Kestävyysjuoksentelija Pasanen

Anonyymi-ap

Repesi irti urheiluhousuistaan, kun ohjeitaan maratoniin ei otettu vakavasti. Se poiki välittömästi maanisen kohtauksen ja useita purkauksia kokoluokkaa Etnan purkaus viisi kertaa alle tunnissa.

Minä vs. Istuva Pressa + 17 omaa vastausta.
Vahingossa hoksaamisen kokemus + kolme omaa vastausta.
OmaNapaNarssutuksen maailmanennätys.
Minä, siis MINÄ tiedän 100 prosenttia + oma vastaus.
Maratonitietoutta katskin 24/7 maratonikommentoijalta + viisi omaa vastausta.

jatkuu... (ja tämä hemuli miettii toisten ajankäyttöä "katskilla")

4

66

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00005

Posso on hullu, ei mitään muuta.

• Anonyymi00006

Miten ihmeessä se on niin vaikeaa vastata erittäin yksinkertaisiin kysymyksiin siellä pasalassa.

Kun alat opettaa moottoripyöräilyä ja maratoniin valmistautumista, niin täytyyhän sinulla olla oma vankka tausta näihin kumpiinkin? Mikä tämä tausta on?
      Sen tiedän että Pasanen oli 50 vuotias kun kokeili ekan kerran mopoa, mutta mikä on tämän kouluttajana toimivan Senssun tausta jotta voi esiintyä asiantuntijana?
      Oudoksun sitä että Pasanen kertoo olevansa varakkaasta perheestä ja ei ole ollut mopoa kuitenkaan mopoiässä. Sehän oli jokaisella jo alemmassa keskiluokassa pojilla.
      Toinen mitä oudoksun on se että tyytyy vaimon Ladaan perheautona, jos on itse varakkaasta perheestä.

• Anonyymi00007

Ehkä kysymys on järjetön ja harhainen, eikä siihen näin ollen ole mahdollista vastata.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ehkä kysymys on järjetön ja harhainen, eikä siihen näin ollen ole mahdollista vastata.

Ei ole lainkaan järjetön kysymys. Jos antaa ohjeita moottoripyöräilyyn ja epäilee toisten ajotaitoa ja kokemusta, niin silloin täytyy itsellään olla parempaa tietoa. Mistä tämä tieto kumpuaa eli mikä on tämän ajokouluttaja-Senssun tausta ja kokemus asiassa?

Entä mikä kokemus Senssulla ja sinulla on maratoniin valmistautumisessa? Onko miten monta maratonia takana, jolta pohjalta voi alkaa viisastelemaan ja antamaan ohjeitasi sekä epäilemään muiden metodeja?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe