Helpo kehua, trupmelo kafkotraa köyhiä ja tapoaa syyttömiä. Trump armahtaa rikollisia, jotka hulinoivat hönen käskystään Capitol kukkiloilla. Trump hyökkäämässä ja vaatimassa itsenäisiä valtiota omakseen. Oma sukunsa tulleet maahan muuttajina, samoin molemmat akat kumpikan teuka eikä donald ollu paikalla kun järkeä jaettiin. Hyväksyykö teukka ihmisten ampumisen ja vangitsemisen ilman mitään syytä. Jenkeissä sairasvakuutus lopetettu. Kallista hoitoa saavaan isolla rahalla.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tuhannetnihmiset karkotettu, mistä uutta halpis työvoimaa tilalle. Karkotettu jopa vuosikymmeniä jenkeissä asuneita Suomalaisia, joilla Amerikan kansalaisuus ja ovat työssä tai yrittäjiä.
- Anonyymi00002
Kun miettii trumppia mitä se on puhunut ja tehnyt niin ihmettelen kyllä Teemu selännettä. On toki trump tekeny myös hyviäkin asioita mutta on sanonu myös semmosia mitä ei sais sannoo kuten mieleen tulee hänen puhheet Kanadaan liittyen esim.
sitten voi pohtia, onko trumpin kaikki teot ja muutokset huono asia? Ei välttämättä. Ei hyvä jos vie yliopistoa alas liikaa mutta on ihan perusteltua että voi muutakin kautta yhteiskuntaa kehittää ettei se pyöri liikaa yliopistojen kautta koska yliopistotkin nykyään mun mielestä liikaa lähteneet mukhaan ilmastojuttuihin jotka menee välillä vouhotuksen ja populismin puolelle. On silti syytä miettiä; romuttaako trump yliopistoja liikaa?
sitten voijaan miettiä hänen persoonaa myös kun hän on itsekeskeinen ja aika herkästisuuttuva joten hänen kaa pitää olla tarkka ja varovainen miten sanoja asettelee. Epävakaa jotenkin ja arvaamaton.
Saanut myös asioita aikaiseksi kuten iran vai onko se Irak jossa trump yrittää estää sitä valtiota saamasta ydinaseita käsiinsä mutta trumppi on tekeny myös väärin kun siviiliuhreja on tullut liikaa.
Kaksipiippuinen trump ja Teemu selänne taas miten sen nyt oikein ottaa hmm että teukan parhaat jutut tai ansiot jääkiekko eikä paljon muu mutta yhressä asiassa hän on oikiassa eli siinä että liha ja maito kuuluu ruokapöytään siinä kuin kasviksetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479