Vaalea albiino poika

Anonyymi-ap

Moi, torstaina 2.7 keskustassa jossa R kioski, Tokmanni ym liikkeet. Kolmen pojan potukka, kuka olet sinä jolla valkoinen tukka,vaalea iho, hiuksissa sekä panta ja poninhäntä. Kasvosi olivat todella kuvaukselliset.ikä noin 15v, ehkä punainen takki. Ilmoita nimesi tai jos joku tuntee kuvauksen perusteella..

29

136

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikäs pedari tää ap oikein on

• Anonyymi00002

Ei välttämättä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei välttämättä.

Kuulututtaa täällä alaikäisen perään ei normaalia

• Anonyymi00005

Ikävä kuulla tuollaista komnentointia,,toki olisin itse voinut asian tarkemmin ilmaista. Olen ainoastaan kiinnostunut hänen kasvoistaan jotka olivat hyvin persoonalliset. Kuvaukseen olisin kysynyt. Hämmentävää että voitte vetää tälläisen kortin esiin. Tämähän on maailmallakin yleistä että bongataan katukuvasta henkilö joka päättyy muotilehtien etukanteen.

• Anonyymi00006

Joo joo hanki lobotomia

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joo joo hanki lobotomia

Joo joo nietos otitis externa

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joo joo nietos otitis externa

Osui ja upposi kjäh kjäh

• Anonyymi00008

Okei, tämä oli väärä kanava kuulutella oikeaa henkilöä. Kokeillaan toista. Mutta olkaa jykyläiset ylpeitä että teidän katukuvassa noin kuvaukselliinen nuori, joka ei todnäk itse tiedä vielä kasvojensa arvoa.

• Anonyymi00011

Ja nähtävästi peukku pete ja ryöstää mummoja

• Anonyymi00009

Seuranhakusivut ovat muualla. Täysi-ikäisille.

• Anonyymi00012

Vaan tämä onkin jyväskylän kyyläri palsta

• Anonyymi00013

voisi olla jooh hauskaa hommaa kaupungilta pouistojen siistimistä jos ei pelkää hämähäkkejä ja ötököitä.. ei siis saa olla araknofobiaaa.

minä liiskasin jonin pistiäisen yritti tulla sisään peukalokka murskasin ja tapoin sen.

• Anonyymi00014

Kokeile neeeegeriäää

• Anonyymi00016

Sun äitis on kokeillut ja tuossa on lopputulos mikä sääli

• Anonyymi00015

Mikä ois Peten sukunimi,löytyykö somesta?

• Anonyymi00017

Sitähän ei sulle kerrota

• Anonyymi00018

Kyllä pikkupojat käy myös monelle matulle.

• Anonyymi00021

Kääkö katteeks toiset saa sinä et

• Anonyymi00019

EI ,TYTTÖ SE OLI.

• Anonyymi00020

Sun äitis aasi

• Anonyymi00022

Uskon että oli poika,täysin vaalea. Kello noin 20.30 siis eilen torstaina. Miten kukaan ei nyt tiedä häntä vai onko monella pojalla hiuspanta ja tukka ponnarilla. Kolmen porukassa liikkui. Voi toki olla hiukan vanhempi, vaikea todellista ikää tietää. Hänellä oli vähän viirut silmöt,ei siis pyöreät.

• Anonyymi00024

Menehän setä nyt yöpuulle ja vemputa vaikka itsesi uneen.

• Anonyymi00025

Sun täytyy mennä etsimään olisit mennyt hänen juttusille. Itse olisin otettu jos joku tulisi kehumaan piirteitäni oon nainen .

• Anonyymi00026

Nuorella pojallakin saattaa jo olla peräpukamat ja diverdikkeleitä paksusuolessa.

• Anonyymi00027

Juu, nykyajan ravinto aiheuttaa jo nuorena ongelmia ruuansulatuksen loppupäähänkin. Toinen on pierun pidätteleminen, sitä ei saisi tehdä.

• Anonyymi00028

Kovin asiattomaksi kääntyi tämäkin keskustelu. Kertonee jykyläläisistä kaiken.

• Anonyymi00029

Asiattomaksi?? Aloituksessa joku pedari etsii pikku poikaystävää! Voiko enää asiattomampaa olla?

• Anonyymi00030

Ei etsinyt poikaystävää. Pelkkää kasvokuvaa,yritä uskoa hyvään vaikka maailma ympärillämme sairas. Eihän kirjoittaja myöskään kertonut olevansa ns 60v josta saat tämän pedari asetelman. Toivon että oikea henkilö löytyy,hänen kasvot päätyy johonkin julkaisuun niin voidaan sitten porukalla miettiä näitä pedari juttuja. Kyllä lukijan mieli voi olla sairas. Ilmeisesti nuoriso ei lue tätä palstaa joten eivät kaveriaan tunnista. Itse ajattelen niin yksinkertaisesti että aloittaja olisi kertonut että haen sinusta poikaystävää,jos tällä asialla olisi.

• Anonyymi00031

Missä tynnyrissä olet saanut tosikkokoulutuksesi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      101
      960
    2. 60
      883
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      683
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      61
      639
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      552
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      548
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      46
      484
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe