niin todellisuudessa se onnellisuus on nyt mennyttä.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Yksittäinen ihminen voi tuntea itsensä onnelliseksi, mutta maa, jossa hallitus jakaa verohelpotuksia ja tukiaisia omille suosikeilleen ja köyhdyttää kansaa ei ole
maailman onnellisin.- Anonyymi00011
Maa on se kansa, jonka otannasta on tultu päätökseen että Suomi on onnellinen maa.
Mikä maa sinusta sitten olisi onnellinen jos ei Suomi? Onko sinulla joku selkeä vaihtoehto?
Minä olen onnellinen, enkä ole suurituloinen. ihan sama mikä hallitus on vallankahvassa.
- Anonyymi00002
Suomesta on tullut pahoinvointivaltio persuhallituksen aikana.
- Anonyymi00003
Isotuloisille Suomessa on onni asua, kun hallituskin vielä hyysää heitä.
- Anonyymi00004
Tuppuriainen nostaa verotonta 1800 kuussa
oululaisena omistamastaan hitas-alennusasunnosta isosta
jossa elää miehensä eduskunnan mukavalvojan kanssa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19453052/tytti-tuppurainen-syo-poydassasi!#comment-143180641 - Anonyymi00005
Preseilijöille kuten halosille voidaan lätkäistä veroa
mutta
jos on itse koonnut omaisuutensa ilman preseilyä
- ahlosen ukko araljärvi professoriksi vaikka epäpätevä ja koeluentokin hylättiin
niin tällaisilta voidaan ottaa 80 prosentin vero heti kärkeen- Anonyymi00006
Ettet nyt muuta keksinuyt, taas Halonen ja Arajärvi!
Oletko kateellinen kun HE ovat menestyneet, mutta sinä vain olet valittajana Suomi 24 sivuilla.
Meitä on muitakin joita ei ole valittu
edes ehdokkaaksi Preessan vaaliin.
Et ole ainoa,.
mutta minuu et saa katteelliseks Halosta kohtaan. - Anonyymi00010
Menikö sinulla muisti noin 30 vuotta sitten, kun nykyisyydestä et tiedä mitään.
Halosen hameen alta vain tirkistelet maailmaa.
- Anonyymi00007
Mielensä pahoittajat ja asennevammaiset ovat pilanneet mukavan olon tunteen Suomessa.
- Anonyymi00008
Perskokkareet siis. Ne asennevammaiset ja "uhriutujat".
- Anonyymi00009
Mihin se meni?
- Anonyymi00012
Jossain vaiheessa ihmisestä tulee "onnellinen".
- Anonyymi00013
Tuleeko koskaan onnelliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687