Moiii
olisiko täällä ketään kiinnostunu ostamaan käytettyjä sukkia 🥺 oon nuori nainen (20v) ja olisin pienen lisärahan tarpeessa. Tiedän että hieman hupsu pyyntö mutta varmasti täältä löytyy niitä keitä kiinnostaa🩷 ignoorathan tämän ilmoituksen jos et oo kiinnostunu 😊
voidaan jutella enemmän kriteereistä ja hinnoista yms. 💕
Sukkien myynti
7
69
Vastaukset 7
Onhan noita kirpputoreja, joista voi vuokrata pöydän vaikka käytettyjen sukkien myymiseen.
- Anonyymi00002
Kiinnostaa kyllä sponssaaminen, minulla on kaksi naista, molempien kanssa pitkät sponsorisuhteet ja kolmannenkin haluaisin. Mut en mitään ihmeen sukkakauppoja lähde tekemään 🤣
- Anonyymi00003
Minkälainen sponssaaminen ja kuinka nuorta etsit? Mietin oonkohan liian vanha🫣
- Anonyymi00004
Oisit just hyvän ikäinen, ne mun kaksi muuta on 25 ja kohta 22 niin nuorempi sais olla. Kuvat ja videot, niihin eniten perustuu. Pitäs vaan tutustua ensin hyvin, sitten vasta tekisin päätöksen, ryhtyisinkö. Oon 48v
- Anonyymi00005
Joku viesti täältä poistettiin. Onko alottaja vielä siellä?
- Anonyymi00006
on vielä. ;)
- Anonyymi00007
No kiva, oon mäkin täällä edelleen vaikka molemmilla vähän kestikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071308
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku96920Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31844- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93652- 32645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486