Nyt löytyi aivan mahtava majapaikka Suomussalmelta!
Joka arvostaa hyvää aamupalaa, niin suunnatkaa Kurimon majataloon!
Ollaan syöty runsaan aamupalan lisäksi joka aamu hilla kiisseliä sekä mustikka kiisseliä aamupalan jälkiruuaksi.
Henkilökunta on ollut todella mukava ja avulias.
Ollaan oltu aikaisempina vuosina useassa eri majoituksessa Kainuun rastiviikoilla Suomussalmella ja nyt löytyi viihtyisä paikka.
Pääsee saunomaan, kuntosalille, pelisalille, grillaamaan grillikatokseen!
Suosittelen lämpimästi!
Kainuun Rastiviikko
Anonyymi-ap
4
245
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kirjoitti Kurimon yrittäjä itse!!!
- Anonyymi00002
😂😂
- Anonyymi00003
Mainos?
- Anonyymi00004
Hillakiisseli ja mustikkakiisseli ovat yhdyssanoja.
Suunnistajat menevät suon yli kuin sorsa. Kaikkea sitä harrastetaan ja kaikki pakkautuvat haisemaan samaan paikkaan. Onneksi on kohta syksy ja kaikki ylimääräinen vouhotus loppuu. Sitten voi ulkoilla rauhassa.😂🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522