Kaupunginjohtajan ero

Anonyymi-ap

Juupa juu, täältähän sitä taas pesee ja linkoaa, täältä meitän peräkammarin pimeydestä nääs.

Äitee tuossa aamulla keitteli korvikekahveja ja paiskasi paikallislehden tuohon mun sängynlaidalle, että katoppa Pentti, sieltä se Orimattilan iso pomo, se kaupunginjohtaja, otti ja nosti kytkintä! Minä siihen tietenkin, että älä hupata, eihän sieltä kukaan vapaaehtoisesti lähde ennen eläkeikää ja ilmaisia ämpäreitä.

Mutta niin vain oli herra johtaja tuumannut, että nyt saa riittää tämä Orimattilan loisto ja luksus. Kyllästyi varmaan siihen ainaseen vääntöön valtuustossa, kun siellä tapellaan kolmatta vuotta putkeen siitä, pitääkö keskuspuiston uuteen penkkiin laittaa kaksi vai kolme lautaa. Tai sitten se sai tarpeekseen siitä tuskasta, kun joutuu joka aamu ajamaan sen kuuluisan tönkkösuolatun ympyrän läpi virastolle.

Minä tuossa mietinkin, että mitähän se meinaa nyt alkaa tekemään. Täällä sivukylillä olisi meinaan vapaita tontteja ja hiekkateitä lanattavaksi, jos alkaa valtionpalkka kaivelemaan. Kyllä tässä vähän sydämestä ottaa – kuka nyt meidän hienoa kaupunkia luotsaa, kun se ainoa puvun omistava ihminen pakkaa laukkunsa? Äiteekin jo murehti, että meneeköhän ne loputkin bussivuorot sen mukana.

Noh, uutta matoa koukkuun vain sinne virastolle. Toivottavasti seuraava johtaja ymmärtää jotain traktorin päälle, niin päästään mekin täällä perällä joskus juttuihin.

29

309

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikös Piskin kanssakin ollut jotain säätöä?
      Pitäiskö tästä vetää jotain johtopäätöksiä kun kukaan ei pärjää täällä.

T: Keijo

• Anonyymi00003

Pieski oli hyvä johtaja !
        Ei mulla muuta.

• Anonyymi00002

Miten ex. vesilaitostoimarin ja toimitilapäällikön tarinat päätyivät?

• Anonyymi00004

Taisivat olla sivullisia uhreja. Miksei öyhöttäjät uhriudu heidän puolesta?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Taisivat olla sivullisia uhreja. Miksei öyhöttäjät uhriudu heidän puolesta?

Paljon tuli sivullisia uhreja Kallen valtakaudella. Nyt sitten puhelin käteen ja Osmo takaisin!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Paljon tuli sivullisia uhreja Kallen valtakaudella. Nyt sitten puhelin käteen ja Osmo takaisin!

Tarkoitat kallen kaaoskaudella.

• Anonyymi00008

Kalle joutui ajojahdin uhriksi täysin syyttä. Todella epäinhimillistä kohtelua joutui kokemaan.

• Anonyymi00009

Ei ollut ajojahtia, vaan kallelta vaadittiin totuutta terveysaseman kaupassa. Itte muni homman. Ota persu selvää asioista, niin ei tarvi turhaan itkeä.

• Anonyymi00022

Tämä on tämän uuden valtuuston tyyli.
        Ei siinä mitään kehuttavaa ole ollut. Yhtä tappelua.
        Olen ymmärtänyt että valtuutettujen tulisi ajaa Orimattilan kaupungin parasta. Oliko tämä sitä?

• Anonyymi00010

En ole persu, olen sitoutumaton. Kallen epäoikeudenmukainen kohteleminen oli rumaa katseltavaa.

• Anonyymi00011

Höpö höpö. Et ole kartalla.

• Anonyymi00013

Mie en muusta tiedä, mutta oksettaa, kun valitetaan noinkin turhasta. Tässä kaupungissa on vain rikollisia, niin miten ihmeessä noi Kallen touhut on muka edes mitään huolestuttavaa?? Millä mittakaavalla!

• Anonyymi00012

Onneks tajus itte lähteä.

• Anonyymi00014

Toivottavasti uudelle kaupunginjohtajalle ei tehdä yhtä tyhmää johtajasopimusta kuin Kallelle annettiin. Nyt ei ainakaan Ville ja Jammu ole sitä tekemässä joten hyvä niin.

• Anonyymi00015

Onneksi nyt on muut ihmiset neuvottelemassa uudesta kaupunginjohtajasta. Myös ehdokkaitten tausta pitää huolellisesti tutkia. ettei käy niin kuin nyt kävi.

• Anonyymi00023

Nyt on onneksi kaksi viisasta tekemässä sitä sopimusta.
        😊

• Anonyymi00016

Nyt mahtaa olla hyviä hakijoita tulossa ovista ja ikkunoista.

• Anonyymi00017

Kallehan ei hakenut Orimattilaan, vaan konsulttitoimisto kaivoi hänet esiin ja esitteli orimattilalaisille päättäjille. Saas nähdä käytetäänkö nyt samaa konsulttia. Tiedä vaikka löydettäis se maailman toiseksi paras kaupunginjohtaja...

• Anonyymi00018

Voi herra varjele mitä tuleman pitää.

• Anonyymi00020

Tarvitseeko ne päättäjät konsultin tuohonkin hommaan?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tarvitseeko ne päättäjät konsultin tuohonkin hommaan?

Mikä vaan näy kunhan ei ole itse vastuussa mistään. Pääasia että henkilöjahti pysyy päällä.

• Anonyymi00019

Marenkin saattohoitopöydässä sanottiin että orimattila on tällä hetkellä halutuin paikka kaupunkinjohtajan asemaan.

• Anonyymi00024

Kolme kovaa johtajaa ilmaissut kiinnostuksen ja pari persua pelkäsi maineen mennee. Tuuli puhaltaa uudesta suunnasta!

• Anonyymi00025

”Tule Orimattilan kaupungille töihin! Me valtuutetut takaamme henkilöjahdin jo ihan ensimmäisestä päivästä lähtien! Jos et hae paikkaa olet erotettu jo ennen kuin et ole hakenut paikkaa!”
      ~terkuin me ihanat valtuutetut~

• Anonyymi00026

Ei sulla paljon virtaa yläkerrassa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei sulla paljon virtaa yläkerrassa.

Onko sinulla alakerrassa?
        ~🥰~

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Onko sinulla alakerrassa?
        ~🥰~

Hyvä kuitti! Hörähdin ääneen!

• Anonyymi00029

Keneen henkilöjahti osuu seuraavaksi?
      Voisitteko julkaista listan, kunnianarvoiset valtuutetut?

• Anonyymi00030

Häiriintynyttä toimintaa valtuustolta.
      Valtuutetuille pitäisi tehdä ÄO-testi ennen valintaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1185
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      1115
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      802
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    9. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50