Millainen firma tämä on? Onko kokemuksia? Kannattaako tilata taksi heiltä, uskaltaako mennä kyytiin?
Vastaukset 46
- Anonyymi00002
Ei uskalla
- Anonyymi00004
Ei kannata puuttua, liimailee luvatta tarroja ympäri Imatraa
- Anonyymi00005
Kannattaa ja uskaltaa!
- Anonyymi00007
En suosittele. Soittakaa ennemmin suoraa iha Imatran taksii eikä tollasia huijareita kannata suosia
- Anonyymi00018
Miten sinuu on huijattu?
- Anonyymi00008
Soitettiin mutta siellä ei vastattu,soitettiin taxiläheteille ja kyyti saapui sovitusti. Tämä meidän mielipide turisteina pk-seudulta.
- Anonyymi00010
Taitaa olla kusi sukassa kun vuos vaihtuu 😅
- Anonyymi00023
Väittää sivuillaan olevansa 24/7 tavoitettavissa, mutta liikkuu silloin kun huvittaa. Arvostelujen perusteella en ole ainoa kokemukseni kanssa.
- Anonyymi00025
Ainoa mikä toimii 24/7 on kusetus ja rahastus
- Anonyymi00026
Mikä ihmeen firma tää on? Äiti meni sotekyydillä kauppaan ja ilmeisesti firman omistaja kovin kärkkäästi yritti jopa saada kotiavaimia,jotta voisi tuoda ostokset kotiin?! Ihme nuija
- Anonyymi00027
Onpas täällä melkoinen mustamaalaus- ja herjauskampanja menossa. Kommenteista näkee, että jollain on kovasti jotain henkilökohtaista kaunaa yrittäjää kohtaan. Taitaa olla kilpailevan firman edustaja kirjoittelemassa. Sinänsä ei kyllä ihmetytä, ihan perusmeininkiä Imatralla. Ei taida riittävästi kiirettä pitää töiden puolesta, kun on aikaa käyttää täällä pa*kanjauhamiseen.
- Anonyymi00028
Itse en usko alkuunkaan näiden joidenkin kommetteja. Niistä paistaa tosiaan jo henkilökohtainen kauna läpi.
- Anonyymi00029
”Sinänsä ei kyllä ihmetytä, ihan perusmeininkiä Imatralla.”
Maalittaminen on muutamien palstalaisten lempi puuhaa. Saadaan kaupasta kuitti käteen heidän mielestä väärinpäin ojennettuna, niin jo tullaan nettiin haukkumaan koko kauppa. - Anonyymi00030
Kyl kuule töit riittää,taitaa olla kuule semmone homma et se koira älähtää mihi kalikka kalahtaa😅 jos ruppee uhoomaa kilpailijoiden alasajamisella nii kannattaa kasvattaa hiukkase paksump nahka. Ja ehkä pittää suu supus
- Anonyymi00031
Ääntä mahtuu mutta kun katson maakunta kalenteria. Kela 2027- avoinna,Sote 2027-avoinna. Tehkää nyt siellä Imatralla yhteistyötä 🙋😃
- Anonyymi00032
Onkos ääni muuttunut kellossa? Ettei vaan paina pikku stressi päälle? Tässä maakunnassa saattaa olla kyydit kohta ajettu😅
- Anonyymi00033
Olin tämän firman kyydissä, kun menin kelakyydissä keskussairaalalle. Koko matkan haukkui Taksi Imatraa ja Menevää, että niiltä ei kannata kyytejä tilata vaan suoraan häneltä. Vissiin omistaja itse ajoi. Painosti koko matkan ja jakeli käyntikorttia ja kehui itteään.
Kun hän uteli että mitäs varten olen keskussairaalalle menossa, niin sen enempää ajattelematta kerroin, että menossa kontrollikäynnille ennen kuin seuraavaksi lähden Meilahteen leikkaukseen. Nyt omistaja soittelee harva se päivä ja kysyy, että milloin lähdetään Meilahteen. Ei auta vaikka sanoo, että hänen kyydissään ei milloinkaan. Piti estää koko tyyppi puhelimesta.
