Olen odottanut kirjallisuudesta ja lukemisesta

Anonyymi-ap

hullaantuneiden kommnetoivam edes muutamalla sanalla tämän päivän liputuksen syytä.
Jalkapallo ja Teimpin kortti erröölle täerkeämpää, lun oli otsikko, muista en tiedä, kune en ole sivuun muiden juttujen sissältöön otsikonkaan kautta perehtynyt.

On Eino Lenon päivä, Runon ja Kirjallisuuden päivä.

Tööllä rekatut kuuluisuudet nukkuvat.
Hyvää Eino Leinon, Runon ja Kirjallisuuden päivää 80+ palsatan kirjoittajille!

Terveisin Reilupeli.

27

88

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää Eino Leinon, runouden ja suven päivää.
      Palstan kirjallisuuskeskustelua on nyt käyty toisaalla, esim. keikkurituolossa Eeva Kilpeä muistellen.
      En ole "rekattu kuuluisuus", ihan vai harrastelija ja innokas lukija, mutta nyt aivot olleet narikassa jo pitempään ja silmät tv-ruudussa )
      Runous ei ole minun vahvin lajini mutta kyllähän Eino osasi runoilla, koulussakin niitä jo luettiin.
      Että joukkoon vain, kaikki runoilijat ja rekatut ja nikittömät runoista kiinnostuneet:

minäkin poikkean taas sitten kunhan maalit on tehty ja korruptit jalkapallopomot on laitettu ruituun.

• Anonyymi00001

Kuka tämänikäinen jaksaa jauhaa Eikka Leikkaa ?
      Kun nykyään puhutaan kirjallisuudesta ollaan 2000.-luvulla.

• Anonyymi00005

Juuret on hyvä tunnistaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Juuret on hyvä tunnistaa.

Mitkä juuret ? Ei minulla ainakaan ole yhteisiä juuria Eino Leinona kanssa
        muuta kuin suomalaisuus enkä ole erikoisemmin ihastunut sen tyyppisiin
        "ylilennokkaisiin" runoihihn, joita hänen runonsa joskus ovat ja toiset taas
        ovat liian paatoksellisia minun makuuni olkoot kuinka arvostettuja hyvänsä.

Minulla on yhtä vähän tekemistä hänen runojensa kanssa kuin jonkun suomalaisen
        olympiavoittajan. Ne ovat runoilijan ja olympiavoittajan omia saavutuksia,
        ei minulla ole mitään ansioita niihin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et olekaan runoilija tai olympiaurheilija.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos ei sinulla ole miuta sanottavaa, voit lopettaa!

Osoitat todella olevasi mäntti joksa ei tiedä muita arvoja, kuin sen, mitö on moeleensä padonnu, vihaa ja katkeruutta kaikkeen kauniiseen uskovia kohtaan.
        Sinua ei täällä toki pakoyea edes lukemaan kansallisia merkkihenkilöitäkään koskettavia uutisia.
        Kuinkas on tuo Danny?
        Hänkin on jo edelliseltä vuosituhammelta!

Mukavaa hellekesää.

• Anonyymi00002

Lukekaa Panu Rajalan Eino Leinon elämäkerta, se paljastaa tuuliviirinomaisen runoilijaluonteen, alkoholistin ja vastuuttomaisuuteen taipuvaisen retkun.
      Hänessä itsessään ei ole juurikaan ihailtavaa, mutta joitakin miellyttävät
      hänen runonsa.

Arvio Rajalan teoksesta: Teos on onnistunut, myös ajan ja sen älymystöelämän kuvauksena.

• Anonyymi00003

Eino Leinon repaleisessa elämässä ei ole mitään ylevää.
      Runot ovat jääneet elämään.

• Anonyymi00004

Aikoinaan meillä oli sairaalassa potilaana iäkäs nainen, joka oli nuorena kuulunut Eino Leinon ja Ville Wallgrenin nk. ravintolaseurueisiin. Ilm. hki:läinen "ilotyttö" vaikkei tätä suoraan sanottu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aikoinaan meillä oli sairaalassa potilaana iäkäs nainen, joka oli nuorena kuulunut Eino Leinon ja Ville Wallgrenin nk. ravintolaseurueisiin. Ilm. hki:läinen "ilotyttö" vaikkei tätä suoraan sanottu.

Leino ei todellakaan ole ihailtava persoonana.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Riedäkö sinä ihmisen jonka elämässä ei olisi Tahrapilkkuja?

Meillä on oma elämämme ja taistamme ihan jokaisella,Sinullakin jotain jota salaat., niin minillakin,
        Kun en ole julkkis, minin tahroistani ja iloistani ei kukaan ole kiinnostunut,

Herkkkihenkilöt, Kekksta myöten, tunnetaan hyässä ja pahassa, muutta tiedätkös.
        Ainakin Leonoa arvstetaan Runoilijana, eikä ilostelijana.

Olihan hyvä Sinun nyl loistaa tiedoillasi, että hänelläkin oli Rakastaja.
        Kyllä noita ilotuýttöjen käyttäjiä ja elostelijoita on enemmän näissä tämän paivän kuuluisuuksisa, jos suurennuslasilla haetaan vikoja.

Sama meille mitä peittonsa alla tekevät, tai en tiedä mitä mieltä sinä satut olemaan.
        Kenekään rakkauselämä ei ole minun kuuluttettavaa uutista, vaikka mitä sellaista tietäisin.
        Juoruton muuta kuin Helkavirret!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Riedäkö sinä ihmisen jonka elämässä ei olisi Tahrapilkkuja?

Meillä on oma elämämme ja taistamme ihan jokaisella,Sinullakin jotain jota salaat., niin minillakin,
        Kun en ole julkkis, minin tahroistani ja iloistani ei kukaan ole kiinnostunut,

Herkkkihenkilöt, Kekksta myöten, tunnetaan hyässä ja pahassa, muutta tiedätkös.
        Ainakin Leonoa arvstetaan Runoilijana, eikä ilostelijana.

Olihan hyvä Sinun nyl loistaa tiedoillasi, että hänelläkin oli Rakastaja.
        Kyllä noita ilotuýttöjen käyttäjiä ja elostelijoita on enemmän näissä tämän paivän kuuluisuuksisa, jos suurennuslasilla haetaan vikoja.

Sama meille mitä peittonsa alla tekevät, tai en tiedä mitä mieltä sinä satut olemaan.
        Kenekään rakkauselämä ei ole minun kuuluttettavaa uutista, vaikka mitä sellaista tietäisin.
        Juoruton muuta kuin Helkavirret!

Retku ja alkoholisti se oli, jolla oli paljon naisia.

• Anonyymi00008

Lippu salkoviin helka ja valitusvirsin.

• Anonyymi00011

Hyvin liehui.

• Anonyymi00014

Anteeksi, että sorruin TÄNNE tuon kirjoittamaan.
      Täällä on Danny ja muut elostelijat ansiokkaampia kuin Eíno Leino!

• Anonyymi00027

Sorru vaan, ja laita paljon uusia ei-poliittisia aloituksia, ja nostele ei-poliittisia ylös kommenteilla, niin teen itsekin.

• Anonyymi00018

Paloma meni ansaan ja vastasi pilkkaa jalle pöntölle

jalle pönttö on tyytyväinen

• Anonyymi00019

Anonyymi00018
        2026-07-07 11:15:59
        UUSI

Paloma meni ansaan ja vastasi pilkkaa jalle pöntölle

jalle pönttö on tyytyväinen
        Ylläolevaav vastaan:
        - Kuinka Sinulla siellä PÖntössä menee, joko on jälkikasvua?
        Muista opettaa heille käytöstavat. vaikka naama on piilossa
        huivi tiukasti päässää.
        Mukavaa viikkoa Sinulle!

Terveisin: Reilupeli

• En tunne lentäneeni ansaan.
        Mieleeni tuli vain että joku on juttukaveria vailla, ja laittaa aloituksen , josta voisin saada virikkeen kirjoittamaan. Keskustelu on ollut palstalla (keinutuolia lukuunottamatta) aika tahmeaa, paljon vain tyytymättömyyden ilmaisuja hallitust a vastaan, poliittisia kanna ottoja ja keljuiluja. Ja sitten kuolemaa, joka tulee kaikille kutsumattakin. Terapiapiaa tuntuu monet tarvitsevan, doulaa ja kädestä pitäjää.

Minulla ja joillakin muillakin, joilla on kädestäpitäjä omasta takaa, kuoleman jatkuva miettiminen ei ole ajankohtaista. Minä olen keskittynyt elämään.

• Anonyymi00021
        Paloma.se01 kirjoitti:

En tunne lentäneeni ansaan.
        Mieleeni tuli vain että joku on juttukaveria vailla, ja laittaa aloituksen , josta voisin saada virikkeen kirjoittamaan. Keskustelu on ollut palstalla (keinutuolia lukuunottamatta) aika tahmeaa, paljon vain tyytymättömyyden ilmaisuja hallitust a vastaan, poliittisia kanna ottoja ja keljuiluja. Ja sitten kuolemaa, joka tulee kaikille kutsumattakin. Terapiapiaa tuntuu monet tarvitsevan, doulaa ja kädestä pitäjää.

Minulla ja joillakin muillakin, joilla on kädestäpitäjä omasta takaa, kuoleman jatkuva miettiminen ei ole ajankohtaista. Minä olen keskittynyt elämään.

Ole onnellinen, kun sinulla on hyvin, niin minullakin oli sinun iässäsi
        alle 80 vuotiaana.

• Anonyymi00022
        Paloma.se01 kirjoitti:

Tämä on avoin keskustelupalsta. Itse saa päättää mistä kirjoittaa.
        Jos kirjoitukset eivät miellytä jotakuta lukijaa ne voi jättää väliin
        ja tehdä itseään kiinnostavia aloituksia sen sijaan, että haukkuu muitten
        aloituksia.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tämä on avoin keskustelupalsta. Itse saa päättää mistä kirjoittaa.
        Jos kirjoitukset eivät miellytä jotakuta lukijaa ne voi jättää väliin
        ja tehdä itseään kiinnostavia aloituksia sen sijaan, että haukkuu muitten
        aloituksia.

Kuka haukkui?
        kerro kuinka, min
        kerron sinulle sitten seuraavaksi, jos on kuten luulen.
        ET YMMÄTRRÄ LUKEMAASI!

• Anonyymi00025
        Paloma.se01 kirjoitti:

Ei hallitusta mistään kehuakaan voi, ellei kuulu rahaeliittiin, jota hallitus hyysää.
        Mikä hätä niillä on ?

• Anonyymi00024

Jalle Pöntöt ovat hallitseva porukka
      yleensä täyspihalla ja toimittajan armoilla
      armo paloilla armo piloilla

• Anonyymi00026

Sinun kommenteillesi nauraa kaikki ja säälii sinua.

• Anonyymi00028

Kerro omin sanoin, millainen ihminen on elostelija.

Astuu kaikki hameniekat ja juopottelee, niinkös?

• Anonyymi00029

Mitäs sitten kysyt kun tiedät !

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      218
      2204
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1322
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1157
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 72
      832
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      357
      737
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      721
    Aihe