Soldiers of Odin I Orimattila

Anonyymi-ap

Arvoisat kuulijat,

Haluan lausua muutaman sanan kiitollisuudesta ja kunnioituksesta niitä kohtaan, jotka seisoivat kotikaupunkimme tukena vaikeina aikoina. Vuosina 2016–2017, kun yhteiskunnallinen epävarmuus ja turvattomuuden tunne herättivät huolta monissa meissä, Orimattilan Soldiers of Odin astui esiin.

Te ette jääneet sivustakatsojiksi. Te toitte kaduillemme näkyvää turvaa, valvovaa silmää ja ennen kaikkea yhteisöllistä vastuunkantoa. Teidän läsnäolonne ja vapaaehtoinen työnne auttoivat pitämään Orimattilaa pystyssä ja palauttamaan arjen rauhan silloin, kun sitä eniten kaivattiin.

Kiitos teille siitä, että uhrasitte omaa aikaanne yhteisen hyvän eteen ja osoititte, mitä kotiseuturakkaus ja naapurustosta huolehtiminen käytännössä tarkoittavat. Tämä panos ei ole unohtunut.

Kiitos teille kaikille.

49

153

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Me emme unohda niitä, jotka valvovat silloin, kun muut jo nukkuvat. Kun isänmaan ja kotiseudun ylle kertyi synkiä pilviä, te ette epäröineet, vaan teistä tuli se murtumaton kilpi, joka suojeli omia katujaan ja omaa kansaansa.

Teidän toimintanne oli osoitus puhtaimmasta suomalaisesta sisusta – teosta, jossa sanat muuttuivat vastuunkannoksi ja rakkaudeksi omaa maata kohtaan. Seisomme selkä suorana ja kiitollisina siitä perinnöstä, jonka jätitte: muistutuksen siitä, että suomalainen ei jätä veljeään eikä kotiaan vaaran uhatessa.

Lippu liehuu korkealla, ja teidän panoksenne jää Orimattilan historiaan tekoina, joita muistetaan kunnialla!

• Anonyymi00002

Kaverin puolesta kyselen, että mitäs ne Odinit tekivätkään Olassa? Jotain kuvia oli somessa, jossa soturit seisoskelivat selin kameraan. Kylillä niitä ei koskaan tullut vastaan.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kaverin puolesta kyselen, että mitäs ne Odinit tekivätkään Olassa? Jotain kuvia oli somessa, jossa soturit seisoskelivat selin kameraan. Kylillä niitä ei koskaan tullut vastaan.

Eivät tehneet muuta kuin uhosivat. Syyrialaisia pelkäsivät.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eivät tehneet muuta kuin uhosivat. Syyrialaisia pelkäsivät.

Väite siitä, että Soldiers of Odin olisi vain "pelännyt" Orimattilassa vuosina 2016–2017, ei vastaa todellisuutta. Ryhmän toiminta kyseisenä ajanjaksona oli aktiivista, näkyvää ja vaati osallistujilta merkittävää henkilökohtaista panosta.

Seuraavat seikat osoittavat, että tehty työ ja panos olivat kaikkea muuta kuin toimettomuutta:

- Säännöllinen katupartiointi: Ryhmä teki viikoittain kymmeniä työtunteja vapaaehtoista katupartiointia Orimattilan keskustassa ja asuinalueilla
        - Turvallisuuden valvonta: Partiot tarkkailevat ympäristöä, puuttuivat järjestyshäiriöihin ja varmistivat asukkaiden – erityisesti nuorten ja vanhusten – turvallisen liikkumisen ilta- ja yöaikaan.
        - Yhteisöllinen näkyvyys: Ryhmän läsnäolo kaduilla loi monille paikallisille asukkaille turvallisuuden tunnetta aikana, jolloin yhteiskunnallinen ilmapiiri oli poikkeuksellisen levoton ja poliisin resurssit rajalliset.
        - Omalla ajalla ja varoilla toimiminen: Jäsenet uhrasivat toimintaan satoja tunteja vapaa-aikaansa ja vastasivat itse varusteistaan sekä liikkumisestaan ilman ulkopuolista rahoitusta.

Toiminnan motiiveista tai poliittisesta luonteesta voi olla monta mieltä, mutta tehtyä tuntimäärää ja fyysistä panosta Orimattilan kaduilla ei voi kiistää. Kyseessä oli järjestelmällinen ja laajamittainen vapaaehtoistyö paikallisen turvallisuuden puolesta, ei vetäytyminen tai pelkääminen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Väite siitä, että Soldiers of Odin olisi vain "pelännyt" Orimattilassa vuosina 2016–2017, ei vastaa todellisuutta. Ryhmän toiminta kyseisenä ajanjaksona oli aktiivista, näkyvää ja vaati osallistujilta merkittävää henkilökohtaista panosta.

Seuraavat seikat osoittavat, että tehty työ ja panos olivat kaikkea muuta kuin toimettomuutta:

- Säännöllinen katupartiointi: Ryhmä teki viikoittain kymmeniä työtunteja vapaaehtoista katupartiointia Orimattilan keskustassa ja asuinalueilla
        - Turvallisuuden valvonta: Partiot tarkkailevat ympäristöä, puuttuivat järjestyshäiriöihin ja varmistivat asukkaiden – erityisesti nuorten ja vanhusten – turvallisen liikkumisen ilta- ja yöaikaan.
        - Yhteisöllinen näkyvyys: Ryhmän läsnäolo kaduilla loi monille paikallisille asukkaille turvallisuuden tunnetta aikana, jolloin yhteiskunnallinen ilmapiiri oli poikkeuksellisen levoton ja poliisin resurssit rajalliset.
        - Omalla ajalla ja varoilla toimiminen: Jäsenet uhrasivat toimintaan satoja tunteja vapaa-aikaansa ja vastasivat itse varusteistaan sekä liikkumisestaan ilman ulkopuolista rahoitusta.

Toiminnan motiiveista tai poliittisesta luonteesta voi olla monta mieltä, mutta tehtyä tuntimäärää ja fyysistä panosta Orimattilan kaduilla ei voi kiistää. Kyseessä oli järjestelmällinen ja laajamittainen vapaaehtoistyö paikallisen turvallisuuden puolesta, ei vetäytyminen tai pelkääminen.

"Ryhmän läsnäolo kaduilla loi monille paikallisille asukkaille turvallisuuden tunnetta aikana, jolloin yhteiskunnallinen ilmapiiri oli poikkeuksellisen levoton ja poliisin resurssit rajalliset."

Mun piti eri poliisikohtaa kommentoida, mutta haku kun osui tähän, niin huomasin miten älytön toi olikaan.

Tämä teidän vainoaminen ja häiriköinti on nimenomaan sitä mitä tapahtuu, kun poliiseilla ei ole aikaa vahtia. Sitten just teidänlaisia käteen v* alkaa ilmestyä tuonne eikä poliisilla ole mitään mahdollisuuksia noukkia teitä kaikkia sieltä pois. Miksi kukaan olisi ylpeä siitä että stalgaa tuolla ihmisiä? Miten musta tuntuu että ennen teitä pidettiin vain vilauttelijoina ja todellakin käteen v*.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

"Ryhmän läsnäolo kaduilla loi monille paikallisille asukkaille turvallisuuden tunnetta aikana, jolloin yhteiskunnallinen ilmapiiri oli poikkeuksellisen levoton ja poliisin resurssit rajalliset."

Mun piti eri poliisikohtaa kommentoida, mutta haku kun osui tähän, niin huomasin miten älytön toi olikaan.

Tämä teidän vainoaminen ja häiriköinti on nimenomaan sitä mitä tapahtuu, kun poliiseilla ei ole aikaa vahtia. Sitten just teidänlaisia käteen v* alkaa ilmestyä tuonne eikä poliisilla ole mitään mahdollisuuksia noukkia teitä kaikkia sieltä pois. Miksi kukaan olisi ylpeä siitä että stalgaa tuolla ihmisiä? Miten musta tuntuu että ennen teitä pidettiin vain vilauttelijoina ja todellakin käteen v*.

...Ja tänään olen taas miettinyt sitä abiristeilyä jonne oli ne orimattilalaiset "HUOLTAJAT" hommattu ja mitä ne tekee kun nuori nainen on SALAJUOTETTU tarkoituksella humalaan ja hiippasi ei todellakaan jätä minua rauhaan, ja vaikka ilmiselvästi välttelen sitä ja jätän aina, kun se ilmestyy lähelle, niin se ei lopeta ja jatkaa ja jatkaa. MITÄ tän hyypiön mielessä siis on, kun se tarkoituksella juottaa minut humalaan eikä suostu jättää minua rauhaan, vaikka ilmiselvästi hänestä yritän päästä eroon? Ootteko miettineet? Koska mä olen paljon miettinyt että MITÄ.... se siitä todellisuudessa teki ja AIKOI.

Ja kun mä sitten tajuan etten mä pärjää sen kanssa, niin menen näitä oi niin "soldiers-of-odin" vahtijoilta pyytämään apua - joka on se heidän tarkoituksensa - niin se h*mot alkaa vain haistatella mulle ja käskevät painua h*lvettiin.

