kissa on kipeä

pelkään niin paljon

Rakas ihana kissani on kipeä. Hän on vajaa 2 vuotias. Aamulla huomasin että silmissä oli jotenkin utuinen ja välinpitämätön katse.
Otin kissan syliin, ei kehrää, ei mitään. Menee vaan takaisin kerälle nopeasti.
Kaikista masentavinta on että kissa on tuossa jamassa tähän aikaan aamusta eli kello 10 ja yksikään porin eläinlääkäreistä ei vastaanota meitä ennen kello puolta kolmea iltapäivällä.
Jos kissani menehtyisi sitä ennen, tuntisin olon aika epäreiluksi.

9

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(..

hmm. mikähän kissallasi mahtaa olla? saako se liikkua ulkona vapaasti? tässä tapauksessa se on voinut jäädä vaikka auton alle tai jotain, vaikka mitään varmaa ulkoista merkkiä ei näkyisikään. seuraa nyt kissasi vointia ja ole sen seurana. hyvä nyt että kuitenkin aika pian pääset lääkärille...kerrothan miten kävi!

• Senni*_

Toivottavasti kissa paranee :)

• kisun omistaja
        Senni*_ kirjoitti:

Toivottavasti kissa paranee :)

Kissa sai antibiootti kuurin koska sillä oli todella korkea kuume, jokin tulehdus tila... lääkäri ei osannu sanoa tarkemmin.
        Nyt se on jo käynyt tänään syömässä! :)

• Hurtta
        kisun omistaja kirjoitti:

Kissa sai antibiootti kuurin koska sillä oli todella korkea kuume, jokin tulehdus tila... lääkäri ei osannu sanoa tarkemmin.

että kisusi parantuu!
        Tuohan on jo selvä merkki paremmasta voinnista kun käy syömässä.
        Pikaista paranemista sinne päin!

• sip-su
        kisun omistaja kirjoitti:

Höh, miten se tulehdus todettiin? Otettiinko virtsanäyte ja verikoe? Kyllähän se pitää selvittää missä on tulehdus, lääkitys ja ruokavalio pitää sitten erikoistaa sen mukaan. Ennen antibioottikuurin loppua pitäisi tarkastaa, että tulehdus on ohi, ettei lääkitystä keskeytetä turhaan, jos tarvetta on.

• ammukatti

Tapa kattisi ammu se

• suksihiiteen

Näkee, että älykääpiöt on niitä julmia kissavihaajia! Ei sen vertaa järkeä, että älyäisi viestin tulleen jo 2005!!

• anteeksi36

Päinvastoin rakastan kissoja minulla on oma kissa minulla ei ole mitään syytä vihata kissoja halusin vain että joku kiinnittäisi tällä palstalla huomiota kirjoitukseeni jota on kommentoitu 0 kertaa vaikka tilanteeni kissani kanssa on hyvin epätoivoinen ps en halunnut olla ilkeä

• anteeksipyyntö

Hei oikeasti anteeksi olen pahoillani toivottavasti kissallasi menee hyvin en toivo sille mitään pahaa olen vaan niin kyllästynyt siihen että kukaan ei ole huomannut kirjoitustani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      117
      2294
    2. 130
      1835
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      96
      1168
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1013
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      77
      975
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      955
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe