HALLITUKSEN JA kELAN TOIMET MUUTTUVAT JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ, PAKKOSYÖTÖLLÄ
Olen tavannut moniongeomaisia joiden päiväohjelmaan kuuluu KELAsta puhuminen. Välillä vaikuttaakin siltä että Kela on palkannut heidät puhumaan itsestään. He puhuvat itsestänsä ja kelasta, kuin jostain vaikeasta sairaudesta. Itelläni Kelan kanssa on ollut vuosien riita mitään ppuhuttavaa ei enään ole, ja ne asiat olen puhunut Kelalle ja kelaa valvoville elimille kaverit asiassa tuskin voivat auttaa elleivät ole korruptoituneita. Voisko vähempää kiinnostaa. Pysyn kaukana tästä sakista. Ja sitten tapaa seuraavan henkilön päivän aikana vaikka tuossa pihan puutarhassa, Kela sitä Kela tätä mitä sä saat kelasta, kela kela kela.
Enään ei tiedä onko kyse heidän mielenterveydestä vai onko Kelan järjestelmästä tullut todellakin niin raskas ja alati muuttuva että yksinkertaisilla ihmisillä on siittä muodostunut mielenterveyden ongelma josta täytyy jatuvalla syötöllä puhua. Kuunntelija alkaa vähn mietittyttään "kaveripiirinsä" harrastama PakkoSyöttö, Kela sitä Kela tätä.
KELA TV - youtube kanava tai jopa Kelan maksama valtakunnallinen chat ja teevee kenva johon voi kirjautua ja kertoa ongelmistaan kelassa, Kanvaa jossa on live kuva vaikka kotoa saa lähettää live kuvaa ja selvittää Kelan ongelmaa, ja chatti johon voi vuodattaa. Mainostuloilla kanva saisi jopa tuloa joka käytettäisiin kelan toiminnan tutkimiseen, onko kyse mahdollisesti tahllisesta mielenterveyden invalidisointiin tähtäävästä toiminnasta, koska Kela on ambivalentti alati muuttuva organisaatio joka käyttää pakkovaltaa, jopa saattaa tappaa!
Kelan työnteijöistä nimellä jotta voi vertailla samojen työntekijöiden tekemisisä, oletko saanut eriarvoista ohtelua samalta henkilöltä. Mitä keskusteluja käydään asikirjojen ja dokumenttien ulkopuolella. Yksi trkeimistä eskustelun aiheista on MITÄ EI KIRJATA YLÖS JA MITÄ SITTEN ON KIRJATTU MIK EI PIDÄ PAIKKAANSA. Keskustelut saattavat olla juuri näin sekavia moniongelmaisilla, joka ei välttämättä ole heidän oma vikansa vaan Kelan toimihenkilöiden ja hallituksen ohjeistuksen, asiakaan kohteluun liittyvien seikkojen vika.
Laittakaa ideaa eteenpäin. Ihmisillä on älytön tarve puhua Kelan tuista, ja sitä varten julkinen keskustelu kanava on lähes välttämätön. Voi valita onko omalla naamalla vai AI "Kelan asiakas" avatar henkilöllisyydellä esiintymässä Kela teeveessä.
Pelkoa ja vihaa voidaan näin hälventää avoimuus ja pelkkä puhuminen auttaa monisskin ongelmissa, mutta se ei ole minun tehtäväni kuunella, joka vitun päivä samaa vitun kela sitä kelassa tätätä ja seuraava "kaveri" kelakelakelakela. Täytynee muuttaa ..... on paljon paljon parempaakin puhuttavaa! SAATANA!
KELA TEEVEE?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sama juttu. Sanon yleensä nykyään tyyliin koska et ole mulle velkaa ei mua kiinnosta kelan asiasi. Aiemmin en mutta toukokuussa riitti kun yks keuhkosi luuriin ei tule rahaa milloin pitäisi. Ilmaantui kuitenkin ei vain näkynyt omakelan maksupäivässä yleistuki heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6112213- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,231065Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 85833
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573