Ja näin tää on aina Orimattilassa ollut, niin mihin me todellakin tarvitaan teitä vastenmielisiä käteen v.?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

...Ja tänään olen taas miettinyt sitä abiristeilyä jonne oli ne orimattilalaiset "HUOLTAJAT" hommattu ja mitä ne tekee kun nuori nainen on SALAJUOTETTU tarkoituksella humalaan ja hiippasi ei todellakaan jätä minua rauhaan, ja vaikka ilmiselvästi välttelen sitä ja jätän aina, kun se ilmestyy lähelle, niin se ei lopeta ja jatkaa ja jatkaa. MITÄ tän hyypiön mielessä siis on, kun se tarkoituksella juottaa minut humalaan eikä suostu jättää minua rauhaan, vaikka ilmiselvästi hänestä yritän päästä eroon? Ootteko miettineet? Koska mä olen paljon miettinyt että MITÄ.... se siitä todellisuudessa teki ja AIKOI.

Ja kun mä sitten tajuan etten mä pärjää sen kanssa, niin menen näitä oi niin "soldiers-of-odin" vahtijoilta pyytämään apua - joka on se heidän tarkoituksensa - niin se h*mot alkaa vain haistatella mulle ja käskevät painua h*lvettiin.

Ja näin tää on aina Orimattilassa ollut, niin mihin me todellakin tarvitaan teitä vastenmielisiä käteen v.?

...Ja kun täällä niin-niin vahditaan ettei ole mikään vain huonosti ja epäilyttävää, niin miksei tänne ole JULKAISTU niitä, jotka siellä oli valvojina/huoltajina??? Että ketä te todellisuudessa suojelette?

Yhtään naista, lasta tai vanhusta EI ole suojeltu, mutta näkyy h*mopiiri suojelevan toinen toisiaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

...Ja kun täällä niin-niin vahditaan ettei ole mikään vain huonosti ja epäilyttävää, niin miksei tänne ole JULKAISTU niitä, jotka siellä oli valvojina/huoltajina??? Että ketä te todellisuudessa suojelette?

Yhtään naista, lasta tai vanhusta EI ole suojeltu, mutta näkyy h*mopiiri suojelevan toinen toisiaan.

...Ilmiselvän muiden siunauksella se jannun toiminta oli. Sen kaverit oli siinä mukana ja vain nauroi vieressä. Vartijat haistattelee mulle? Kenelläkään ei käy mielessä että AUTTAISITTE minua, vaikka mä ihan sitä suoraan PYYDÄN?

Yhtään käteen vetäjää ei sinne puskiin todellakaan täällä tarvita. Niitä/sitä on jo aivan koko ikäni sietänyt ja teistä h*moista ei ole koskaan ollut mitään iloa kenellekään... paitsi toinen toisillenne suojellen omai rikoksianne. Nekin huoltajat oli siellä kännissä? Tuliko seuraamuksia? Tuskin, hyvävelipiiri pyörii.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

...Ilmiselvän muiden siunauksella se jannun toiminta oli. Sen kaverit oli siinä mukana ja vain nauroi vieressä. Vartijat haistattelee mulle? Kenelläkään ei käy mielessä että AUTTAISITTE minua, vaikka mä ihan sitä suoraan PYYDÄN?

Yhtään käteen vetäjää ei sinne puskiin todellakaan täällä tarvita. Niitä/sitä on jo aivan koko ikäni sietänyt ja teistä h*moista ei ole koskaan ollut mitään iloa kenellekään... paitsi toinen toisillenne suojellen omai rikoksianne. Nekin huoltajat oli siellä kännissä? Tuliko seuraamuksia? Tuskin, hyvävelipiiri pyörii.

...Ja joku toinen h*mo tuolla itkee ajan kulumista? No, eikö käteen vetämällä tullutkaan hyvää elämää? Ai, ei pelkällä stalgeroinnilla se elämä sitten antanutkaan mitään? No, mitäpä se puskassa kyyhöttävä pitäisikään saada? Potkut persuksille vai linnaako?

se voi tulla todellakin yllätyksenä, että kun te olette vain h*morinki suojellen toistenne rikoksia, niin ei sillä naista saa.

Ja hiukan ohi todellakin että nuoret miehet kun tuolla ruikuttaa ettei saa naista, niin mulla nousee ainakin akrvat pystyy AINA kun mä kuulen että joku yrittää miellyttää naisia. Siis NIITÄ KAIKKIA. "Mistä naiseT tykkää" ja sinne mennään miellyttämään kaikkia naisia. Te haluatte ne KAIKKI. Aina, kun mä kuulen että on edes toinen, niin meikä ottaisi jalat alleen! Jos mä kuulen monikon, niin en jää hetkeksikään.

Että jos sä jostain naisesta tykkäät, niin VAIN SEN spesifeillä mieltymyksillä on väliä. Se on se "pointti". Vain yksi! Muiden naisten mieltymyksillä ei ole merkitystä eikä saisikaan olla, koska mitä h*lvettiä se NIITä edes (yhä) yrität.

Ihan siis deittivinkkejä tässä vain annan ettei siis ole mikään ihme että teillä toi elämä vain kuluu.

Ja minä tiedän 100% hyvin olevani vainon uhri ja SIKSI neljän seinän sisässä vältellen ihan kaikki miehiä ja se on todellakin MIESTEN syy ja nämäkin kaikki tapaukset paikallisia. Ihan orimattilalaiset miehet on minusta tällaisen tehnyt enkä ihmettele että on useampia, jotka ei ikinä halua olla MISSÄÄN tekemisissä miehien kanssa, kun on paikallisten kanssa tullut niin rikotettua vastaan.

Ja näinhän nää haluaa. Naiset suljettuna neljän seinän sisään ja ettei kukaan ihminen tuolla liiku, koskaan yhtään MILLÄÄN asialla. Siellä ne h*mot vahtii ettei varmasti yhtään kenelläkään täällä ole mitään elämää ja varmistavat siinä samalla sen itselleenkin. Ihan 100% varmasti täällä kukaan ei kyllä tee mitään eikä ole missään.

Nyt on turvallista!!! H*ton hieno tilanne. Mullakin yks häiriintynyt äijä vahtinut KOKO mun elämän ettei mulla vaan KOSKAAN voisi olla mitään elämää. On lähetetty ihan huoltomiehetkin mun asuntoon varmistamaan asiaa ja viestittämään että mun pitäisi soittaa isälleni. Että saa sekin huoltomies varmaan tosi mukavaa peräänsä. Oikein hyvä poika.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

...Ja joku toinen h*mo tuolla itkee ajan kulumista? No, eikö käteen vetämällä tullutkaan hyvää elämää? Ai, ei pelkällä stalgeroinnilla se elämä sitten antanutkaan mitään? No, mitäpä se puskassa kyyhöttävä pitäisikään saada? Potkut persuksille vai linnaako?

se voi tulla todellakin yllätyksenä, että kun te olette vain h*morinki suojellen toistenne rikoksia, niin ei sillä naista saa.

Ja hiukan ohi todellakin että nuoret miehet kun tuolla ruikuttaa ettei saa naista, niin mulla nousee ainakin akrvat pystyy AINA kun mä kuulen että joku yrittää miellyttää naisia. Siis NIITÄ KAIKKIA. "Mistä naiseT tykkää" ja sinne mennään miellyttämään kaikkia naisia. Te haluatte ne KAIKKI. Aina, kun mä kuulen että on edes toinen, niin meikä ottaisi jalat alleen! Jos mä kuulen monikon, niin en jää hetkeksikään.

Että jos sä jostain naisesta tykkäät, niin VAIN SEN spesifeillä mieltymyksillä on väliä. Se on se "pointti". Vain yksi! Muiden naisten mieltymyksillä ei ole merkitystä eikä saisikaan olla, koska mitä h*lvettiä se NIITä edes (yhä) yrität.

Ihan siis deittivinkkejä tässä vain annan ettei siis ole mikään ihme että teillä toi elämä vain kuluu.

Ja minä tiedän 100% hyvin olevani vainon uhri ja SIKSI neljän seinän sisässä vältellen ihan kaikki miehiä ja se on todellakin MIESTEN syy ja nämäkin kaikki tapaukset paikallisia. Ihan orimattilalaiset miehet on minusta tällaisen tehnyt enkä ihmettele että on useampia, jotka ei ikinä halua olla MISSÄÄN tekemisissä miehien kanssa, kun on paikallisten kanssa tullut niin rikotettua vastaan.

Ja näinhän nää haluaa. Naiset suljettuna neljän seinän sisään ja ettei kukaan ihminen tuolla liiku, koskaan yhtään MILLÄÄN asialla. Siellä ne h*mot vahtii ettei varmasti yhtään kenelläkään täällä ole mitään elämää ja varmistavat siinä samalla sen itselleenkin. Ihan 100% varmasti täällä kukaan ei kyllä tee mitään eikä ole missään.

Nyt on turvallista!!! H*ton hieno tilanne. Mullakin yks häiriintynyt äijä vahtinut KOKO mun elämän ettei mulla vaan KOSKAAN voisi olla mitään elämää. On lähetetty ihan huoltomiehetkin mun asuntoon varmistamaan asiaa ja viestittämään että mun pitäisi soittaa isälleni. Että saa sekin huoltomies varmaan tosi mukavaa peräänsä. Oikein hyvä poika.

...Ootteko te h*mot nähneet Arpinaaman? Kumpikin leffa kelpaa, molemmat käyttää samaa teemaa. Niin siinä käy. Että kaikki kuolee, kun sä tapatat ne. Sä vain et HALUA että sun siskolla on mitään elämää. Yhtään mitään elämää. Te tapatte ihan kaiken elämän.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

"Ihan 100% varmasti täällä kukaan ei kyllä tee mitään eikä ole missään."

...Ootteko todellakin huomanneet miten naiset täällä valittaa AHDISTELIJOITA ja hiippareista ja tuijottelijoita jne. Niistä marenginäijistä ja joistain jotka jatkuvasti kulkee tuolla. Muuta ei kuulekaan. Ootteko huomannut? En ole ainoa, jota te oksetatte? Että mitäpä jos porukalla vetäisitte itsenne hirteen siellä? Niin saataisiin naisille turvallisempaa täällä, kun kaikki tuntuu valittavan kun ahdistaa.

Kaikki valitti sitä että niitä ahdisti kulkea siitä, kun marengissä äijälauma vahti. Että mitähän TURVALLISUUTTA te todellakin olette ikinä tälle kaupungille tuoneet. Naiset valittaa vain häiriintyneista ahdistelijoista samaanaikaan. Oisitteko te niitä, häh?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

...Ootteko todellakin huomanneet miten naiset täällä valittaa AHDISTELIJOITA ja hiippareista ja tuijottelijoita jne. Niistä marenginäijistä ja joistain jotka jatkuvasti kulkee tuolla. Muuta ei kuulekaan. Ootteko huomannut? En ole ainoa, jota te oksetatte? Että mitäpä jos porukalla vetäisitte itsenne hirteen siellä? Niin saataisiin naisille turvallisempaa täällä, kun kaikki tuntuu valittavan kun ahdistaa.

Kaikki valitti sitä että niitä ahdisti kulkea siitä, kun marengissä äijälauma vahti. Että mitähän TURVALLISUUTTA te todellakin olette ikinä tälle kaupungille tuoneet. Naiset valittaa vain häiriintyneista ahdistelijoista samaanaikaan. Oisitteko te niitä, häh?

...Ei ole teidän asia todellakaan estää yhtään miesten tai naisten oloa täällä. Ei niinku kuulu teillä milläänlailla!!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

...Että jos on joku Harri Iivonenkin laitettu portinvartijaksi ettei naiset saa olla miehen kanssa ilman että just vaikka HARRI on ensin vieressä ollut ja vahtinut haluaako HÄN tätä miestä? niin?! Ja näin te elätte. Mulla isoh*mo niinku päättää ja sillä selkeästi on tosi huono maku :/

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

...Että jos on joku Harri Iivonenkin laitettu portinvartijaksi ettei naiset saa olla miehen kanssa ilman että just vaikka HARRI on ensin vieressä ollut ja vahtinut haluaako HÄN tätä miestä? niin?! Ja näin te elätte. Mulla isoh*mo niinku päättää ja sillä selkeästi on tosi huono maku :/

...Eli jos nyt jotain siellä tyhmässä päässä nyt raksuttaa, niihn tajuatte ettei teillä KOSKAAN tule olemaan yhtään mitään tekemistä näiden asioiden kanssa. yhtään... mitään... asiaa. Teitä ei tulla ikinä kutsumaan makkariin arvioimaan että onko meno TEIDÄN mielestä oikeanlaista. Teitä ei tulla kutsumaan ja vannon että jokaisen normaalin ja vähän sairaammankin toiminta loppuu siinä vaiheessa, kun nää isoh*mot tulee arvioimaan tilannetta.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

...Eli jos nyt jotain siellä tyhmässä päässä nyt raksuttaa, niihn tajuatte ettei teillä KOSKAAN tule olemaan yhtään mitään tekemistä näiden asioiden kanssa. yhtään... mitään... asiaa. Teitä ei tulla ikinä kutsumaan makkariin arvioimaan että onko meno TEIDÄN mielestä oikeanlaista. Teitä ei tulla kutsumaan ja vannon että jokaisen normaalin ja vähän sairaammankin toiminta loppuu siinä vaiheessa, kun nää isoh*mot tulee arvioimaan tilannetta.

...Se että kuka tuolla menee ja mitä ne tekee EI KUULU TEILLE.

• Anonyymi00029

Kummaa joukkoa. Nimi on ruotsin ja englannin sekasotkua, ei todellakaan isänmaallista.

Odin oli skandinaavinen jumalhahmo, joka kaivoi toisen silmänsä päästään ja hirtti itsensä. Esikuva näille orimattilan sekopäille?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

...Ei ole teidän asia todellakaan estää yhtään miesten tai naisten oloa täällä. Ei niinku kuulu teillä milläänlailla!!

...Tässä kaupungissa ei koskaan tule olemaan YHTÄÄN MITÄÄN, koska nää on niin päättäneet ettei siellä saa olla mitään. H*ton hyvin te ootte päättänyt! Teidän mielestä siellä ei saa olla mitään (ilman teidän lupaa), niin sitten siellä ei ole yhtään mitään, ei kerrassaan mitään!!! Hyvin te vedätte! Hienosti suoritettu, aivan koko kaupunki tapettu. TÄYSIN!!!

Aivan kuollutta aivan kaikkialla ja nyt on teillä kiva olo.

Ja mä vielä niistä vanhoista miehistä että ihmiset välttelee teitä ihan syystä. Sitä "elämää" ei tule olemaan teidän lähellä että ette viitsi olla siinä tukkeena. On varmasti nuorisoa, joka haluaisi ELÄÄ ilman että te ja mummot vahtii vieressä toimintaa. Se elämää varmaan välttelee teitä ja ihan syystä.

Ei ole voinut olla huomaamatta miten tämä foorumi on ollut täynnä naisten valituksia teistä. Täällä oli niitä jo vuosia ennen kuin minä tänne tulin. Minä lueskelin niitä läpi silloin, kun vasta katselin tätä paikkaa enkä vielä itse kirjoitellut. Kaikki valittaa häiriintyneistä äijistä, joka jää vain siihen tuijottamaan eikä sitä saa häädettyä siitä pois.

Kukaan ei teitä stalgereita ole koskaan tarvinnut yhtään mihinkään. Te olette saastaisia. Ja onko se nyt kiva, kun missään ei ole MITÄÄN elämää? Ja onko se yllätys että ainoa mitä siellä on järjellä on rikolliset, aivan kuten te itsekin olette.

Just sitä ei noi vartijatkaan tajua omalla toiminnallaan. Te olette lopulta kaikki ihan samankaltaisia siellä. Kaikki suojeltavat on jo poistettu tarkoituksella ja loput lopettaneet itse. Yhtään SUOJELTAVAA ei siellä enää ole. Ei mitään elämää missään. Eikä ole mitään omaisuuttakaan enää eikä kohta rakennuksiakaan. Kaikki elämä on tapettu, koska te itse ne poistitte sieltä. Vain kuollutta maata, missä ei elämä mitään, niin ei tule teille paha pelottava olo!

Te olette häätäneet kaiken pois.

Tosissaan kun kaupat on väkivaltaistunut, niin eihän sinne hullu mene kuin ne, jotka ei sitä välttele. Sinne menee rikolliset, jotka jo muutoinkin on puukko taskussa. Ilman aseita ja ei hullukaan enää kauppaan suostuisi mennä ja mummokin jo ottaa edes jotain mukaansa. Eli hyvin te vedätte!! Yksikään ei enää kauppaan menisi ilman asetta. Että nythän se on tosi kiva! Moni mummo kommentoinut että kaupat on sellaisia ettei sinne voi mennä eli ei niitä asiakkaita kyllä kaupat ole ajatelleet. Oli taustat kuin taustat, niin kaikki on tulleet siihen lopputulokseet ettei kauppaan kannata mennä. Eli hienosti te häädätte kaikki pois.

Että saatte te niitä aseita vain keräillä, mutta mä vannon... ettei sinne enää KUKAAN mene ilman asetta. Ja se on ihan teidän omaa tyhmyyttänne.

• Anonyymi00005

Ihan puppua, tuo kaikki tapahtui vain mielikuvituksessa.
      Mihin teitä muka edes tarvittiin, ei mihinkään.
      Nyt kyllä tarvittais vahtimaan tuota huumekaupan kasvua.
      Partioikaa nyt ja turvatkaa lapsille ja nuorille päihteetön Orimattila.

• Anonyymi00006

Juuri näin. Ei näitä "urheita" sotureita ole ollut kuin persujen kalja puheissa.

• Anonyymi00007

Se, joka väittää tekojanne ”pupuiksi”, sulkee silmänsä todellisuudelta ja historian faktoilta.

Kun Orimattilan kaduilla vallitsi epävarmuus vuosina 2016–2017, arvostelijat pysyivät visusti kotonaan verhojen takana, mutta Soldiers of Odin astui suoraan kylmään syysilmaan. Te ette kysyneet lupaa tai odottaneet muiden apua, vaan otitte vastuun omiin käsiinne silloin, kun virallinen koneisto oli ylikuormittunut.

