Lehdessä oli vuokrattavana

Joku iso kaksio kauniilta paikalta, vuokra jotain 800. Mietin että sehän tulis paljon halvemmaksi sun kans maksaa sitä puoliksi, ku tää missä nyt asun 😁💕 Tosin turhan aikasta tämmösiä miettiä mutta saahan sitä unelmoida 😍 ja siinä tais lukea ettei lemmikkejä, ja sulla taitaa olla joten tuo ei ainakaan kävis sitten 🤔
22294
3Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Mul on yksiön vuokra 370 euroa,eikä oo parveketta!

Äänestä
  • Parveke pitää olla. Se on määräys. Ellei sitte oo kommuuni ja yhteiset keittiöt ja parveke. Samassa tilassa ei pitäisi asua ja tehdä ruokaa. Mä en tee ruokaa, mutta ei tulis mieleenkä nukkua vaikka tuolla hitsaushuoneessa. Eikä hitsata voi puutyöhuoneessa, kun tulee tulipalo. Joka toiminnalle pitää olla oma huone, mutta ei se sitä tarkota, että jokaisella pitää olla ne kaikki huoneet, vaan riittää makuuhuone, eikä senkään tarvi olla iso.

1Äänestä

Mä tarvin vaan miehen joka rakastaa ,niin kämppä olis jo ja paljon halvenpi kun toi.
Kaksio

1Äänestä

Kyllä on asuntojen vuokrat noussu. Joskus 2003 2000 luvun alussa rakennetun kaksion vuokra oli Etelä-Suomessa vähän päälle 395 euroa. Miten tuollaisesta uudesta pystyy edes tinkimään, kun ei ole oikein mitään kunnon syytä tinkiä esimerkiksi huonosti tehtyjen remonttien takia, kun ei uudessa ole mitään remontoitavaakaan? Ja, vaikka ne huonosti tehdyt remontit vaikuttaisikin vaan esteettisyyteen/asumisviihtyvyyteen niin lain mukaan on oikeus vaatia vuokran alennusta tai sitten asiat parempaan kuntoon.

Äänestä

Voidaan asua ilmaiseksi asuntovaunussa metsätiellä.

Äänestä
  • Kesällä ois kyl kivski asua vaunussa, ainakin osan aikaa 😊

Äänestä

Mulla ei kyl ole eläimiä eikä lapsia. Eläimet ois kyl kivoja. Mut niissäkin kauhee hoitaminen.

Äänestä
  • Eikä töitä. Se veisi liikaa aikaa.

Äänestä

• Mutta sitten et pääse vamhempainyhdistysten kokouksiin. Jää ne pullakahvit juomatta. Kotona yksin ryystää eilistä sumppia ja järsiä kuivunutta pullan känttyä.

1Äänestä

sulla on pää jäässä poika:)

Äänestä
  • Oon kyllä tyttö, tai siis nainen :)

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Oon kyllä tyttö, tai siis nainen :)

Oletko varma?Tytöllä voi olla myös pippeli.

1Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Oon kyllä tyttö, tai siis nainen :)

olen nainen juu iso on hole

1Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

miksi sä puhut tälläistä pskaa kasvatanko ep lapsiani tässä ajatuksella teillä on kulkuset vai miten

2Äänestä

että naiseksi muutut vasta kun synnytät :D? olet päästäsi sekaisin

2Äänestä

Eipä oo pippeliä :D

Äänestä

Vaimo vois ihmetellä jos ykskaks muuttaisin jonkun random Lyylin kanssa yhteen.

1Äänestä
  • Olisi helpottunut, voisi muuttaa Jorman kanssa yhteen lopulta.

1Äänestä

Miksi maksaisin vuokraa 800€ sun kanssa nainen?
Lemmikkejä ei vielä ole.

1Äänestä
  • Eihän se oisku 400 puokkiin. Mulla on nyt yksin enempi tässä missä nyt asun. Monta sataa enempi

1Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Eihän se oisku 400 puokkiin. Mulla on nyt yksin enempi tässä missä nyt asun. Monta sataa enempi

Tuohon hintaan on joskus saanut koko kaksion. Tosin ei saa enää nykyisin näillä "ry#stö" hinnoilla.-sivu

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Tuohon hintaan on joskus saanut koko kaksion. Tosin ei saa enää nykyisin näillä "ry#stö" hinnoilla.-sivu

No sanos muuta!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Joku iso kaksio kauniilta paikalta, vuokra jotain 800. Mietin että sehän tulis paljon halvemmaksi sun kans maksaa sitä puoliksi, ku tää missä nyt asun 😁💕 Tosin turhan aikasta tämmösiä miettiä mutta saahan sitä unelmoida 😍 ja siinä tais lukea ettei lemmikkejä, ja sulla taitaa olla joten tuo ei ainakaan kävis sitten 🤔

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu