Äsdeepeeläiset homostelee julkisella paikalla sexikeinussa ja muu oppositio seuraa ihaillen vieressä!!! Ajatelkaa jos tämä porukka pääsee valtaan niin sexitaudit lisääntyy heti!!!
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kyllä kepulaiset ovat vajonneet alas tämän Pride TRANS pervoilun kanssa. Onneksi on PERUS ÄSSÄ puolue jota me terveet äänestetään.
- Anonyymi00003
Hyhyi homolespot!
- Anonyymi00004
Priden järjestäjät ovat selkeästi kertoneet, että kyseessä oli lyhytaikainen mainoskuvaus. Mitään seksiaktia ei toimitettu, kukaan ei esiintynyt alasti eikä kukaan esiintynyt siveettömästi. Paikalla ollut poliisi ei hänkään ollut ymmärtänyt, että tilannetta edes voitasisiin tulkita seksuaaliseksi teoksi.
Lopettakaa nyt tuo vouhkaaminen. Ja poliittisesti tilannetta on ihan turha tulkita. Enemmän kai persuissa on julkisesti homoseksuaaleja kuin muissa puolueissa.- Anonyymi00006
Mutta hieno oli keksintö. Me jo mökille tehtiin samanlainen. T. Make&pojat
- Anonyymi00008
Mikä ihmeen taho tarvitsee tuollaisen mainoksen? Aivan sairasta
- Anonyymi00005
Sopii kajaaniin kuin karva hattu päähän tämä seksi keinu hommeli
- Anonyymi00009
Persu homostelijat voip tulla sit näyttämään mallia miten siinä keinutaan miesten kesken hyi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persu homostelijat voip tulla sit näyttämään mallia miten siinä keinutaan miesten kesken hyi.
Ne homostelijat ja persereijän rassaajat on punikkeja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546