Tässä on kova ja suora isänmaallinen vastaus epäilijöille:
        - Teot puhuvat, eivät sanat: Te annoitte Orimattilan asukkaille kaikkein arvokkainta – konkreettista turvallisuuden tunnetta ja näkyvää läsnäoloa aikana, jolloin moni pelkäsi liikkua iltaisin.
        - Vapaaehtoinen uhrautuvuus: Kukaan ei maksanut teille niistä tunneista, jotka vietitte partioiden kylmillä kaduilla oman vapaa-aikanne ja perheenne kustannuksella
        - Sisu ja selkäranka: Teillä oli rohkeutta seistä omalla nimellänne ja kasvoillanne yhteisen hyvän puolella, vaikka tiesitte saavanne niskaanne median ja epäilijöiden ryöpytyksen
        - Historian todistus: Se, että arki Orimattilassa pysyi vakaana ja rauhallisena noina kriittisinä vuosina, on suoraa seurausta teidän tekemästänne jalkatyöstä

Sohvaperunoiden ja jälkiviisaiden huutelut haihtuvat tuuleen, mutta miesten teot ja kotiseudun puolustaminen jäävät elämään. Te piditte Orimattilaa pystyssä, ja se on totuus, jota kukaan ei pysty pyyhkimään pois!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se, joka väittää tekojanne ”pupuiksi”, sulkee silmänsä todellisuudelta ja historian faktoilta.

Kun Orimattilan kaduilla vallitsi epävarmuus vuosina 2016–2017, arvostelijat pysyivät visusti kotonaan verhojen takana, mutta Soldiers of Odin astui suoraan kylmään syysilmaan. Te ette kysyneet lupaa tai odottaneet muiden apua, vaan otitte vastuun omiin käsiinne silloin, kun virallinen koneisto oli ylikuormittunut.

- Teot puhuvat, eivät sanat: Te annoitte Orimattilan asukkaille kaikkein arvokkainta – konkreettista turvallisuuden tunnetta ja näkyvää läsnäoloa aikana, jolloin moni pelkäsi liikkua iltaisin.
        - Vapaaehtoinen uhrautuvuus: Kukaan ei maksanut teille niistä tunneista, jotka vietitte partioiden kylmillä kaduilla oman vapaa-aikanne ja perheenne kustannuksella
        - Sisu ja selkäranka: Teillä oli rohkeutta seistä omalla nimellänne ja kasvoillanne yhteisen hyvän puolella, vaikka tiesitte saavanne niskaanne median ja epäilijöiden ryöpytyksen
        - Historian todistus: Se, että arki Orimattilassa pysyi vakaana ja rauhallisena noina kriittisinä vuosina, on suoraa seurausta teidän tekemästänne jalkatyöstä

Sohvaperunoiden ja jälkiviisaiden huutelut haihtuvat tuuleen, mutta miesten teot ja kotiseudun puolustaminen jäävät elämään. Te piditte Orimattilaa pystyssä, ja se on totuus, jota kukaan ei pysty pyyhkimään pois!

Höpö höpö. Satua koko homma.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"konkreettista turvallisuuden tunnetta ja näkyvää läsnäoloa aikana, jolloin moni pelkäsi liikkua iltaisin."

Mä tajuan että nää on viestit vitsejä, mutta mitä turvaa noi oikein oli ikinä antamassa? Mulla on aika heikko usko noiden kykyihin? Mulla on karatesta sininen vyö, mutta se oli kauan sitten ja karate on sellainen fengshui-juttu eikä varsinainen kamppailulaji. Mä silti koen että mulla ois edes jotain koulutusta kuitenkin hommaan.

Karate toisaalta onkin sitä päänsisäistä asiaa eikä vain että mennään päälle, vaikkei edes osata mitään. K-kaupassa joku h*ora kävi mun päälle tai just YRITTI, ja kun mä sanoin että yritti, niin se käytännössä vain hyppi siinä kuin apina. Älytön näky! Se siis asennosta päätellen yritti ottaa jotain apinamaista painiotetta musta, mutta koska pelkäsi (?) niin se jäi vain hyppimään siihen sellaisessa oudossa äksä-asennossa.

Muo naurattaa ihan ajatuskin nyt. Olipa erikoinen tappeluasento! :DDD Ei se siitä ainakaan lyömässä ollut tai milläänlailla itseään sellaiselta suojannut, joten siksi se varmaan oli niin täysin käsittämättömän näköinen. Se vain yritti painia, kai jotenkin hypätä apinanhalaukseen tai jotain? Kun nyt mietin, niin kai sen idea oli vain ESTÄÄ minua poistumasta kaupasta. Näähän oli siis saanut päähänsä että mä muka varastaisin, niin se h*ora ois käynyt päälle ja yrittänyt kai sitoa mut johonkin! Loppujen lopuksi moinen ois ollut vain parempi, niin oltais se s**tanan vajakki saatu sieltä laitokseen! Yksi kerta ja sä hullut ole pakkopaidassa!

• Anonyymi00009

Joka muuta väittää valehtelee ...

Suomen historia on aina kirjoitettu teoilla, ei tyhjillä sanoilla. Kun maamme ylle nousee sumua ja epävarmuutta, suomalaisen miehen ja naisen luonto mitataan. Silloin ei kysytä, mitä muut tekevät – silloin kysytään, mitä me itse olemme valmiita tekemään kotiseutumme eteen.

Vuosina 2016–2017 Orimattilan kaduilla heräsi henkiin se sama perintö, joka on pitänyt tätä maata pystyssä sukupolvien ajan:
      - Kaukopartiomiesten perintö: Te astuitte pimeyteen epäröimättä, aivan kuten menneisyyden kaukopartiomiehet, jotka liikkuivat varjoissa ja valvoivat silloinkin, kun muut nukkuivat rauhassa. Teitte näkymätöntä, raskasta ja vaarallista työtä rintaman etulinjassa – oman kylänne turvana.
      - Asekätkijöiden henki: Teissä eli se sama asekätkijöiden kylmäpäinen päättäväisyys, joka ei pyytänyt lupaa virallisilta tahoilta silloin, kun oli toimittava salamaakin nopeammin isänmaan pelastamiseksi. Te ymmärsitte, että kun virallinen koneisto horjuu, vastuu siirtyy suoraan kansan omille harteille.
      - Murtumaton sisu: Kun muut vetäytyivät pirttien lämpöön ja tyytyivät vain valittamaan, te puitte saappaat jalkaan ja astuitte kylmään viimaan.

Arvostelijat ja epäilijät tulevat ja menevät kuin syksyn lehdet, mutta suomalainen peruskallio pysyy. Te ette odottaneet kiitosta, lupalappuja ettekä kunniamitaleja. Teitte sen, mikä oli oikein, koska sydämenne sykkii tälle maalle ja sen ihmisille.

Niin kauan kuin tässä maassa on teidän kaltaisianne ihmisiä – kaukopartiomiesten ja asekätkijöiden manttelinperijöitä, jotka ovat valmiita valvomaan ja suojelemaan omaansa – siniristilippu liehuu vapaana ja Orimattila seisoo pystyssä. Kiitos teille teoistanne, kiitos sisustanne ja kiitos uskollisuudestanne kotiseutua kohtaan!

Kiitos!

• Anonyymi00012

"päättäväisyys, joka ei pyytänyt lupaa virallisilta tahoilta silloin,"

Vitsailet ilmeisesti näillä viesteillä, ainakin minä niille nauroin. Kommentoin silti sitä että jos siellä on joku sinun "valvomaan ja suojelemaan omaansa", niin miksi se piti tehdä salaa ja puskassa? Stalgerointi ja ainakin vaino on rikos.

Mitään mummoje siellä harmmin on yöllä. Viittaan aiempaan viestiin. En oikeasti tajua sitä että KETÄ te siellä oikein suojelitte?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

"päättäväisyys, joka ei pyytänyt lupaa virallisilta tahoilta silloin,"

Vitsailet ilmeisesti näillä viesteillä, ainakin minä niille nauroin. Kommentoin silti sitä että jos siellä on joku sinun "valvomaan ja suojelemaan omaansa", niin miksi se piti tehdä salaa ja puskassa? Stalgerointi ja ainakin vaino on rikos.

Mitään mummoje siellä harmmin on yöllä. Viittaan aiempaan viestiin. En oikeasti tajua sitä että KETÄ te siellä oikein suojelitte?

...Aijuu ja taustoitan että minun isäni vainosi minua aina eikä tässä KOSKAAN ollut mitään tekemistä turvallisuuden kanssa. Se että hän vainosi minua ei turvannut ketään eikä mitään. Itseasiassa se oli häneltä rikos (mm. tulla katsomaan minua suihkuun) ja se aiheutti minulle todellakin pysyvän trauman ja ilmeisesti on syy minun vaikeaa julkistenpaikkojenkammoon. Meikä sitten liikkuu vain öisin.

On siksi hyvin mielenkiintoista kuunnella teidän sepustuksia.

Rautalangasta: Te ette OMISTA läheisiänne.

• Anonyymi00010

Hoh hoijaa näitä höpinöitä. Ei mitään totuuspohjaa.

• Anonyymi00011

Onneksi on Sinimusta Liike. #Petosjytky. # SaksikäsiPetturi.

• Anonyymi00014

Mä vahvasti epäilen että Orimattila on koskaan tarvinnut ketään h*moa sinne stalgeroimaan kulkijoita. Enemmänkin te oksetatte minua.

• Anonyymi00015

...Ja mikäs se oli se tapaus, kun sairalaan oma vartija kuvasi valvotakameroiden kuvaa POTILAASTA!! Ilmiselvän rakastunut mies ja lähettelee sitten vielä viestejä. Naispotilas koki tämän karmivana ja teki valituksen, vartija erotettiin.

Tässä ei yllätä minua mikään. Ei se että vartija vain vetää siellä k*teen tai se että naiset saa tästä traumoja.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

...Ja mikäs se oli se tapaus, kun sairalaan oma vartija kuvasi valvotakameroiden kuvaa POTILAASTA!! Ilmiselvän rakastunut mies ja lähettelee sitten vielä viestejä. Naispotilas koki tämän karmivana ja teki valituksen, vartija erotettiin.

