Pikaseksi on mahtavaa

Anonyymi-ap

Kuten otsikkokin jo sen kertoo.. Avovaimon kanssa harrastetaan sitä aika usein ja on kyllä parasta, varsinkin kun se on spontaania.
Olemme useimmiten kotona vielä alasti kahdestaan, joten aikaa ei kulu mihinkään riisuutumiseen tm.
Tilanteet lähtee usein ihan hetken päähänpistosta. Avokki on vielä todella sexy mielestäni, pulska kylläkin, mutta hänen pillunsakin on niin haluttavan näköinen, tuuhea ja melkeinpä musta karvoitus, vaikka se ei olekaan mikään ruokoton puska. Niin herättää jo haluja usein, kun hän kävelee vain pillu paljaana kaunis karvakolmio näkysällä.
Tänä aamuna meillä oli juurikin aika kiihkeä ja kiimainen akti.
Hän oli jäänyt vielä sänkyyn loikoilemaan ja kun tulin makuuhuoneeseen keittiöstä, hän siirsi peiton päältään pois ja levitti haarovälinsä mun katseltavaksi. Mulla nousi aika nopeasti kalu pystyyn, kun katselin häntä ja hän katsoi mun erektiota kiihottuen myöskin samalla, kun hän makasi selällään jalat koukussa pillu esillä.
Jäykistelin vielä kaluani, minkä heiluminen näytti kiihottavan häntä vielä entisestään.
Siinä hetki meni katsellessa, sitten en enää kestänyt, vaan menin vauhdilla sängylle ja aloin lähestymään häntä nelinkontin hänen tuijottaessa vain sojottavaa kaluani koko ajan.
Hänen hengitys oli jo muuttunut raksaaksi ja nopeutunut hieman. Meillä noihin hetkiin kuuluu ehkä hieman erikoinenkin jutustelu, mikä lisää kiihotustamme. Hän kysyi kaluani tuijottaen, "Meinaaksä työntää ton mun sisään..?" "Totta hitossa työnnän..", vastasin ollessani jo hänen päällään ja aloin laskeutumaan hänen syliinsä.
Tökin ensin kalullani hänen nivustaipeita, häppäreitä ja kaluni kärki livahti siinä samalla vähän jo hänen sisäänkin terskan osuessa klitorikseenkin, jolloin hän sävähti hieman ja melkeinpä jo vaikeroi huohotuksen lomassa. Sitten hän levitti haarojaan vielä lisää, otti kalustani kiinni ohjaten sitä oikeaan kohtaan ja sanoi vaativasti:"Työnny jo sinne, äläkä kiusaa..!!" Tein voimakkaan työnnön upoten juurta myöden sisään, survaisin pari kertaa ja jäin sitten hetkeksi aloilleni nauttien hänen limaisen lämpimästä pillustaan.
Sitten aloin tasaisen takovan työntelyn pitäen välillä pienen tauon hänen melkeinpä ulistessa allani. Sitten muutin tahtia epäsäännölliseksi, välillä vedin sen ulos kokonaan ja työnsin sen samantien sisään takaisin, välillä tein parin sentin mittaisia työntöjä, sitten työnsin juurta myöden ja työnsin vielä lisää ollessani kokonaan hänessä ja hän liikkui kokonaan sen tahtiin ja vaikeroi.
Nyt tapahtuu jotain.., hän ehti voihkaista ja saikin sitten ekan orkkunsa ja pysyin sen aikaa aloillani juurta myöden hänen sisällään. Sitten aloin jatkamaan uudestaan samanlaista työntelyä Ja hän kysyi korvaani huohottaen "Rakastaksä mun pilluani..?" "Mä jumaloin sitä, tuntuu ihanan taivaalliselta pitää mulkkua siellä", puuskutin takaisin ja jatkoin voimakasta työntelyä vaihtelevalla tahdilla.
Kunnes en enää pystynyt hillitsemään itseäni vaan aloitin voimakkaat ja tasaiset, koko kalun mittaiset työnnöt työnnellen nopeasti. Tyntelin niin voimakkaasti, että hän liikkui koko kropallaan työntöjeni tahdissa allani ja halusin vain saada siemensyöksyn.
Hän jo aavisti, mitä ajoin tuolla takaa ja alkoi vähän kuin tsemppaamaan mua muuttamalla asentoaan siten, että pystyin runttaamaan kaluani hänen sisällään paremmin ja hän hoki vain "Just noin, just noin, anna mun pillulleni kyytiä..!!.." Ja yhtäkkiä hän alkoi ulvomaan saaden taas uuden orkun ja melkeinpä huudahtaen sanoi "Jatka työntelyä, sä oot niin ihanan kova..!!". Ja mä jatkoin.
Hetken päästä tunsin jo ekat tuntemukset ja sain puuskutettua olevani lähellä. "Mä haluan laueta suhun..", huohotin ja hän vastasi "Anna tulla vaan, mä haluun kaikki sisään.."
Eikä siinä juuri muuta enää tarvinnut, muutama voimakas työntö ja sitten sykkiminen alkoi. Ehdin runttaamaan kaluni pohjaan asti ja sanomaan" "Nyt tulee.." ja hän kiireesti kietoi jalkansa ympärilleni ja otti mua pakaroista vielä kiinni painaen (tai yrittäen vielä painaa) mua tiukemmin itseään vasten voihkien samalla "Vittu mä tunnen ton, täytä mut spermalla...!!!"
Makasin vain aloillani kulli niin syvällä hänessä kuin se vain meni ja annoin sperman ryöpsähdellä hänen pillunsa syövereihin. Ja sykkimisen loputtua työntelin vielä hetken aikaa.
Sitten aloimmekin rauhoittumaan ja sitten katsoimme toisiamme ja meitä alkoikin jostain syystä vähän naurattamaan.
Sehän olikin kunnon runttaamista, sä paalutit mun pillua oikein urakalla.., hän sanoi. Vaikka ei se mitään, tuntui hyvältä.
No juu, vastasin lisäten, että hän näytti niin hyvältä jo alunperinkin esitellessään haarojaan mulle ja nuo jutustelut lisäsivät kiihkoa.
Sitten nousin hänen päältään siten, että pysyin vielä sisällä ja sitten aloin vetämään hitaasti kaluani ulos hänestä katsellen samalla, kuinka se tuli ulos sentti sentiltä hänestä ja spermastani limaisena. Ja hänen pillusta valahti vielä aika iso satsi vähän kaikenlaista nestettä ulos, kun kaluni luiskahti sieltä kokonaan pois.
"Hiton pervo tirkistelijä", hän vielä naurahti mulle.