Minusta on väärin, että kelan tilaustiedoissa jotka kuskitkin näkee, on minun puhelinnumeronikin, josta kuski voi sen sitten itselleen tallettaa ja terrorisoida useilla soitoilla.- Anonyymi00034
Mitä jos sillä kuskilla olisi teille oikeaa asiaa kyytiin liittyen miten hän muuten saisi teihin yhteyden kuin puhelimen kautta?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä jos sillä kuskilla olisi teille oikeaa asiaa kyytiin liittyen miten hän muuten saisi teihin yhteyden kuin puhelimen kautta?
Miten se liittyy mihinkään kyytiin, että miulle soitellaan kyytien ulkopuolella ja kysellään, milloin olisi seuraava kyyti? Mitä ihmettä se yhdellekään taksifirmalle kuuluu, milloin minun sairauksiani hoidetaan? Minä tilaan kyydit kyllä kun on tarve ja just siitä firmasta, mistä itse haluan. Tästä ketjun firmasta en tilaa enää ikinä.
Kun minun puhelinnumeroni näkyy tilauksessa, niin oikeuttaako se kuskia tallentamaan sen numeron itselleen lupaa kysymättä? - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miten se liittyy mihinkään kyytiin, että miulle soitellaan kyytien ulkopuolella ja kysellään, milloin olisi seuraava kyyti? Mitä ihmettä se yhdellekään taksifirmalle kuuluu, milloin minun sairauksiani hoidetaan? Minä tilaan kyydit kyllä kun on tarve ja just siitä firmasta, mistä itse haluan. Tästä ketjun firmasta en tilaa enää ikinä.
Kun minun puhelinnumeroni näkyy tilauksessa, niin oikeuttaako se kuskia tallentamaan sen numeron itselleen lupaa kysymättä?Ei mitenkään, siksi kirjoitinkin että JOS tulee OIKEAA asiaa. Tietenkään ei ole oikein soitella jo hoidetun tilauksen jälkeen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kun minun puhelinnumeroni näkyy tilauksessa, niin oikeuttaako se kuskia tallentamaan sen numeron itselleen lupaa kysymättä?Hei. Yleensä tilausvälityksen ohjeistuksena on että asiakkaaseen saa ottaa yhteyttä,VAIN kun on oikeasti pakko. Eli ei näy asiakasta määräaikaan mennessä,paluukyydin viivästyessä. Siinäpä ne pitkälti ovat. Valitettavaa että olet joutunut häirinnän kohteeksi
- Anonyymi00037
Mitä olen lukenut, niin taksialaa koetellaan kovasti taas tulevaisuudessa. Varmasti monella mietinnässä, että mitäs jatkossa. Ja kilpailun kiristyminen aiheuttaa tietysti ikäviä lieveilmiöitä. Pelko persiissä se on ihan joka kuskilla ja yrittäjällä. Tämä on kuultu aika monessa taksissa, jonka kyydissä on tullut istuttua. Huolettaa kyllä taksin saatavuus jatkossa, kun tarvitsen kela-kyytejä suht säännöllisesti. Jos taksit katsoo, ettei ole kannattavaa ajaa enää ensi vuonna niin mistä sitten kyyti? Ketjussa mainitusta firmasta on myös kokemusta ja ihan asiallista palvelua olen ainakin itse saanut, myös omistajan taholta.
- Anonyymi00042
Missäs tämä työpaikkakiusaaminen tapahtui? Jos nyt ylipäätään edes tapahtui. Renkinäkö olet ollut vai? Täällä kun anonyyminä kirjoittelee, niin se ei ehkä ole paras tapa saada asioita eteenpäin. Hakeudu terapiaan.
- Anonyymi00048
Tästä keskustelusta vastaa jatkossa poliisi.