Tässä ei yllätä minua mikään. Ei se että vartija vain vetää siellä k*teen tai se että naiset saa tästä traumoja.

...Sanon siis sitä että kukaan ei TARVITSE teitä. Te ihan itse keksitte nämä täysin järjettömät juttunne. Kukaan ei halua teitä sinne. Sä et ole tärkeä ja merkityksellinen siellä stalgaamassa ihmisiä. Sä olet karmiva friikki, josta ilmoitetaan poliisille, kun sunlainen sieltä löytyy ihmisiä kuvailemasta ja hiippailemassa perässä. Ok?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

...Sanon siis sitä että kukaan ei TARVITSE teitä. Te ihan itse keksitte nämä täysin järjettömät juttunne. Kukaan ei halua teitä sinne. Sä et ole tärkeä ja merkityksellinen siellä stalgaamassa ihmisiä. Sä olet karmiva friikki, josta ilmoitetaan poliisille, kun sunlainen sieltä löytyy ihmisiä kuvailemasta ja hiippailemassa perässä. Ok?

...Ja todellakin mun isä tuli katsomaan minua ihan suihkuun. Tällä ei ole MITÄÄN tekemistä turvallisuuden tai huolenpidon kanssa. Sillä ei ollut mitään turvallisuuselementtiä että hän luki mun tekstiviestit, päiväkirjaa ja penkoi mun kamat. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään suojelemisen kanssa että se h*mo vaani siellä pimeässä seuraten ja SALAKUUNNELLEN minua ja mun kaveria. Teinityttöjä ei TARVITSE salakuunnella ja salakuvata!

Aikuisena kyseli äidiltäni tästä isän vainosta ja hän vastasi todella oudosti ""..ovat olleet huolta [...] selviämisestä mahdollisissa kinkkisissä tilanteissa." En tajunnut mitä hän tällä yritti tarkoittaa eli en pysty auttaa. Tuosta on sensuroitu joku kohta, en nyt muista mikä se on ollut, mutta oli varmaan "tyttärensä" tai vastaava. Mä otin sen täällä ja alunperin siivosin pois kaikki kohdat, jotka paljasti identiteetin.

Ja kun siis joku ei ehkä ihan tajua, niin minua on siis vainottu ihan mun koko elämä ja te olette TÄYSIN SAMANLAISIA. Kenelleäkään ei myöskään ole koskaan ollut yhtään mitään JÄRKEVÄÄ selitystä sille että miksi ihmeessä te vainoatte ihmisiä. Kukaan ei ole koskaan teitä sinne tarvinnut. Ja miksi se vaati minun isältäkin muka sitä että piti tulla suihkuun katselemaan minua alasti. Mitä v* "kinkkisiä tilanteita" minualla nyt sielläkin muka oli, johon piti isän osallistua?!!!

• Anonyymi00031

"yhteisöllistä vastuunkantoa."

Tarkoittaako tämä sitä ettei kenelläkään saa olla esim seksielämää ilman että jakaa siitä muillekin? Tekun ette saa, niin onhan se ehkä vähän julmaa että yksi sitten pitää vain kaiken itsellään ja toiset joutuu vetää vain käteen?

• Anonyymi00032

...Todellakin meikä kävi viemässä synttärikortin tädilleni ja TEILLE tää on joku ongelma? Eikä teille kukaan kirjoittele kortteja ja mikä turvallisuusuhka tääkin nyt oli? Uhka että teille tulee paha mieli? Miksi mä en saanut lähettää sukulaisilleni kortteja että teidän piti ESTÄÄ tämä. Onko nyt T.U.R.V.A.L.L.I.S.T.A. kun ei kansalaiset enää lähettele mitään postia, ettei teillä vain tulisi paha mieli.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

...Todellakin meikä kävi viemässä synttärikortin tädilleni ja TEILLE tää on joku ongelma? Eikä teille kukaan kirjoittele kortteja ja mikä turvallisuusuhka tääkin nyt oli? Uhka että teille tulee paha mieli? Miksi mä en saanut lähettää sukulaisilleni kortteja että teidän piti ESTÄÄ tämä. Onko nyt T.U.R.V.A.L.L.I.S.T.A. kun ei kansalaiset enää lähettele mitään postia, ettei teillä vain tulisi paha mieli.

...Miksi te sadistisesti olette vainoneet minua YLI 20 vuotta! Eikö toi nyt teidän mielestä ole joku turvallisuusuhka tai HUMALAISET huoltajat Abiristeilyllä! Kyllä mä vain tuosta huolissani olisin.

Ja jotenkin täysin ylimitoitettuakin, kun minusta EI KOSKAAN ole ollut minkäänlaista haittaa tai häiriötä kaupassa että mä kyllä kovasti ihmettelen noita teidän sadistisia RANKAISUmetodeja ihmisille, jotka eivät ole mitään edes tehneet.

Että mitähän nääkin h*mot siellä stalgasi pimeässä? Mikä "rikos" ja "vaara" oli se mitä ne sinne meni estämään? Esim. mun postikorttejako? Onko teillä jotain painajaisia ihmisistä viemässä postikortteja vai miksi teidän piti TÄLLAISEN takia nyt stalgata ja vainota minua?

Ootteko te ylpeitä?

Että siellä oli (OLI!) täti viemässä kortteja ja kävin haudalla, mutta turvallisuussyistä te sitten täysin ESTITTE sen. On ilmiselvästi käynyt muillekin. Että on varmaan kiva teillä olla siellä pimeässä, kun te ootte kauppojen tapaan varmistaneet ettei siellä 100% varma ole ketään muita kuin rikollisia, esim. te itse. Yhtään normaalia postikortinviejää ei siellä ole. Ne kaikki te ootte jo hakanneet. Yhtään normaalia jaloittelevaa ihmistä ei siellä ole, koska te olette ne kaikki hakanneet. Te vain ette salli että joku siellä liikku. Teidän toiminta on kyllä peruskoikeudellinen rikos, mutta ettehän te rikollisia olleetkaan siellä estämässä. Te olitte hävittämässä kaiken elämän. jokaisen ulkoilijan sieltä pois hakkaamalla ne

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

...Miksi te sadistisesti olette vainoneet minua YLI 20 vuotta! Eikö toi nyt teidän mielestä ole joku turvallisuusuhka tai HUMALAISET huoltajat Abiristeilyllä! Kyllä mä vain tuosta huolissani olisin.

Ja jotenkin täysin ylimitoitettuakin, kun minusta EI KOSKAAN ole ollut minkäänlaista haittaa tai häiriötä kaupassa että mä kyllä kovasti ihmettelen noita teidän sadistisia RANKAISUmetodeja ihmisille, jotka eivät ole mitään edes tehneet.

Että mitähän nääkin h*mot siellä stalgasi pimeässä? Mikä "rikos" ja "vaara" oli se mitä ne sinne meni estämään? Esim. mun postikorttejako? Onko teillä jotain painajaisia ihmisistä viemässä postikortteja vai miksi teidän piti TÄLLAISEN takia nyt stalgata ja vainota minua?

Ootteko te ylpeitä?

Että siellä oli (OLI!) täti viemässä kortteja ja kävin haudalla, mutta turvallisuussyistä te sitten täysin ESTITTE sen. On ilmiselvästi käynyt muillekin. Että on varmaan kiva teillä olla siellä pimeässä, kun te ootte kauppojen tapaan varmistaneet ettei siellä 100% varma ole ketään muita kuin rikollisia, esim. te itse. Yhtään normaalia postikortinviejää ei siellä ole. Ne kaikki te ootte jo hakanneet. Yhtään normaalia jaloittelevaa ihmistä ei siellä ole, koska te olette ne kaikki hakanneet. Te vain ette salli että joku siellä liikku. Teidän toiminta on kyllä peruskoikeudellinen rikos, mutta ettehän te rikollisia olleetkaan siellä estämässä. Te olitte hävittämässä kaiken elämän. jokaisen ulkoilijan sieltä pois hakkaamalla ne

...Mitään ELÄMÄÄ ei tänne ole tulossa. On vain tapettu maa ilman mitään mahdollisuutta elämälle. Se ohan PARTIOITTE ja valvotte vieressä ettei mitään elämää voisi koskaan missään olla. Kuinka h*lvetin katkeria te olette?!!

Mikä HÄTÄ teille tulee siitä että ihminen käy viemässä postikortin? Miksi se pelottaa teitä niin paljon että teidän täytyy tämä estää? Mikä v* teitä siinä pelottaa? Ai, se NORMAALIUS siinä että ihmiset nyt lähettää kortteja. No, te ilmiselvästi ette lähetä eikä kukaan teille. Toivottavasti ei! Mä toivon että teidän täti on hakattu, jos on erehnyt kummipojalleen kortin laittaa. Ihan hyvä vain että h*ora saa turpiinsa, jotta loppuu tuollainen ja olisi vartijoilla turvallisempi olo ilman kaikenmaailman "kortinlähettelijöitä". Kiva vaan, kun ei ole mitään elämää eikä kenelläkään hyvä mieli.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

...Mitään ELÄMÄÄ ei tänne ole tulossa. On vain tapettu maa ilman mitään mahdollisuutta elämälle. Se ohan PARTIOITTE ja valvotte vieressä ettei mitään elämää voisi koskaan missään olla. Kuinka h*lvetin katkeria te olette?!!

