L-K lehdessä ,että Konneveden kunnalla ei varaa ostaa kukkia sankarihaudoille. jos näin ,niin voi jumalauta tätä jrjen köyhyyttä. Vika Pasaselle lähtö,ja mitä pikemmin sitä parempi. Hävettää olla HÖLMÖLÄN asukas.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Miksi omaiset vie kukkia heille?
- Anonyymi00003
Kyllä minä vien isoisäni haudalle kukkia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä minä vien isoisäni haudalle kukkia.
Jos Sinun isöisäsi on sankarihaudssa taitaapa.olla viimeisiä käyntisi siellä.
- Anonyymi00007
Kuvottavaa on lähinnä tuo sinun hurmoksellinen haudoilla tanssiminen ja nationalistinen parkumisesi. Haudat ovat siellä ja me olemme täällä, joten älä viitsi rähjätä kuin oppimaton
moukkanatsi, vieläpä herjaten henkilöitä. -Ota rauhallisesti ja ota ainakin selvää asioista en-
nenkuin seuraavan kerran tunnet tarvetta purkaa vihantunnetta. -Eiks näin? - Anonyymi00010
-Ai miksikö, no se on sellainen aikain saatossa muotoutunut tapa jolla lohdutamme itse-
ämme aikamme rajallisuudesta rajan tuntumassa. - Anonyymi00011
Turha hirveesti möyhkätä…
Oikeassa olet että rahat menee kunnan johdon palkkoihin ja mihinkään ei ole varaa…
- Anonyymi00005
Kukkien hankkiminen sankarihaudoille ei kuulu kunnalle. Kukat hankkii Laukasn seurakunta ja ne on istutettu haudoille jo useita viikkoja sitten.
- Anonyymi00006
Aloittaja on nyt perin kiihtyneessä tilassa eikä ymmärrä että hautojen kukittaminen,saati hoitaminen ei kuulu kunnan toimen kuvaan. -Eiks jeh? Omaiset voivat tietysti kukitella hautoja tahtoinsa/taitoinsa mukaan, mutta hyvällä maulla.
-Eivät ne maatuneet sankariluut välitä kuitenkaan mitä me häärätään täällä. Eiks je?- Anonyymi00008
Ompas normaalia typerämpi kommentti sinulta. Eiks je....
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ompas normaalia typerämpi kommentti sinulta. Eiks je....
Ompas ompas, mutta onpas kiva että olit tarkkana kuin ketunpesällä.-Eiks jebu? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452096Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja189934Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660