Rakas ihana kissani on kipeä. Hän on vajaa 2 vuotias. Aamulla huomasin että silmissä oli jotenkin utuinen ja välinpitämätön katse.
Otin kissan syliin, ei kehrää, ei mitään. Menee vaan takaisin kerälle nopeasti.
Kaikista masentavinta on että kissa on tuossa jamassa tähän aikaan aamusta eli kello 10 ja yksikään porin eläinlääkäreistä ei vastaanota meitä ennen kello puolta kolmea iltapäivällä.
Jos kissani menehtyisi sitä ennen, tuntisin olon aika epäreiluksi.
kissa on kipeä
9
1111
Vastaukset
- :(..
hmm. mikähän kissallasi mahtaa olla? saako se liikkua ulkona vapaasti? tässä tapauksessa se on voinut jäädä vaikka auton alle tai jotain, vaikka mitään varmaa ulkoista merkkiä ei näkyisikään. seuraa nyt kissasi vointia ja ole sen seurana. hyvä nyt että kuitenkin aika pian pääset lääkärille...kerrothan miten kävi!
- Senni*_
Toivottavasti kissa paranee :)
- kisun omistaja
Senni*_ kirjoitti:
Toivottavasti kissa paranee :)
Kissa sai antibiootti kuurin koska sillä oli todella korkea kuume, jokin tulehdus tila... lääkäri ei osannu sanoa tarkemmin.
Nyt se on jo käynyt tänään syömässä! :) - Hurtta
kisun omistaja kirjoitti:
Kissa sai antibiootti kuurin koska sillä oli todella korkea kuume, jokin tulehdus tila... lääkäri ei osannu sanoa tarkemmin.
Nyt se on jo käynyt tänään syömässä! :)että kisusi parantuu!
Tuohan on jo selvä merkki paremmasta voinnista kun käy syömässä.
Pikaista paranemista sinne päin! - sip-su
kisun omistaja kirjoitti:
Nyt se on jo käynyt tänään syömässä! :)Höh, miten se tulehdus todettiin? Otettiinko virtsanäyte ja verikoe? Kyllähän se pitää selvittää missä on tulehdus, lääkitys ja ruokavalio pitää sitten erikoistaa sen mukaan. Ennen antibioottikuurin loppua pitäisi tarkastaa, että tulehdus on ohi, ettei lääkitystä keskeytetä turhaan, jos tarvetta on.
- ammukatti
Tapa kattisi ammu se
- suksihiiteen
Näkee, että älykääpiöt on niitä julmia kissavihaajia! Ei sen vertaa järkeä, että älyäisi viestin tulleen jo 2005!!
- anteeksi36
Päinvastoin rakastan kissoja minulla on oma kissa minulla ei ole mitään syytä vihata kissoja halusin vain että joku kiinnittäisi tällä palstalla huomiota kirjoitukseeni jota on kommentoitu 0 kertaa vaikka tilanteeni kissani kanssa on hyvin epätoivoinen ps en halunnut olla ilkeä
- anteeksipyyntö
Hei oikeasti anteeksi olen pahoillani toivottavasti kissallasi menee hyvin en toivo sille mitään pahaa olen vaan niin kyllästynyt siihen että kukaan ei ole huomannut kirjoitustani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932