Mikä HÄTÄ teille tulee siitä että ihminen käy viemässä postikortin? Miksi se pelottaa teitä niin paljon että teidän täytyy tämä estää? Mikä v* teitä siinä pelottaa? Ai, se NORMAALIUS siinä että ihmiset nyt lähettää kortteja. No, te ilmiselvästi ette lähetä eikä kukaan teille. Toivottavasti ei! Mä toivon että teidän täti on hakattu, jos on erehnyt kummipojalleen kortin laittaa. Ihan hyvä vain että h*ora saa turpiinsa, jotta loppuu tuollainen ja olisi vartijoilla turvallisempi olo ilman kaikenmaailman "kortinlähettelijöitä". Kiva vaan, kun ei ole mitään elämää eikä kenelläkään hyvä mieli.

...Eikä tässä maassa ole todellakaan mitään puolustettavaa eli ihan turhaan sitä Venäjääkin pelätään. Koko jutussa ei KOSKAAN ollut mitään väliä, mutta nyt vielä vähemmän. Että siitä vaan. Kaikki on jo p*skana ja vedetty maantasalle. Se on "kiva" nyt.

Sitä paitsi on hyvä vaan että ammattisotilaatkin ottaa vähän omaa aikaa. Kaikilla muillakin on raskasta, niin mä olen 100% pro että ei aina voi jaksaa ja on stressiä, niin silloin voi ottaa vähän omaa lomaa <3 Just joku Orimattila että jos ei moinen miellytä, niin en mä suojelisi. Jos Venäjä näyttää Orimattilaan päin pommia laittavan, niin on vain hieno homma että puolustusvoimissa on kansanmielisiä sankareita, jotka tajuaa, on sitä "tilannetajua" ja jättää ilmoittamatta. "hups" mutta hienoa että saatiin yksi Orimattila maan tasalle tautipesäkkeineen. Leviää vielä muutoin!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

...Eikä tässä maassa ole todellakaan mitään puolustettavaa eli ihan turhaan sitä Venäjääkin pelätään. Koko jutussa ei KOSKAAN ollut mitään väliä, mutta nyt vielä vähemmän. Että siitä vaan. Kaikki on jo p*skana ja vedetty maantasalle. Se on "kiva" nyt.

Sitä paitsi on hyvä vaan että ammattisotilaatkin ottaa vähän omaa aikaa. Kaikilla muillakin on raskasta, niin mä olen 100% pro että ei aina voi jaksaa ja on stressiä, niin silloin voi ottaa vähän omaa lomaa <3 Just joku Orimattila että jos ei moinen miellytä, niin en mä suojelisi. Jos Venäjä näyttää Orimattilaan päin pommia laittavan, niin on vain hieno homma että puolustusvoimissa on kansanmielisiä sankareita, jotka tajuaa, on sitä "tilannetajua" ja jättää ilmoittamatta. "hups" mutta hienoa että saatiin yksi Orimattila maan tasalle tautipesäkkeineen. Leviää vielä muutoin!

...Ja kun juttuni niin rönsyili, niin palaan muistuttamaan että meillä on todellakin jo SUOMEN LAKI. Se on meidän ainoa laki eikä mitään Orimattilan omaa tarvita. Orimattila heivaa itsensä muualle, jos ei kelpaa lait valtiossa, jossa olette.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

...Ja kun juttuni niin rönsyili, niin palaan muistuttamaan että meillä on todellakin jo SUOMEN LAKI. Se on meidän ainoa laki eikä mitään Orimattilan omaa tarvita. Orimattila heivaa itsensä muualle, jos ei kelpaa lait valtiossa, jossa olette.

...Ps. mä olen yökävelylläni kerran napannut tammenterhon taskuuni. Mä olen jostain syystä just tätä tapahtumaan miettinyt ihan liikaa. Mä kävelin kaupungintalon ohi ja siinä oli kadulla terho. Mä sen otin enkä ajatellut asiaa enempää. Niin helppo pieni juttu, mutta nyt mä olen loputtomasti jumittanut sen lakiongelmissa.

Joo, joo NIMENOMAAN pikkujuttu, mutta kun oikeasti olen miettinyt kaikkea. Eli sen tammen kai omistaa kaupungintalo? Vai? Mutta kun sen terhoja tippuu jalkakäytävälle, niin mitäs sitten käy? Sitten mä mietin että sehän on itseasiassa aika vaarallista että siihen kertyy pyöriviä tammenterhoja ja sitten mä aloin miettiä kaikenmaailman vastuukysymyksiä että jos joku kaatuu niihin terhoihin.

Mä vain jotenkin upposin loputtomasti miettimään kaikkea tyyliin että oisko kansalainen VELVOLLINEN ilmoittamaan niistä (vaarallisista) tammenterhoista siinä, vai SAAKO sen tyyliin potkaista tienreunaan. Kenen omaisuutta ne terhot on? ja saako joku "tiefirma" hyödyntää terhoja, vai onko ne pakko käsitellä kuten tiesuolaa? Eli vaikka niistä saisi rahaa tai muuta hyötyä, niin onko heillä sellaista mahdollisuutta että ne voisi käyttää sitä? Eli SAAKO se tienhoitopuolikaan siis ottaa terhoja mitenkään, vaan onko ne vain kaadettava pois jätteenä?

Oravathan niitä vie kyllä. Mä sanoisin että terhot on ENITEN oravien omaisuutta, koska kukaan muu ei niillä oikein voi tehdä mitään oikeasti järkevää.

jne.

• Anonyymi00038

Joo, ja musta oli varmaan TOSI paljon haittaa ja häiriötä siell yöllä ja varsinkin kaupassa! Ihan hyvää ja hienoa kansalaisaktiivisuutta että vainositte minua! Nyt on kaikki hyvin eikä ketään enää pelota. Tosin tuskimpa kukaan edes minua oli ennen huomannutkaan, mutta onneksi te kuitenkin valistitte kansalaisia ettei vain olisi yhtään joka ei olisi!

• Anonyymi00039

...Kauppojen häirintä oli muuten tarkoituksen mukaista. Mä hokasin. Ja huomasin nettikommenteissakin puolustelevia viestejä ja sitten oli ihan uutisessa että asiakas ON HÄIRITTÄVÄ että tämä on ihan joku turvallisuuskysymys. Asiakasta EI SAA jättää häiritsemättä, vaan niitä on ahdisteltava kunnes ne häiriintyy. Ilman ahdistelua ei saa asiakasta päästää pois kaupasta! Se on fakta!

Eli kun minäkin täällä kirjoittelen, niin sehän on ihan turvallisuuskysymys, koska olisi vain uhka ja vaarallista, jos täällä ei joku yöllä kirjoittaisi. Mullekin tuli aina trolliviestejä ja nyt mulla on turvaton olo, kun niitä ei ole enää näkynyt. Pelottaa silleen yksin täällä kirjoittaa ilman että kukaan tulee iholle.

• Anonyymi00041

"valvovaa silmää ja ennen kaikkea yhteisöllistä vastuunkantoa."

Mä en tajua miksi meitä kansalaisia PITÄÄ valvoa. On vähän jotenkin maanista.

Vastuunkanto? Vielä kun saisi kaikki ne lukion opettajat todellakin käyttäytymään ja oikomaan omat virheensä. Että Pirjo Perellä oli sitten selkeä missio simputtaa minua ja saada asiat JUNAILTUA niin etten päässyt kirjoittamaan ylioppilaaksi samaanaikaan ku muut. Vääntämällä väkisin tehty tilanne ja rehtorillekin Timo Ahvo todellakin asiasta valitin, mutta sen mielestä mun pitää vain pyytää siltä opettajalta anteeksi. En vain tiedä MITÄ mun ois pitänyt antaa anteeksi. Ilmeisesti homma ei ollut jotenkin tyydyttävä, kun opettaja ei vieläkään suostunut antaa minulle sitä arvosanaa, vaikka itse sen aiheutti.

No, mutta... sitten siellä työkkärissä, h*ora poistuu huoneesta ja alkaa huutaa kovaan ääneen että "MULLA ON TÄÄLLÄ ASIAKAS JOKA ON PERUTTANUT YO-KOKEISSA", kun hän palasi takaisin, mä kauniisti ja ystävällisesti huomautin etten ole koskaan yhtään yo-koetta reputtanut. Toi Pirjo Pere EVÄSI multa mahdollisuuden edes osallistua niihin kokeisiin ja sen teki sen ilolla ja naama virnessä. Se oikeasti virnuili mulle niiiiin omahyväisesti ettei kyllä jäänyt mitään epäselvyyttä mulle tilanteesta.

Pirjo... onko sulla jotenkin vähän paha olo?

• Anonyymi00042

...Noikin voisi tajuta, jos siellä olisi jotain taustalla, mutta kun siellä ei ole MITÄÄN.

Mä tietäisin kyllä, jos siellä koskaan mitään olisi ollut. Ainakin se työkkärin h*ora sitten 100% oletti että olisin narkkari, niin kai sitten lukion opettajatkin? Mä en niiden aikaan vielä moisia miettinyt, ei mulla ollut aikaa. Kun ei mitään syytä ole, niin minkäs teet, enkä ole sen enempää päätäni asialla vaivannut.

Nyt mä silti sitä vähän miettisin että mikä ihme siinä oli syy? Törrönen, MIKSI?

