Repesi irti urheiluhousuistaan, kun ohjeitaan maratoniin ei otettu vakavasti. Se poiki välittömästi maanisen kohtauksen ja useita purkauksia kokoluokkaa Etnan purkaus viisi kertaa alle tunnissa.
Minä vs. Istuva Pressa + 17 omaa vastausta.
Vahingossa hoksaamisen kokemus + kolme omaa vastausta.
OmaNapaNarssutuksen maailmanennätys.
Minä, siis MINÄ tiedän 100 prosenttia + oma vastaus.
Maratonitietoutta katskin 24/7 maratonikommentoijalta + viisi omaa vastausta.
jatkuu... (ja tämä hemuli miettii toisten ajankäyttöä "katskilla")
Kestävyysjuoksentelija Pasanen
4
60
Vastaukset 4
- Anonyymi00005
Posso on hullu, ei mitään muuta.
- Anonyymi00006
Miten ihmeessä se on niin vaikeaa vastata erittäin yksinkertaisiin kysymyksiin siellä pasalassa.
Kun alat opettaa moottoripyöräilyä ja maratoniin valmistautumista, niin täytyyhän sinulla olla oma vankka tausta näihin kumpiinkin? Mikä tämä tausta on?
Sen tiedän että Pasanen oli 50 vuotias kun kokeili ekan kerran mopoa, mutta mikä on tämän kouluttajana toimivan Senssun tausta jotta voi esiintyä asiantuntijana?
Oudoksun sitä että Pasanen kertoo olevansa varakkaasta perheestä ja ei ole ollut mopoa kuitenkaan mopoiässä. Sehän oli jokaisella jo alemmassa keskiluokassa pojilla.
Toinen mitä oudoksun on se että tyytyy vaimon Ladaan perheautona, jos on itse varakkaasta perheestä.- Anonyymi00007
Ehkä kysymys on järjetön ja harhainen, eikä siihen näin ollen ole mahdollista vastata.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ehkä kysymys on järjetön ja harhainen, eikä siihen näin ollen ole mahdollista vastata.
Ei ole lainkaan järjetön kysymys. Jos antaa ohjeita moottoripyöräilyyn ja epäilee toisten ajotaitoa ja kokemusta, niin silloin täytyy itsellään olla parempaa tietoa. Mistä tämä tieto kumpuaa eli mikä on tämän ajokouluttaja-Senssun tausta ja kokemus asiassa?
Entä mikä kokemus Senssulla ja sinulla on maratoniin valmistautumisessa? Onko miten monta maratonia takana, jolta pohjalta voi alkaa viisastelemaan ja antamaan ohjeitasi sekä epäilemään muiden metodeja?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052039
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481196Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26661