Kaksiosainen kysymys sulle, vaikka en usko asialliseen vastaukseen sinun (yksin) pystyvän.
===============================================================================================================================
1.) Miksi et enää töräyttele siniselläsi, millä kerroit olevasi vaikka mitä?
2.) Niksi SENSSU:na kuvittelet olevasi jotenkin ei Anopärrä ja kirjoittelet vihaviestejäsi myös et sinisellä Senssuna?
Moi Anopärrä
15
83
Vastaukset
- Anonyymi00001
Esittele itsesi, kerro isästäsi ja harrastuksistasi, niin saat kaipaamaasi sinistä.
- Anonyymi00002UUSI
Jaa hah ... ja niinku sä oot ittes esitellyt?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jaa hah ... ja niinku sä oot ittes esitellyt?
Esittele itsesi ihan omalla tavallasi ja kerro miksi sinä ja rakkaat itse ei ole kykeneviä siniseksi, tosin en usko että kykenet asialliseen vastaukseen.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Esittele itsesi ihan omalla tavallasi ja kerro miksi sinä ja rakkaat itse ei ole kykeneviä siniseksi, tosin en usko että kykenet asialliseen vastaukseen.
Aloitetaanko vaikka tällä, että olen itse ollut hyvin menestynyt puoliammattilainen kamppailulaji ottelija ja minua valmentajia paremmin valmentajana ansioitunut.
Minun on ollut hyvin helppoa tarkistaa tämä, mitä olet karate urastasi daneineen kertonut.
Minä, toisin kuin sinä, olen oikeasti asunut/viettänyt aikaani monena vuotena Chiang Maissa.
Sinä olet täällä huokaillut vaimoani.
Vaimoni sattuu olemaan Thaimaan armeija-/ poliisisuvusta.
Tarkistettu siis on jo (puoli virallisesti) vuosia sitten asuuko Chiang Maissa joku suomalainen mitä itsestään ja S mersusta , jne. hulluna höpöttelee. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloitetaanko vaikka tällä, että olen itse ollut hyvin menestynyt puoliammattilainen kamppailulaji ottelija ja minua valmentajia paremmin valmentajana ansioitunut.
Minun on ollut hyvin helppoa tarkistaa tämä, mitä olet karate urastasi daneineen kertonut.
Minä, toisin kuin sinä, olen oikeasti asunut/viettänyt aikaani monena vuotena Chiang Maissa.
Sinä olet täällä huokaillut vaimoani.
Vaimoni sattuu olemaan Thaimaan armeija-/ poliisisuvusta.
Tarkistettu siis on jo (puoli virallisesti) vuosia sitten asuuko Chiang Maissa joku suomalainen mitä itsestään ja S mersusta , jne. hulluna höpöttelee.Hienoa, todella vaikuttavaa, että on olemassa vallan poliisisuku johon sukupuuhun nyt kuulut sinäkin.
Puolivirallisesti olet tutkinut, oletko kuinka virallisesti tutkinut pattayan rakkaita?
On se hieno asia että sulla on ässän rekisteritiedot ja omistajatkin, puoliviralllisesti.
Olet täydellinen kaikilta muilta osin, vaan et kykene siniseksi huokaillen sinisestä.
Menes nyt nukkumaan ja laske aamulla poistetut viestit. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hienoa, todella vaikuttavaa, että on olemassa vallan poliisisuku johon sukupuuhun nyt kuulut sinäkin.
Puolivirallisesti olet tutkinut, oletko kuinka virallisesti tutkinut pattayan rakkaita?
On se hieno asia että sulla on ässän rekisteritiedot ja omistajatkin, puoliviralllisesti.
Olet täydellinen kaikilta muilta osin, vaan et kykene siniseksi huokaillen sinisestä.
Menes nyt nukkumaan ja laske aamulla poistetut viestit."Puolivirallisesti olet tutkinut, oletko kuinka virallisesti tutkinut pattayan rakkaita?"
Nämä pattayan rakkaat ovat vain sinun sairaan mielen tuotoksia.
Herää jo !! - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Puolivirallisesti olet tutkinut, oletko kuinka virallisesti tutkinut pattayan rakkaita?"
Nämä pattayan rakkaat ovat vain sinun sairaan mielen tuotoksia.
Herää jo !!Pasala haluaa päästä puhnumeron kautta käsiksi ihmisten tietoihin. Siksi vonkaa rekisteröitymistä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hienoa, todella vaikuttavaa, että on olemassa vallan poliisisuku johon sukupuuhun nyt kuulut sinäkin.
Menes nyt nukkumaan ja laske aamulla poistetut viestit.Kyrvånsyylä ihan Possona injektoinut taas sisäfileitä hunajalla 04:05 Chiang Main yössä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pasala haluaa päästä puhnumeron kautta käsiksi ihmisten tietoihin. Siksi vonkaa rekisteröitymistä.
No miksi piipität ja pärräät Senssusta, miksi et selvitä tietoja kun ne kerran on selvitettävissä Senssun ollen sininen?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No miksi piipität ja pärräät Senssusta, miksi et selvitä tietoja kun ne kerran on selvitettävissä Senssun ollen sininen?
Miksi pitäisi? Kyllä sen näkee ilman selvitystäkin että sivupersoonansa tavoin pitkäaikaistyötön monisairas yksinäinen sairaseläkeläinen kyseessä jolla päihde -ja lääkeongelma, sekä lukemattomia haasteita mielenterveyden kanssa, eikä mitään muuta tekemistä kuin heilua täällä hölöttämässä ihan mitä sattuu milloin mistäkin.
Saman verran tietoa naisista, lapsista, yrittämisestä, matkailusta, ruoanlaitosta ja Thaimaasta kuin tyhjällä piimäpurkilla. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi pitäisi? Kyllä sen näkee ilman selvitystäkin että sivupersoonansa tavoin pitkäaikaistyötön monisairas yksinäinen sairaseläkeläinen kyseessä jolla päihde -ja lääkeongelma, sekä lukemattomia haasteita mielenterveyden kanssa, eikä mitään muuta tekemistä kuin heilua täällä hölöttämässä ihan mitä sattuu milloin mistäkin.
Saman verran tietoa naisista, lapsista, yrittämisestä, matkailusta, ruoanlaitosta ja Thaimaasta kuin tyhjällä piimäpurkilla.No miksi sitten aloitus?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No miksi sitten aloitus?
En ole sitä tehnyt mutta siinähän on aivan selkeät kysymykset joihin normaalijärkisen olisi helppoa vastata.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En ole sitä tehnyt mutta siinähän on aivan selkeät kysymykset joihin normaalijärkisen olisi helppoa vastata.
Ihan sama kuka tehnyt, selkeä kysymys, miksi sitten poliisisuku on tutkinut asiaa johon normaalijärkinen kuten sinä tiedät ilman tutkimistakin.
- Anonyymi00015UUSI
Otaniemessä kattila kilahtanut 4 kertaa.
- Anonyymi00019UUSI
Koska Isopääjohtaja Yksikkökaksikossa on tunnettu, hän katsoo että tottakai Senssukin on tunnettu hänen ohellaan. Rohkeita poikia molemmat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861839Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181147Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991135Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79992Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154869- 93859
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694