Kyseinen henkilö sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja on maanisena kautena velkaantunut pahasti lähinnä pikavipeillä. Velat ovat ulosotossa ja rahat kuluneet lähinnä veikkaukseen. Nyt henkilö on saamassa perintöä ja pystyy maksamaan velkansa.
Henkilö pelkää sotkevansa asiansa uudelleen, kun luottohäiriömerkintä poistuu. Henkilö tahtoisi vapaaehtoisesti saada luottokiellon. Henkilöllä on aiempaa kokemusta kunnallisista edunvalvojista, ja kokemukset ovat huonoja.
Voiko henkilö saada pysyvän luottokielon ilman varsinaista edunvalvontaa? Omaehtoinen luottohäirömerkintä ei käy, koska senhän voi itse perua.
Luottokielto ilman edunvalvontaa
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Siis meinaat, että henkilö itse hakisi itselleen jonkinlaisen pysyvän luottokiellon, jota hän itsekään ei voi perua?
No ei voi. - Anonyymi00002
https://www.vero.fi/positiivinenluottotietorekisteri/yksityishenkilöille/vapaaehtoinen-luottokielto/
- Anonyymi00003
Huokaus. Pitäisikö sitä lukea aloitus ennen kommentointia?
"Voiko henkilö saada pysyvän luottokielon ilman varsinaista edunvalvontaa? Omaehtoinen luottohäirömerkintä ei käy, koska senhän voi itse perua"
Sinum linkkisi takaa:
"Luottokiellon muokkaaminen tai poistaminen
Voit muokata voimassa olevaa vapaaehtoista luottokieltoa milloin tahansa sähköisessä asiointipalvelussamme. Voit muuttaa voimassaoloaikaa, syytä tai suostumusta tietojen välittämiseen luottotietoyrityksille. Voit myös poistaa luottokiellon kokonaan. Jos et voi asioida sähköisesti, voit käyttää myös paperilomaketta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476