Siis Kirpun lasten ristikot ja helppo kirppu ja kesäkirppu ja siis kaikki värilliset selkeät isot kirppuristikot ovat niin ihania ja parhaita ristikoita... Olen vain tosi huono kun en vieläkään saa lehtiä läheskään täyteen vaikka minulla on muutama ristisna kirja jossa on ihan kaikki nimet ja muut verukkeet ihme sanoille. Ei kai sitä muuten opi kuin tekemällä vai onko jollakin keino miten ristikoita voi muulla tavoin harjoitella?
kirppu on paras
5
856
Vastaukset
- Pena
"...ja muut verukkeet ihme sanoille."
Olipas mukavasti sanottu! :-)
Tekemälläpä hyvinkin, eli ratkomalla niitä oppii. Hyvä muisti on plussaa, ja kannattaakin kehitellä omia muistisääntöjä eri sanoille, varsinkin niille (fakki)sanoille jotka esiintyvät vain ristikoissa. Nykyään on myös aina vain enemmän semmoisia ristikoita, joissa ei paljon apukirjoja tarvita. Hoksottimia kylläkin!
Hyvää jatkoa kirppufanille (maailman parhaan) harrastuksen parissa!
d=) - Anonyymi
Noita Kirppuristikoita ei enää näe kaupoissa. Onko lopetettu?
Firma on lopettanut toimintansa. Yritystiedoissa lukee:
"Kirppu Ristikot Ky
1599600-7
TOIMINTA LAKANNUT"
- Anonyymi
Kirppu taisi olla aika suurelta osin yhden laatijan harteilla. Ko. laatija sairastui syöpään, eikä ymmärrettävästi jaksanut lehteä pyörittää. En muista nimeä enkä teidä, miten hänen kävi.
Kirppu oli kyllä ihan loisto lehti! - Anonyymi
Harmi,että lopetettiin. Kirppu oli ristikkkolehdistä paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541073
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4111012- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651