Juupa juu, täältähän sitä taas pesee ja linkoaa, täältä meitän peräkammarin pimeydestä nääs.
Äitee tuossa aamulla keitteli korvikekahveja ja paiskasi paikallislehden tuohon mun sängynlaidalle, että katoppa Pentti, sieltä se Orimattilan iso pomo, se kaupunginjohtaja, otti ja nosti kytkintä! Minä siihen tietenkin, että älä hupata, eihän sieltä kukaan vapaaehtoisesti lähde ennen eläkeikää ja ilmaisia ämpäreitä.
Mutta niin vain oli herra johtaja tuumannut, että nyt saa riittää tämä Orimattilan loisto ja luksus. Kyllästyi varmaan siihen ainaseen vääntöön valtuustossa, kun siellä tapellaan kolmatta vuotta putkeen siitä, pitääkö keskuspuiston uuteen penkkiin laittaa kaksi vai kolme lautaa. Tai sitten se sai tarpeekseen siitä tuskasta, kun joutuu joka aamu ajamaan sen kuuluisan tönkkösuolatun ympyrän läpi virastolle.
Minä tuossa mietinkin, että mitähän se meinaa nyt alkaa tekemään. Täällä sivukylillä olisi meinaan vapaita tontteja ja hiekkateitä lanattavaksi, jos alkaa valtionpalkka kaivelemaan. Kyllä tässä vähän sydämestä ottaa – kuka nyt meidän hienoa kaupunkia luotsaa, kun se ainoa puvun omistava ihminen pakkaa laukkunsa? Äiteekin jo murehti, että meneeköhän ne loputkin bussivuorot sen mukana.
Noh, uutta matoa koukkuun vain sinne virastolle. Toivottavasti seuraava johtaja ymmärtää jotain traktorin päälle, niin päästään mekin täällä perällä joskus juttuihin.
Kaupunginjohtajan ero
29
309
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Eikös Piskin kanssakin ollut jotain säätöä?
Pitäiskö tästä vetää jotain johtopäätöksiä kun kukaan ei pärjää täällä.
T: Keijo- Anonyymi00003
Pieski oli hyvä johtaja !
Ei mulla muuta.
- Anonyymi00002
Miten ex. vesilaitostoimarin ja toimitilapäällikön tarinat päätyivät?
- Anonyymi00004
Taisivat olla sivullisia uhreja. Miksei öyhöttäjät uhriudu heidän puolesta?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taisivat olla sivullisia uhreja. Miksei öyhöttäjät uhriudu heidän puolesta?
Paljon tuli sivullisia uhreja Kallen valtakaudella. Nyt sitten puhelin käteen ja Osmo takaisin!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paljon tuli sivullisia uhreja Kallen valtakaudella. Nyt sitten puhelin käteen ja Osmo takaisin!
Tarkoitat kallen kaaoskaudella.
- Anonyymi00008
Kalle joutui ajojahdin uhriksi täysin syyttä. Todella epäinhimillistä kohtelua joutui kokemaan.
- Anonyymi00009
Ei ollut ajojahtia, vaan kallelta vaadittiin totuutta terveysaseman kaupassa. Itte muni homman. Ota persu selvää asioista, niin ei tarvi turhaan itkeä.
- Anonyymi00022
Tämä on tämän uuden valtuuston tyyli.
Ei siinä mitään kehuttavaa ole ollut. Yhtä tappelua.
Olen ymmärtänyt että valtuutettujen tulisi ajaa Orimattilan kaupungin parasta. Oliko tämä sitä?
- Anonyymi00010
En ole persu, olen sitoutumaton. Kallen epäoikeudenmukainen kohteleminen oli rumaa katseltavaa.
- Anonyymi00011
Höpö höpö. Et ole kartalla.
- Anonyymi00013
Mie en muusta tiedä, mutta oksettaa, kun valitetaan noinkin turhasta. Tässä kaupungissa on vain rikollisia, niin miten ihmeessä noi Kallen touhut on muka edes mitään huolestuttavaa?? Millä mittakaavalla!
- Anonyymi00012
Onneks tajus itte lähteä.
- Anonyymi00014
Toivottavasti uudelle kaupunginjohtajalle ei tehdä yhtä tyhmää johtajasopimusta kuin Kallelle annettiin. Nyt ei ainakaan Ville ja Jammu ole sitä tekemässä joten hyvä niin.
- Anonyymi00015
Onneksi nyt on muut ihmiset neuvottelemassa uudesta kaupunginjohtajasta. Myös ehdokkaitten tausta pitää huolellisesti tutkia. ettei käy niin kuin nyt kävi.
- Anonyymi00023
Nyt on onneksi kaksi viisasta tekemässä sitä sopimusta.
😊
- Anonyymi00016
Nyt mahtaa olla hyviä hakijoita tulossa ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi00017
Kallehan ei hakenut Orimattilaan, vaan konsulttitoimisto kaivoi hänet esiin ja esitteli orimattilalaisille päättäjille. Saas nähdä käytetäänkö nyt samaa konsulttia. Tiedä vaikka löydettäis se maailman toiseksi paras kaupunginjohtaja...
- Anonyymi00018
Voi herra varjele mitä tuleman pitää.
- Anonyymi00020
Tarvitseeko ne päättäjät konsultin tuohonkin hommaan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tarvitseeko ne päättäjät konsultin tuohonkin hommaan?
Mikä vaan näy kunhan ei ole itse vastuussa mistään. Pääasia että henkilöjahti pysyy päällä.
- Anonyymi00019
Marenkin saattohoitopöydässä sanottiin että orimattila on tällä hetkellä halutuin paikka kaupunkinjohtajan asemaan.
- Anonyymi00024
Kolme kovaa johtajaa ilmaissut kiinnostuksen ja pari persua pelkäsi maineen mennee. Tuuli puhaltaa uudesta suunnasta!
- Anonyymi00025
”Tule Orimattilan kaupungille töihin! Me valtuutetut takaamme henkilöjahdin jo ihan ensimmäisestä päivästä lähtien! Jos et hae paikkaa olet erotettu jo ennen kuin et ole hakenut paikkaa!”
~terkuin me ihanat valtuutetut~- Anonyymi00026
Ei sulla paljon virtaa yläkerrassa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei sulla paljon virtaa yläkerrassa.
Onko sinulla alakerrassa?
~🥰~ - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko sinulla alakerrassa?
~🥰~Hyvä kuitti! Hörähdin ääneen!
- Anonyymi00029
Keneen henkilöjahti osuu seuraavaksi?
Voisitteko julkaista listan, kunnianarvoiset valtuutetut? - Anonyymi00030
Häiriintynyttä toimintaa valtuustolta.
Valtuutetuille pitäisi tehdä ÄO-testi ennen valintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674