Minulle tämän päivän horoskooppi kertoi , että l uvassa on tänään varsin sujuvaa menoa. Ajatus lentää, ja osaan soveltaa luovuuttani myös käytännössä hyvin kekseliäästi. Romantiikkakin nostaa tänään päätään.
En tiedä mihin ruuhkaa osaisin asettautua, , että peräti Romantiikka sattuisi samaan jonoon?
Uskotko, että se löytää minut, tai sinut, tai me toisemme?
Sano reilusti ja rehellisesti.
ja rumat sanatkin sanotaan niinku ne on!
Horoskoopit
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Älä hukkaa tätä päivää, sillä kaikki mihin tartut innostuneena ja motivoituneena saa aivan erityistä, menestykseen johtavaa tuulta purjeisiinsa. Anna itsellesi lupa valita tekemisesi uudella tavalla.
Olen vasta lenkkeillyt ja käynyt uimassa. Samooin tein kuin ennenkin. En tiedä miten ne johtaisivat menestykseen jos vaikka olisin kulkenut sivuttain tai uinut vaihteeksi selkäuintia. Mutta onhan päivää jäljellä. - Anonyymi00002UUSI
Jaa onhan täällä muitakin horoskooppi-intoilijoita etten minä ainoastaan. Minä en yleensä usko horoskoopeissa tuollaisiin että enemmän uskon luonnekuvauksiin vain .
- Anonyymi00003UUSI
Hassua, en usko horoskooppeihin, en varsinkaan naisten- tai iltapäivälehtien enkä tekoälyn julkaisemiin. Silti luen aina, kun kohdalle osuu.
- Anonyymi00004UUSI
Eihän noohon uskoa kannata,
Joka aamu luen ja joskus muistakin paikoista.
alussa on Kaksosen horoskooppia tälle päivälle.
Toinen "ennustaja" kirjoittaa ehkä, että vältä ihmisjoukkoja!
Kivaa ajanvietettä, omaksi ilokseni joskus vertailen eri lähteiden tuotoksia, - Anonyymi00005UUSI
Eräs toimittaja kirjoitti kirjan elämästään toimittajana ja kertoi,
että horoskoopit vedetään lehtiin kirjaimellisesti hatusta.
Hatussa on joka viikko kymmenittäin lappusia, "horoskooppeja",
joista nostetaan sokkona horoskooppi kullekin merkille.
Samat laput kiertävät ja joskus keksitään vähän uusia sekaan.- Anonyymi00006UUSI
Tuo on totta tuo "hatusta vetäminen".
Minä ja siskoni ollaan eri horoskooppimerkkejä, eikä edes peräkkäisiä.
Sattui kerran, että peräkkäisinä päivinä meille oli ihan täsmälleen samat ennusteet lehdessä.
- Anonyymi00007UUSI
Kunhan ei liian vakavasti ota horoskooppeja..kaan. Vepa Lavin laulun sanoin; 'ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä'.
- Anonyymi00008UUSI
En usko horoskooppeihin, mutta Oinas mieheen en ole koskenut pitkällä tikullakaan 50.vuoteen.
3 pässiä riitti aggressiivisineen nyrkkeineen pysymään heistä kaukana.
Vielä valitettavasti veljeni kuului samaan pässiporukkaan
Hiukan epäillen kuuntelin pressamme pyrkimyksiä hillitä miesten väkivaltaa.
Pressamme on koulukiusaaja ja Oinas
- Anonyymi00009UUSI
En usko horoskooppeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467