En ole kokenut, mutta lienee vallan mahtava kokemus vahingossa hoksata miten moottoripyörää ohjataan, kun on harrastanut sitä ennen vuosikausia moottoripyöräilyä.
===================
Minä olen myös kokenut motoristi.
2010
======================
Tämä hauska.
Vahingossa hoksaamisen kokemus.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kerro Senssu itsestäsi ja sinun motoristikokemuksistasi 1980-luvulta.
Millä pyörillä opettelit ajamaan, kuka opetti sinua ja missä? Millä kursseilla kävit ja keitä nämä kokeneet opettajasi olivat? Ymmärsin että sinulla onm myös kokemusta moottoriradoilta. Mitä moottoriratoja oli motoristeille tarjolla 1980-luvulla sinun kotipuolessasi ja tuo käyttämäsi kalusto eritoten kiinnostaa!?- Anonyymi00002UUSI
Jos Senssun poikaa kouluttaa itse Tohtori Valentino Rossi, niin isänsä on pakko olla kovan luokan moottorimiehiä myös. Siitä kertoo myös yksityinen oma moottorirata joka on salaisena Chiang Maissa.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos Senssun poikaa kouluttaa itse Tohtori Valentino Rossi, niin isänsä on pakko olla kovan luokan moottorimiehiä myös. Siitä kertoo myös yksityinen oma moottorirata joka on salaisena Chiang Maissa.
Hullu se on, ei mitään muuta.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
(Rossia kutsutaan "Tohtoriksi" pääasiassa Italiassa: "Il Dottore". On italialainen tapa kutsua ihmisiä "Il Dottoreksi", jotka ovat tehneet merkittäviä saavutuksia tietyllä alalla tai ovat saavuttaneet arvostetun aseman)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653