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Onhan se.
      Oman kullan kanssa myöskin harrastetaan sitä jonkin verran, usein vielä aika himokkaasti yllättäen.
      Esimerkiksi jos avokkini sattuu olemaan suihkuun menon tai sieltä tulon takia alasti/pelkkä pyyhe ympärillään sen verran, että pillu näkyy/vilahtelee.
      Useimmiten käymme vielä perätysten suihkussa, joten itsekin olen valmiiksi alasti tai pelkissä alkkareissa.
      Niin katselen häntä saaden erektion samalla ja hänen huomatessa sen, lähestyn häntä ja siinä vaiheessa, kun pääsen hänen luokseen hän on jo valmiina yhdyntään.
      Siinä vaiheessa, kun olen hänessä kiinni, niin riittää pari hätäistä pusua ja sitten avokki makuulle tai pyllistämään persukset pystyssä ja kulli sisään. Ja sitten vain vauhdikasta työntelyä sen verran reippaasti, että saan siemensyöksyn mahdollisimman nopeasti ja saan ruikittua spermat hänen pilluunsa.
      Joskus itse vastaavasti tekee sitä, että yhtäkkiä alkaa vaan hiplailemaan kaluani ja kun saa sen seisomaan, niin pistää mut makuulle ja ratsastaa mulla kiihkeästi laukeamiseen saakka.

• Anonyymi00002
      UUSI

Joskus aikanaan, kun avokkini muksu oli pieni, tuli harrastettua pikaseksiä.
      Vkl-aamuna hän pisti muksun olkkariin katsomaan telkkua napisteltavsn kanssa ja palasi makkariin sanoen et nyt nopeesti, ennen kuin pirpana säntää tuolta mihinkään. Sai kyllä tehtyä mulle erektion, mutta opittuani "talon tavoille" aloin jo itsekseni fantasioimaan vähän kaikkea sillä välin, kun hän oli piissa ja mulla seisoi valmiina hänen palatessaan makkariin. Niin hänen ei tarvinnut muuta, kuin nostaa peitto tieltä pois ja istahtaa mun kullin päälle. Sitten hän ratsasti oikein rivakasti ja tulin yleensä hiton nopeasti, vaikka oltaisiin naitu yölläkin. Ja jos hän ei itse ehtinyt saamaan orkkua, niin hän sormetti itsensä nopeasti orkkuun, kun olin vielä siemensyöksyn jälkeen hänen sisässään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe