Itselläni olis tällanen tilanne käsillä:
- Ikäpoikkeuslupaa B-korttiin haettu
- Mahdollisuus suorittaa inssi vasta marraskuun alkupuolella
- Mopo kulkee n. 64 km/h luokkaa, ihan tarkkaa en tiedä
Kannattaako mopoa kuristaa tässä vaiheessa? Ikäpoikkeusluvan ehtoja tiukennettiin ja sitä ei saa/voi ymmärtääkseni menettää takautuvastikin, mikäli asianomainen hlö saa ajokieltoo.
Mieli tekisi kyllä saada se kortti jo 17v ja kyllähän se nyt ärsyttäis jos se 127€ luvastakin menisi hukkaan mut toisaalta, onko järkee kuristaa mopoa vielä, ja jos, niin miten?
Mopon viritys ja ikäpoikkeuslupa
8
54
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Aina on järkevää pitää mopo vakiona.
- Anonyymi00002
Kiitos vastauksesta, niinhän se olisi, mutta kun minulla on myös matkaa ajettavana sillä 23km suuntaan ja takaisin päivittäin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, niinhän se olisi, mutta kun minulla on myös matkaa ajettavana sillä 23km suuntaan ja takaisin päivittäin.
No mitä merkitystä sillä on kestääkö se 23km matka vakio mopolla n.7 minuuttia kauemmin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mitä merkitystä sillä on kestääkö se 23km matka vakio mopolla n.7 minuuttia kauemmin?
Todella fiksusti aateltu, on itekkin vähän tullu vertailtuu ja ei se matka loppujen lopuks kestäiks ku max 10min pidempään, ja mihinkä kukaan meistä tänä somen loputtoman scrollaamisrn aikana saa 10min järkevästi käytettyä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Todella fiksusti aateltu, on itekkin vähän tullu vertailtuu ja ei se matka loppujen lopuks kestäiks ku max 10min pidempään, ja mihinkä kukaan meistä tänä somen loputtoman scrollaamisrn aikana saa 10min järkevästi käytettyä.
T. Ap
- Anonyymi00004
Siis mitä hittoa nyt taas? Kai sä tajuat, että poliisit kuulee sen kovaäänisen pärinän kilometrin päästä ja varmasti lankeaa kunnon sanktiot sen jälkeen, niin voit unohtaa kortit ja saat vielä merkinnän rikosrekisteriinkin.
- Anonyymi00005
Kiitos vastauksesta. Oikein hyvät pointit, pitääpä miettiä, mitä tolle mopolle oikeen tekisin ja mieluiten pian 👍
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Oikein hyvät pointit, pitääpä miettiä, mitä tolle mopolle oikeen tekisin ja mieluiten pian 👍
T. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510