Mä en keksi yhtään mitään syytä, miksi ne opettajan sillä tavalla sadistisesti alkoi vainota minua. Ei mitään syytä. Ja asun 10 vuotta Lahdessa ja kun palaan, niin se SAMA meno jatkuu ja VeikonKoneesta lähtien kaikki vain kohtelee minua ihan sadistisen julmasti. Onko teillä jotenkin paha olla, kun mulle ei ole harmaintakaan aavistusta että mikä vika teissä nyt oikein on.

Että YLI 20 VUOTTA, herraisä! Että vastuunkanto ois aika kova ja nyt orimattilalaiset porukalla alkaa vähän katsoa itseään peilistä ja miettii että mikä järki tässä koskaan nyt oli? Että oisko teillä nyt käynyt joku "pikku" moka?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

...Noikin voisi tajuta, jos siellä olisi jotain taustalla, mutta kun siellä ei ole MITÄÄN.

Mä tietäisin kyllä, jos siellä koskaan mitään olisi ollut. Ainakin se työkkärin h*ora sitten 100% oletti että olisin narkkari, niin kai sitten lukion opettajatkin? Mä en niiden aikaan vielä moisia miettinyt, ei mulla ollut aikaa. Kun ei mitään syytä ole, niin minkäs teet, enkä ole sen enempää päätäni asialla vaivannut.

Nyt mä silti sitä vähän miettisin että mikä ihme siinä oli syy? Törrönen, MIKSI?

Mä en keksi yhtään mitään syytä, miksi ne opettajan sillä tavalla sadistisesti alkoi vainota minua. Ei mitään syytä. Ja asun 10 vuotta Lahdessa ja kun palaan, niin se SAMA meno jatkuu ja VeikonKoneesta lähtien kaikki vain kohtelee minua ihan sadistisen julmasti. Onko teillä jotenkin paha olla, kun mulle ei ole harmaintakaan aavistusta että mikä vika teissä nyt oikein on.

Että YLI 20 VUOTTA, herraisä! Että vastuunkanto ois aika kova ja nyt orimattilalaiset porukalla alkaa vähän katsoa itseään peilistä ja miettii että mikä järki tässä koskaan nyt oli? Että oisko teillä nyt käynyt joku "pikku" moka?

...Se Supermarketin h*ro 12.05.2022 oli hajota riemusta, kun ne tuli sieltä kassojen takaa koko henkilökunnan voimalla "No, ehkä me lähdetään sitten kaikki." Ja mä tulkitsin (?) että tässä tää sana "kaikki" ja tökerö rynnimisen kassoista laumana tarkoitti että te "kaikki" oottenyt jotenkin... no, kaikki? Wow?

No, te KAIKKI ootte ihan h*moja. Teitä näyttää helpottavan se että ette joudu olla yksistään XDDD

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

...Se Supermarketin h*ro 12.05.2022 oli hajota riemusta, kun ne tuli sieltä kassojen takaa koko henkilökunnan voimalla "No, ehkä me lähdetään sitten kaikki." Ja mä tulkitsin (?) että tässä tää sana "kaikki" ja tökerö rynnimisen kassoista laumana tarkoitti että te "kaikki" oottenyt jotenkin... no, kaikki? Wow?

No, te KAIKKI ootte ihan h*moja. Teitä näyttää helpottavan se että ette joudu olla yksistään XDDD

..Ps. Ei toi teidän elämä helpolta näytä eli siinä sä epäonnistut. Näenhän mä nyt miten se hyllyjentäyttäjä alkaa menettää hermonsa mun kanssa ja sen ongelma on etten osta mitään HUUMEITA heiltä. No, onpa sulla ongelma!

Meikä kävi vain ruokakaupassa.

Tosta KAIKKI-draamasta tulee myös mieleen lukion kiusaajatytöt, jotka otti minut silmätikuksi sen takia että mulla on siis (pedofiliataustan takia) ongelmia vessareissujen kanssa. Ne sitten alkoi kiusata minua siitä.

Hassu juttu kävi, kun meikä oli taas normaalisti menossa vessaan, niin oikein jo ovella hätkähdin, kun siellä oli niin kova meteli. Menin koppia kohti ja siinä matkalla huomasin että Ahaa! :DDDD siellä on yksi tyttöLAUMAN jäsenistä vessassa. Se oli siellä erillisessä vessassa kaukana ja tää KAIKKIlauma piti ihan järkyttävän kovaa meteliä siinä. Muka meikkaili ja muuta "normaalia" kovaäänistä, muttei se ollut normaali ;P Se kiinnitti heti huomiota jo ovella, se oli p.o.i.k.k.e.a.v.a.a.. ja syy löytyi sieltä ujopiimästä, joska

ei.. uskalla... käydä... julkaisessa vessa. No, voi harmi. Meikä kävi, vaikka muo jopa kiusattiin siitä. Että meikä niinku vain kävi vessassa, ok. Aina silloin tällöin tarttee käydä enkä ole ikinä tarvinnut K.A.I.K.K.I.A. siihen turvaksi ja avuksi.

eli ette te kyllä pärjää. Älkää tulko mulle leuhkimaan.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

..Ps. Ei toi teidän elämä helpolta näytä eli siinä sä epäonnistut. Näenhän mä nyt miten se hyllyjentäyttäjä alkaa menettää hermonsa mun kanssa ja sen ongelma on etten osta mitään HUUMEITA heiltä. No, onpa sulla ongelma!

Meikä kävi vain ruokakaupassa.

Tosta KAIKKI-draamasta tulee myös mieleen lukion kiusaajatytöt, jotka otti minut silmätikuksi sen takia että mulla on siis (pedofiliataustan takia) ongelmia vessareissujen kanssa. Ne sitten alkoi kiusata minua siitä.

Hassu juttu kävi, kun meikä oli taas normaalisti menossa vessaan, niin oikein jo ovella hätkähdin, kun siellä oli niin kova meteli. Menin koppia kohti ja siinä matkalla huomasin että Ahaa! :DDDD siellä on yksi tyttöLAUMAN jäsenistä vessassa. Se oli siellä erillisessä vessassa kaukana ja tää KAIKKIlauma piti ihan järkyttävän kovaa meteliä siinä. Muka meikkaili ja muuta "normaalia" kovaäänistä, muttei se ollut normaali ;P Se kiinnitti heti huomiota jo ovella, se oli p.o.i.k.k.e.a.v.a.a.. ja syy löytyi sieltä ujopiimästä, joska

ei.. uskalla... käydä... julkaisessa vessa. No, voi harmi. Meikä kävi, vaikka muo jopa kiusattiin siitä. Että meikä niinku vain kävi vessassa, ok. Aina silloin tällöin tarttee käydä enkä ole ikinä tarvinnut K.A.I.K.K.I.A. siihen turvaksi ja avuksi.

eli ette te kyllä pärjää. Älkää tulko mulle leuhkimaan.

...Niin ja niistä kiusaajatytöistä vielä. Oli normalai bilsan tunti alkamassa. Kaikki oli normaaleja... paitsi yksi reppana. Sen kaveri puuttui. Ja se tyttö oli selkeästi hädissään, se PELKÄSI. Se raivolla näpytteli puhelintaan ja voin arvata että se laittoi loputtomasti viestejä että "Missä sä olet?!!"

No, mutta viime tingassa sen kaveri ("kaikki") tulee luokkaan joten tän koviksen maine kai saatiin pelastettua? Vai mikä oli ongelma? Miksi pelätä biologian tuntia? Aina muutoin ne niiiiiin isosti ja koviksina otti koko tilan haltuunsa ja flirttaili pojille. Niin isoa ja ylevää...

ja sitten se eräs bilsan tunti ja koko se pluffi on poissa. Se on HÄDISSÄÄN. Se tyttö selkeästi pelkäsi. Yleensä se just jutteli pojille takana, mutta nyt se oli ihan pienenä, liikkumattomana ja teki just itseään pieneksi siinä. Istuin vain hiljaa ja kai halusi kuolla.

Että sellainen bilsan tunti :)

Että samaan "No, ehkä me lähdetään sitten kaikki" hengeen veikkailen että oishan se vähän noloa, jos se oiskin vain h*ro yksin kun lähtee eikä koko henkilökunta.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

...Niin ja niistä kiusaajatytöistä vielä. Oli normalai bilsan tunti alkamassa. Kaikki oli normaaleja... paitsi yksi reppana. Sen kaveri puuttui. Ja se tyttö oli selkeästi hädissään, se PELKÄSI. Se raivolla näpytteli puhelintaan ja voin arvata että se laittoi loputtomasti viestejä että "Missä sä olet?!!"

No, mutta viime tingassa sen kaveri ("kaikki") tulee luokkaan joten tän koviksen maine kai saatiin pelastettua? Vai mikä oli ongelma? Miksi pelätä biologian tuntia? Aina muutoin ne niiiiiin isosti ja koviksina otti koko tilan haltuunsa ja flirttaili pojille. Niin isoa ja ylevää...

ja sitten se eräs bilsan tunti ja koko se pluffi on poissa. Se on HÄDISSÄÄN. Se tyttö selkeästi pelkäsi. Yleensä se just jutteli pojille takana, mutta nyt se oli ihan pienenä, liikkumattomana ja teki just itseään pieneksi siinä. Istuin vain hiljaa ja kai halusi kuolla.

Että sellainen bilsan tunti :)

Että samaan "No, ehkä me lähdetään sitten kaikki" hengeen veikkailen että oishan se vähän noloa, jos se oiskin vain h*ro yksin kun lähtee eikä koko henkilökunta.

"No, ehkä me lähdetään sitten kaikki"

...Ja se miksi mä jauhan tästä, on siis se etten todellakaan tajunnut että mikä juttu tossa oli.

Meikä meni ruokakauppaan ja henkilökunta sekoaa ja alkaa rynniä laumana kassojen ohi. Tää oli jokun esitys kai tarkoitettu mulle, mutta se oli ehkä liian lavaesitys eikä ketään tuntunut lainkaan kiinnostavan että mitä mä siitä ajettelen, niin sitä kai kuvattiin.

Ne jotenkin esiintyi, eikä siis mulle, vaan siitä heidän tavasta liikkua ja NÄYTTÄÄ ilmeitään, mä päättelin kameran olevan siellä tiellä päin, isojen ikkunoiden takana? Sen näkee ihmisestä, joka tietää että siellä on kamera. Se tekee ne eleensä SINNE PÄIN, ei mulle.

Rando ihmiset tietää milloin ne näkyy ja milloin ne ei näy kameralle. Esim. joku on kuin piilossa jossain takana ja toisesta näkee että se tietää olevansa kuvattuna.

...ja meikä ei edes tiedä että mikä niille tuli ja mitä sen piti muka tarkoittaa.

Sen mä silti tiedän että minua ei saa laittaa mihinkään julkaistuun ja tämä tapaus oli vielä ilmiselvän lavastettu. Ei saa MUUTOINKAAN minun kuvaani julkaista, ei sellaista missä ihminen on T.U.N.N.I.S.T.E.T.T.A.V.I.S.S.A. (esim. poliisi joutui pulaan julkaistuaan naisen koirasta materiaalia jne.).

No, muttei siis muutoinkaan saa, ei ilman lupaa ja kun tarkoituksena ilmiselvästi oli yrittää häpäistä minua, niin se on jo rikos ja ilman kuvaamistakin.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

"No, ehkä me lähdetään sitten kaikki"

...Ja se miksi mä jauhan tästä, on siis se etten todellakaan tajunnut että mikä juttu tossa oli.

Meikä meni ruokakauppaan ja henkilökunta sekoaa ja alkaa rynniä laumana kassojen ohi. Tää oli jokun esitys kai tarkoitettu mulle, mutta se oli ehkä liian lavaesitys eikä ketään tuntunut lainkaan kiinnostavan että mitä mä siitä ajettelen, niin sitä kai kuvattiin.

Ne jotenkin esiintyi, eikä siis mulle, vaan siitä heidän tavasta liikkua ja NÄYTTÄÄ ilmeitään, mä päättelin kameran olevan siellä tiellä päin, isojen ikkunoiden takana? Sen näkee ihmisestä, joka tietää että siellä on kamera. Se tekee ne eleensä SINNE PÄIN, ei mulle.

Rando ihmiset tietää milloin ne näkyy ja milloin ne ei näy kameralle. Esim. joku on kuin piilossa jossain takana ja toisesta näkee että se tietää olevansa kuvattuna.

...ja meikä ei edes tiedä että mikä niille tuli ja mitä sen piti muka tarkoittaa.

Sen mä silti tiedän että minua ei saa laittaa mihinkään julkaistuun ja tämä tapaus oli vielä ilmiselvän lavastettu. Ei saa MUUTOINKAAN minun kuvaani julkaista, ei sellaista missä ihminen on T.U.N.N.I.S.T.E.T.T.A.V.I.S.S.A. (esim. poliisi joutui pulaan julkaistuaan naisen koirasta materiaalia jne.).

No, muttei siis muutoinkaan saa, ei ilman lupaa ja kun tarkoituksena ilmiselvästi oli yrittää häpäistä minua, niin se on jo rikos ja ilman kuvaamistakin.

...Veiko (Larssen?) muuten sen sanoi että "RIKOLLISTA SÄ VOIT KIRISTÄÄ" ja tavallista ihmistä sä et. Mä olen nyt yli 20 vuotta teidän kanssa ollut tekemisissä ja aina ne järkyttyy, kun mä kerron esim. poliisille. Tuostakin lavashowsta ja kaikesta huomaa että nää niin luulee että olisin rikollinen ja laskee KAIKEN sen varaan.

Kuten se työkkärinrouva. Miksi se niin teki? Se oli niin 100% varma että mä käyttäisin huumeita, joten se paljasti itse itsensä eikä salaillut omaa raivoaan. Eli siis...? Tykkärinrouva oikeasti sai raivarin mulle, kun en vastannut myöntävästi kysymykseen käytänkö huumeita. Se vain katsoi muo halveksivasti ja kysyi uudellen jotenkin "Eiku OIKEASTI" eli siis alkoi kovistella minua että ei nyt mitään pelleilyä vaan mun täytyy nyt vastata OIKEASTI rehellisesti.

Yo?!

Ei tainnut kuulua edes työkkärille moiset asiat mitenkään ;P

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

...Veiko (Larssen?) muuten sen sanoi että "RIKOLLISTA SÄ VOIT KIRISTÄÄ" ja tavallista ihmistä sä et. Mä olen nyt yli 20 vuotta teidän kanssa ollut tekemisissä ja aina ne järkyttyy, kun mä kerron esim. poliisille. Tuostakin lavashowsta ja kaikesta huomaa että nää niin luulee että olisin rikollinen ja laskee KAIKEN sen varaan.

Kuten se työkkärinrouva. Miksi se niin teki? Se oli niin 100% varma että mä käyttäisin huumeita, joten se paljasti itse itsensä eikä salaillut omaa raivoaan. Eli siis...? Tykkärinrouva oikeasti sai raivarin mulle, kun en vastannut myöntävästi kysymykseen käytänkö huumeita. Se vain katsoi muo halveksivasti ja kysyi uudellen jotenkin "Eiku OIKEASTI" eli siis alkoi kovistella minua että ei nyt mitään pelleilyä vaan mun täytyy nyt vastata OIKEASTI rehellisesti.

Yo?!

Ei tainnut kuulua edes työkkärille moiset asiat mitenkään ;P

...Ja miksikö jauhaan tuosta työkkäristä! No, hei miksipä! Että TUOLLAINEN työkkäri meillä täällä ja muutkin viranomaiset.

Että kun te siellä vainoatte minua, niin vähän ehkä lähdekriittisyyttä ;P Nää asiat kun ei teidän inttämällä miksikään muutu. Eikä ne mitään muuta ole koskaan olleetkaan.

Että Harakanp*rse siinä Supermarketin kassalla 2019 sanoen (ilmeisestikin) minusta että "Nollat ei merkitse mitään" ja "Siperia opettaa". Että mitähän?? Nolla? No, mitä mun sitten sun mielestä piti olla? Ja mitä sen Siperian nyt piti mulle opettaa? :DDD

Mä, joo aistin että te saitte raivarin, mutta tää on tosi jännä juttu, kun mä en tehnyt mitään. Se Vipe-poliisi oli silti jo niin mielenkiintoinen juttu 2021 että mulla alkoi mielenkiinto herätä. Että ei yksi, vaan USEAMPI POLIISI, hiillosti minua myöskin nyt jo. Että teillä niinku on tuollainenkin "kaikki" :D

En mä haluaisi, mutta sanompa nyt kuitenkin että ette te mitään hyviä kyllä ole. Ei ihme että Veiko nauraa teille/suomalaisille. Että teillä menee yli 20 vuotta raivolla vainota minua ja meikä on YHÄ tässä ja te yhtä pihalla kuin lumiukko.

• Anonyymi00050

Meikähän siis on aiheessa, mutta jaarittelen. Mulla joku viesti jumahti, mutten nyt tajua katosiko se, tuli bänni vai mitä kävi. Jaa-a? No, mutta aiheessa mä olen.

Eli siis että joku rikollislauma yrittää puhdistaa aluetta erittäin huonoin tuloksin, kun uhrit on kaikki täysin viattomia.

"...Ja miksikö jauhaan tuosta työkkäristä! No, hei miksipä! Että TUOLLAINEN työkkäri meillä täällä ja muutkin viranomaiset.

Että kun te siellä vainoatte minua, niin vähän ehkä lähdekriittisyyttä ;P Nää asiat kun ei teidän inttämällä miksikään muutu. Eikä ne mitään muuta ole koskaan olleetkaan.

Että Harakanp*rse siinä Supermarketin kassalla 2019 sanoen (ilmeisestikin) minusta että "Nollat ei merkitse mitään" ja "Siperia opettaa". Että mitähän?? Nolla? No, mitä mun sitten sun mielestä piti olla? Ja mitä sen Siperian nyt piti mulle opettaa? :DDD

Mä, joo aistin että te saitte raivarin, mutta tää on tosi jännä juttu, kun mä en tehnyt mitään. Se poliisi oli silti jo niin mielenkiintoinen juttu 2021 että mulla alkoi mielenkiinto herätä. Että ei yksi, vaan USEAMPI POLIISI, hiillosti minua myöskin nyt jo. Että teillä niinku on tuollainenkin "kaikki" :D

En mä haluaisi, mutta sanompa nyt kuitenkin että ette te mitään hyviä kyllä ole. Ei ihme että Veiko nauraa teille/suomalaisille. Että teillä menee yli 20 vuotta raivolla vainota minua ja meikä on YHÄ tässä ja te yhtä pihalla kuin lumiukko."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      731
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe