On vanha stömbrgin lämmönjakohuoneen tuuletus moottori jossa raskas alumiini "propello" Jytky rakenne kaikinpuolin. Ollut vähäistäkin vähäisemmällä käytöllä mekaanisellla bi metalli termostaatti ohjattuna jota ei ole käytetty kuin että joo toimiihan se kokeiluna. On nyt vain suoraan töpseli seinään tyylinen.
Eli haluan siihen taajusmuuttaja ohjauksen ja en ultrakallista vaan ihan kelpo asiallisen tuotteen joka tomii tarkoitetulla tavalla. Pyörinee jatkossa hitaammin paljonkin eli hyvin pieniltä kierroksilta lähtee. Itse moottori näkyy olevan 1370rpm ja siis voimavirta kone. Semmonen 300mm monilapaisen ropellin halakisia arviolta. Tulee jatkossa tallin lattialle telineelle vaihtamaan ilmaa tallissa yms siirrettäväksi värkiksi ja itse taajuusmuuttaja saa olla vaikka johtojen keskellä ns lyhyt roikka tyylinen eli joustava asennus tarpeen mukaan. Tämmönen kysely taajarista ja ostopaikkaa.
90W 3-vaihe taajuusmuuttajaa etsin
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Tuon kokoluokan taajuusmuuntajat ovat 230V 1-vaihe syöttöisiä, vaikka kolme vaihetta moottorille tekevätkin. Moottorin tulee kyllä olla 230V kolmioon kytkettävissä.
Itse laittaisin kyllä konkalla pyörimään yksivaiheisena moottorin. Moottorisäätimen voi laittaa jos haluaa kierroksia alentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646