- Anonyymi00049
Hajaantukaa
- Anonyymi00051
😂 on kova jätkä
- Anonyymi00050
Kyllpä täälä oo muutakuin hyvää sanottavaa,ystäväni tuli turusta ekaa kertaa,oli kuski vastassa ja todellakin auttoi laukkujen kanssa+että toi määränpäähän ja kaikenlisäks saatiin kyydit vielä jatkopaikkoihin ns könttäsummilla! Pitäs monen imatralaisen ns pullamössö yrittäjän ottaa mallia mut ainahan se niin menee jos naapuri tekee paremmin ni se on paska. Kerrankin täällä PALVELEVA yritys mikä myös katsoo asiakkaan perään sekä auttaa jos näkeevät eikä ole hinnoilla pilattu kuten pari muuta.
- Anonyymi00052
Vuoden vaihtuessa häviää kuin pieru saharaan eli siinä meni se könttäsummilla ajelu. Mie maksan vaikka kuskille hiukan ekstraa kunhan ei lässytä miulle kuin koiranpennulle😅
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Vuoden vaihtuessa häviää kuin pieru saharaan eli siinä meni se könttäsummilla ajelu. Mie maksan vaikka kuskille hiukan ekstraa kunhan ei lässytä miulle kuin koiranpennulle😅
Oletko varma että häviää?
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jos sinä näytät koiranpennulle 🤭
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Oletko varma että häviää?
Ainiin. Siehän meet nalle kekkoselle ajamaan ihan pohjois suomea myöten😂 tuleva miljonääri 😂😂😂
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ainiin. Siehän meet nalle kekkoselle ajamaan ihan pohjois suomea myöten😂 tuleva miljonääri 😂😂😂
Nyt en ymmärtänyt. Mitä menen ajamaan? Oletkohan erehtynyt henkilöstä?
- Anonyymi00058
No mitä sitten valitat että sinulle lässytetään kuin koiranpennulle 😉
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
No mitä sitten valitat että sinulle lässytetään kuin koiranpennulle 😉
No onhan se aika noloa että oletettavasti aikuinen ihminen ei osaa puhua normaalisti 😂 mutta eihän älyllisesti heikkolahjaiselta voi mitään muuta odottaa😅
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
No onhan se aika noloa että oletettavasti aikuinen ihminen ei osaa puhua normaalisti 😂 mutta eihän älyllisesti heikkolahjaiselta voi mitään muuta odottaa😅
Ei tuota sinunkaan ulosantia voi kehua 🤭
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei tuota sinunkaan ulosantia voi kehua 🤭
Ei,mutta sen verran löytyy "Cojonesia" etten laita debiiliä karvaturpaa soittelemaan tappouhkauksia 😂 Eli sama meininki jatkuu 😆 tässä hyvät ihmiset näette minkälaisia sankareita taksiyrittäjäksi pääsee🤣🤣🤣
- Anonyymi00067
Antaa poikien tapella,poliisi tutkii loput 🙋
- Anonyymi00069
Onko noin paha mieli🤣
- Anonyymi00070
Missäs aikataulussa meinasit Sinkon laittaa polvilleen?
- Anonyymi00071
Ja jos se polvilleen laittaminen vähän niinku yskähtelee niin aina voi palata KK:hon... Tai sit ei😬
- Anonyymi00072
Parasta palvelua taksialalta mitä oon koskaan saanut ja voin sanoa että olen käyttänyt muitakin yrittäjiä 35 vuotta.
Yritetäänkö tässä mollata toisen asemaa yrittäjänä vai pelkkä kateellisuus jolla saada toinen huonoon valoon? - Anonyymi00073
Ei kuulu minulle,mutta kateellisuus..
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171254Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331161- 641150
- 871011
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.64986- 109979
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94927Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev181879- 80801
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66761- 41731
- 70616
- 57614
- 98608
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....47602- 40592
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15083568- 60534
- 51519
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi295506