aina tappajia?
tuleeko jännistä ihmisistä
Anonyymi-ap
44221
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 44
Vanhimmat
Ei tule
pelkään
Jos sulla on leimakirves olemassa niin tavallaan tulee? Sen mahdollistaa toisen mustamaalaaminen ja oma uhriutuminen? Mahdollisuudet itse vaikuttaa asioihin olemassa.
Arvelisin, että pikemminkin tylsistä tulee.
niin no ko just tää
Täh? Ei oo logiikkaa. Tylsiä ei kiinnosta muut eikä muiden draamat.
Itse päättelisin, että ylireakoimiset ja kärjistämiset voivat laukaista tilanteen? Näin luin viikonlopun Hesarista, että väärin ymmärtämiset voivat olla seikka, joka laukaisee ylilyönnin, jossa kontrolli voi pettää toisella?
not likely, vaan tulee Jeesuksia.
Yhden murhaajan tiedän. Eikä olisi ennen tekoa uskonut. Vaikutti surkealta ja jotenkin rajoittunut elämänkatsomus oli.
Et sä voi kenestäkään tietää etukäteen. Olen seurustellu tappajien kanssa eikä ne sen kummempia livenä ole. Mutta ne jotka ärsyttää ne on putoja. Se kun aikansa jotain esim kiusaa tai lässyttää tai tukee yrittää ni ne pitäs olla laitokses
No rajoittunu elämänkatsomus on aika selvä vaaran merkki. Ihmiset ei vaan huomaa. Mun mielestä on typerää sanoo jälkikäteen, että en ois uskonu. Vähän kun kommunistit, nyt kun venäjä hyökkäs ukrainaan 2022. Oli tosi rasittavaa kuunnella,sitä en ois uskonu, kun käyrännössä kaikki merkit oli näkyvissä jo vuodesta 2014. Ihmisellä on kuitenki aika hyvä sisäinen rajotin väkivallan tekoon. Ennakkomerkkeinä voi olla joko vihapurkaukset tai sitten kääntyminen sisään päin, jota moni tulkitsee väärin rauhallisuudeksi, vaikka se on patoutumista.
Tyhmistä ihmisistä tulee
Eli susta
Se on impulssiivinen reaktio.
Olen oppinut kontrolloimaan impulsiivisuuttani vuosien varrella enkä usko että olen kovinkaan tyhmä. Ilmeisesti sinusta tulee kun noin reagoit.
Tämäkin aloitus voidaan löytää sinun tietokoneeltasi. Digitaalinen jalanjälki on yllättävän paljastava.
Kannattaa hankkia apua ajoissa.
Kai sitä voi olla muutenkin jännä.
Jännämiehet vie naiset.
Jännänaiset vie miehet ja kaikki muutkin.
Mitä hlvettiä ovat mukamas ne paljon puhutut "jännämiehet" jotka vie kaikki naiset?
Tai ne "jännänaiset" jotka vie miehet jne?
-joku
Entäpä jos on jo sellaisia muttet sitä tiedä.Joskus salataan tämmöset tiedot.Syitä on monia.Entäpä sitten nämä ketkä metsästää eläimiä pienestä pitäin jossain metsästys porukoissa?Tekeekö se heistä jotenkin tylsiä?
Entäpä lääkärit sairaanhoitajat jotka on turtunert anatomiaan.
Minkälainen on jännä mies? Tai jännä nainen?
Empatian puute, sekä narsismi on luultavasti tappajan luonteenpiirteitä?
Täysin samaa mieltä
todellakin
Tappaja ei ole koskaan jännä, eikä mielenkiintoinen. Hänellä ei ole mitään annettavaa, juuri siksi hän haluaa ottaa joltain pois.
niin ehkä katkeruus ja justiin kyvyttömyys toinen vie ns paikan joka sun piti pitää hallinnassa narsistin mielenvika pahenee tost voin sanoo siihen pisteeseen et viha ei ole missään nimessä maltillista
tyypilliset venäläisnimet joku marko ja ilja...
mu8tta niin jos hukkaa jonkin pedin tyynyn jotai ja se lölytyy
Kyllähän jokaisen maalaisjärkikin sanoo. Jos on kyse väkivallan tekijästä tai tappajasta, sitä tehdään silloin kun omat resurssit loppuu, kun oma luovuus ja ongelmanratkaisukyky on sitä luokkaa, että pitää yrittää aina päästä alta riman, ilman mitään reiluutta ja kunniallista toimintaa. Sitten ihmettelen tappaja siinäkin mielessä, etteikö hänen sisäinen kello yhtään varoita, miten hänelle itselleen tulee käymään jatkossa. Jotenkin tappaja ajattelee olevansa itsensä ja jopa toisen herra, vaikka realistinen totuus on, hän ei omista tai hallitse lopulta hänen omaa elämäänsä, vaan ihan muut voimat määräävät hänenkin kohtalon.
demoniina on voimallinen eläin…päässäni…
Hyvin sanottu. Mutta teet kaiken itsellesi. Tuli mieleen kun olin nuorempana töissä, jossa oli kehitysvammaisia nuoria. Siellä asiakas saattoi löydä päätään seinään, veri roiskui, eikä hän lopettanut päänsä takomista seinään, ennenkuin hoitaja tuli lopettamaan sen. Inhimillisessä mielessä, aina jonkun ”voiman” täytyy tulla väliin.
En miettis kohtaloa 75v.jälkeen.Varsinkin jos olisin jo silloin vanhuuden runtelema ja elinaikaa ei paljoa.
Tuolloin juuri pitäisi alkaa vähän miettimään. Luuletko elämän ja kuoleman olevan kuin joku kertakäyttökondomi, kerran sinun elämäsi ja siinä kaikki. Kyllä sinä voit valmistautua jo seuraavaan elämään ja se etenee juuri sen mukaan, mitä olet tehnyt edellisessä elämässä. Et voi soittaa hyville kavereille ja sanoa heille; voitteko suositella häntä seuraavaan elämään; johtajan paikka olisi kiva.
Naiset tykkää... Ei jännämiehiä muuten tänne rahdattaisi tuhansittain joka vuosi.
Hyiii, en tykkää sellasista jännämiehistä. Olen sillai rassisti.
Väittäisin, että ei tykkää. Jännämieshän on tyypillisesti väkivaltaan turvautuva mies ja jos vaikka hänen kanssaan seurusteleva nainen ei ole vielä saanut ”nyrkistä”, niin jos sukset menevät ristiin, niin varmasti niin tapahtuisi. Joten, miten kukaan voisi oikeasti tykätä moisesta. Se on väkivaltaisten miesten omaa ”valta-ajattelua”.
Ei tule,tuleeko kiltin oloisista ikinä tappajia,tulee.
Kyse on myös oikeudenmukaisuudesta. Jos joku ihminen on ollut vaikka paha usealle ihmiselle, eikä yhteiskunta halua tai saa häntä kuriin, silloin oikeudenmukainen mutta ”kiltti” ihminen voisi olla tappajana. Kyseessä olisi kuitenkin enemmänkin armokuolema, ikään kuin piikki pahasti sairaalle eläimelle.
Kiltin oloisista?
Mitä tarkoitat tolla oloisilla?
Ihantiedoksi että sellaisesta oikeastikin kiltistä ja välittävästä ihmisestä voi tulla kun tarpeeksi paljon leikitään, rikotaan, mustamaalataan, syytetään ilman syytä ties mistä, vai notaan, kiu sataan, tai ajetaan nurkkaan.....
-Aika lähellä että noin tapahtuu
Kyllä, kuten palsta-aloituksen tekijät muuttuvat kaikki Paavo Pesusieniksi.
minua jännittää hahmo uusi Suetr Girl
tämä on aika mielenkiinnon kohde uusi supergirl-elokuva
Hitlerillä oli joku peniksenkehityshäiriö. Kumpusiko juutalaisviha sieltä? Mene ja tiedä
Lukematta muita vastauksia vastaan näin.....
Tullakseen tapp ajaksi, Ei todellakaan tarvitse olla mikään "jännä ihminen" ihan kiltistäkin, kaikkia aina auttavasta ja välittävästä ihmisestä voi ihan pienessä hetkessä tulla sellainen.
Siihen riittää joskus ihan vaan kun kokee
liikaa "kiusaamista" tai vastaavaa.
Joko itseä kohtaan tai itselle tärkeää kohtaan.
*winkwinkehkäjoillekin*
Tylsät ja ns.mieleen jäämättömät keskinkertaiset perä-tai vinttikammaripoijjaat on potentiaalisin ja riskinaltein ryhmä kyseiseen hommaan. Maslowin tarvehierarkian alimmat portaat👍