Kesä Tukholmassa

Anonyymi-ap

Haluatko kokea jotain samantyyppistä kuin Julia? Laita mailia osoitteeseen kesa.tukholmassa ja at-merkin jälkeen gmail.com.

Julia oli puolivälissä kolmeakymmentä. Kotoisin pienemmältä paikkakunnalta Itä-Suomesta, etäinen isä, uskonnolliset vanhemmat. Hyvä koulussa ja muuttanut opiskelujen perässä pääkaupunkiin. Hänellä oli ollut pari poikaystävää ja muutamia seksikokemuksia, jotka olivat jättäneet vain miettimään, että miksi edes vaivautua.

Olin Juliaa vastassa T-Centralenilla, johon hän sovitusti saapui lentokentän junalla. Junasta astui ulos videopuheluista tutun näköinen tyttö, joka näytti vieläkin söpömmältä kuin kännykän näytöltä oli välittynyt. Hänellä oli päällään kaunis ja hyvin istuva sininen mekko. Hiukset olivat kauniisti laitettuna. Tunnistin hänet heti.

- Moi, sä taidat olla Julia? kysyin häneltä.

- Moikka. Joo, hän vastasi ujostellen ja katse painui maahan.

Julia oli yksi nuorista naisista, joita olen ottanut kesävieraakseni. Jossain vaiheessa aloin huomata, että iso osa tapaamistani naisista ei tiennyt lainkaan kuinka nautinnollista seksi voi olla. Suurin osa oli nähnyt vain rynkytystä, singer-panoja tai kahden minuutin munia. Hidas eteneminen ja naisen huomioon ottaminen oli heille jotain ihan uutta. Naisraukat olivat tottuneet siihen, että kiimaiset poikaystävät vain runnovat itsensä sisään, laukeavat nopeasti pikaisen tikutuksen jälkeen ja alkavat nukkumaan. Parhaan nautinnon he olivat usein saaneet omasta sormesta tai jostain apuvälineestä.

Minä puolestani olen nelikymppinen sinkku-mies. Lähdin jo vuosia sitten Suomesta ja päädyin lopulta Tukholmaan. Olen urheilullinen ja hyvässä kunnossa, ja olen ottanut tehtäväkseni osoittaa, että on olemassa hyvääkin seksiä.

Minkälainen nainen lähtee ventovieraan miehen luokse ja vielä ulkomaille kokemaan parempaa seksiä?

Ihan tavallinen suomalainen nainen. Yhteistä heille on ollut että he ovat lähes aina lähtöisin jostain pienemmältä paikkakunnalta. Usein nuoria, ehkä parikymppisiä, joskus yli kolmenkymmenen, harvoin teinejä tai yli neljääkymmentä. He ovat monesti ujoja ja hiljaisia mutta heilä on lähes aina melkoinen seksivietti, jota on siihen saakka joko tukahdutettu tai se ei ole vielä päässyt täyteen roihuun huonoista kokemuksista johtuen. Suuri osa on ollut myös urheilullisia ja hoikkia.

Tyypillisin tapa kuulla minusta on minusta puskaradion kautta. Tyytyväiset vieraat eivät ole halunneet tai pystyneet olemaan hiljaa kesänsä kokemuksista.

Julia kuuli minusta ystävältään Saralta, joka vietti kanssani ilmeisen tyydyttävän pääsiäisen. Sara oli ollut niin rento ja vapautunut lomansa jälkeen, että Juliakin kiinnostui. Hän ei ollut varma mitä odottaa mutta uteliaisuus vei voiton.

- Käytäiskö ottaa yhdet, ennen kuin jatketaan eteenpäin? On niin kaunis päiväkin.

- Joo. Vaikka.

Otin hänen laukkunsa kantaakseni ja lähdimme yhdessä kohti Vasagatania. Julia vastaili lyhytsanaisesti ja hieman arasti kysymyksiini. Arvasin että hän hieman pelkäsi vierasta, vanhempaa miestä ja ensimmäinen tehtäväni olisi saada hänet rentoutumaan. Vein hänet eräälle keskustan kattoterasseista, josta avautui esteetön näköala yli Tukholman kattojen.

- Mitä sä haluaisit? Kuoharia, aperolit, kahvia, kokis. Ota vaan mitä haluat.

- No, ehkä mä voisin tollaisen Aperol-Sprizin ottaa, hän vastasi.

Tilasin molemmille. Kiersimme baaria ja onnistuimme löytämään ikkunapaikat hienolla näkymällä.

- Tervetuloa Tukholmaan, sanoin hänelle ja kohotin lasia.

- Kiitos, hän vastasi, uskaltaen jo katsoa silmiini.

Oli täydellinen Tukholman kesäpäivä. Aurinko paistoi kultaisena ja Mälaren-järven vesi loisti tummaa sineään. Kattoterassilta avautui upea näköala yli kaupungin ja pian Juliakin alkoi rentoutua. Hän hymynsä leveni, hän katsoi rohkeammin silmiin ja alkoi jutella vapautuneemmin.

Tyhjään mahaan juotuna juoma alkoi nousta päähän ja ehdotin että siirrymme lounaalle johonkin Vasastanin trendipaikoista.

Lounaalla juttumme alkoi jo todella luistaa ja nauroimme toistemme tarinoille ihan kunnolla. Ikäero toi tiettyä hankaluutta yhteisten kokemusten löytämiseen mutta samantyyppinen huumorintajumme yhdisti sitäkin enemmän.

Lounaan jälkeen ehdotin että hyppäisimme metroon ja siirrymme asunnolleni.

- Oletko sä nyt varma että sä haluat tätä? kysyin häneltä.

- Kyllä mä suhun luotan. Susta tulee luotettava olo.

Maksoin laskun ja lähdimme. Matka oli nopeasti taitettu. Pari pysäkkiä tunnelbanalla ja olimme jo lähes perillä.

3

101

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Esittelin asunnon ja Julia ihasteli näköalaa. Hän oli otettu korkealla sijaitsevan huoneiston näkymistä. Kaksio-kierroksen jälkeen hän pyysi päästä suihkuun karistamaan matkan pölyt. Laitoin pientä purtavaa tarjolle ja kävin vuorollani suihkussa. Oli sen verran lämmin että jätin päälleni vain shortsit ja t-paidan. Julia arasteli ja oli jumiutunut vaatteiden valintaan.

- Hei, apua, mä en nyt todellakaan tiedä mitä mä laittaisin päälle, makkarista kuului.

- Ei hätää. Valitset jotain sellaista missä sä viihdyt, vastasin.

- Voinks mä laittaa jotain tällaista?

Siirryin makkarin ovelle. Hänellä oli päällään narutoppi ja shortsit.

- Totta kai voit. Sä näytät hyvältä.

Hän tuli sohvalle viereeni ja laitoimme pyörimään jonkun Netflix sarjan. Otin hänet kainalooni ja nostin käden hänen ympäri. Hitaasti aloin sivellä häntä kunnes huomasin kuinka jäykkäni hänen hartiat olivatkaan. Jatkoin sivelyä hetken mutta hartoiden kireys alkoi vaivaamaan mua. Tiesin etten voisi jatkaa ennen kuin nekin olisi saatu vapautumaan.

- Tuletko tuohon mun eteen lattialle niin mä voin hieroa sua?

Hitaasti ja hellästi aloin hieroa tytön hartioita. Olkapään takaosat, lapaluiden lihakset ja pitkien selkälihasten yläosa. Kireät lihakset alkoivat antautua ja pitkät huokailut kertoivat Julian nauttivan. Hartioiden käsittelyn jälkeen siirryin etupuolelle. Varovasti otin hänen päänsä syliini ja hitaasti ja varovasti aloin hieroa kaulan lihaksia kunnes siirryin rintalihasten yläosaan. Hitaalla pyörivällä liikkellä siirryin alaspäin kohti rintoja ja näin miten Julian kasvot alkoivat punoittaa ja hän alkoi hengittää suun kautta. Palasin hartioihin ja toistin käsittelyn. Hieroin olkapäät ja hartiat kunnes siirryin etupuolelle. Julia alkoi kiihottua todenteolla. Hän työnsi rintojaan paremmin esille jotta nekin saisivat huomiota. Mutta vielä ei ollut sen aika.

Hän yritti ottaa ohjia itselleen. Hän nojasi taakse kunnes hänen päänsä osui hurjaan seisokkiini.

- Mikäs tämä on? hän kysyi huvittuneena.

- Etkö oikeasti tiedä, kysyin hymähtäen.

Julia oli kevyt sylissäni kun nostin hänet lattialta. Hän laittoi kätensä kaulani ympäri ja niin kannoin hänet sänkyyn ensimmäistä kertaa.

- Sanothan heti jos mä teen mitään sellaista mitä sä et halua, sanoin hänelle.

Hän nyökkäsi sanomatta mitään.

Varovasti riisuin häneltä paidan. Ja sitten liivit. Lopulta katsoin häntä silmiin ja tartuin häntä shortsien vyötäröltä. Tuijotimme toisiamme silmiin, kunnes hän teki päätöksen. Hän nosti lantiotaan ja minä vedin häneltä shortsit ja vielä pikkarit. Niin hän oli alastomana sängylläni.

En tiedä mitä hän ajatteli. Epäilen hänen olettaneen, että minä haluan hänen käyttäytyä tietyllä tavalla. Koska tiesin sen oletuksen menevän lähes varmasti vikaan, pohdin että miten saan hänet keskittymään vain olemiseen. Julia taisi luulla, että luvassa on nopea peruspano mutta se ei kuulunut lainkaan minun suunnitelmiini.

Hän näytti yllättyneeltä kun en riisunutkaan itseäni vaan siirryin hänen viereen. Vein toisen käden hänen niskansa taakse ja aloimme suutelemisen. Toisen käteni vaelteli hänen kehollaan. Hieroi rintaa, siveli olkapäätä, kulki kylkeä pitkin aina reidelle, teki u-käännöksen sisäreidelle, väistäen häpykummun hiuksen hienosti ja edelleen vatsaa pitkin takaisin ylös. Kerta kerran jälkeen Julian lantio alkoi liikkua enemmän kättäni kohden. Hän vetäytyi suudelmasta huokaisten ja hapuili kiinni seisokistani.

- Ei vielä, kuiskasin ja vetäydyin hänen otteesta.

Tiesin ettei Julian kiima antaisi minun toteuttaa suunnitelmaani ilman apuja. Otin yöpöydän laatikosta neljä hihnaa.

- Sopiiko, että mä sidon sut?

Hän katsoi minua silmiin hieman kauhistuneena. Lantio teki lähes huomaamatonta ylös-alas-liiketta. Häntä panetti. Hän nyökkäsi juuri ja juuri havaittavasti.

Sidoin kädet sängyn päätyyn ja jalat sängyn tolppiin. Hän henkäisi kun kiinnittämäni hihnat vetivät jalkoja leveämmälle auki.

Riisuin vaatteeni. Julia näki nyt ensimmäistä kertaa komesti seisovan vehkeeni ja hän jäi seuraamaan sitä mykistyneenä. Tiesin että nyt en saisi pettää hänen luottamustaan.

Siirryin istumaan hajareisin hänen vatsalleen. Siirsin nenäni hänen korvalleen ja vedin pitkän nuuhkaisun. Kieleni leikitteli hänen ihollaan ja matkasi korvalehdeltä kaulalle, rinnat kiertäen vatsalle. Julia huokaili kovaa ja kiemurteli allani. Palasin takaisin ylös ja imin rintoja hellästi. Jatkoin matkaa vatsalle, kyljille ja äärimmäisen hitaasti kohti häpyä. Viime hetkellä nostin kieleni ja siirryin varpaille.

- Ei, ei. Ei saa keskeyttää, hän huohotti.

Siirryin varpaille ja otin uuden lähdön hitaasti, reiden molemmat puolet käsitellen ja lähestyen jälleen auennutta häpyä. Klitoris oli esillä ja hän oli valuttanut kosteuttaan lakanalle. Hänen kehonsa oli valmis mutta minä en halunnut edetä näin nopeasti. Toistin käsittelyn molempien reisien molemmille puolille. Julian kiimansa kohosi huippuunsa. Lopulta näin miten avoimesta pillusta valahti kokonainen tippa jo kostealle lakanalle.

• Anonyymi00002
        UUSI

Lopulta en väistänytkään häpyä vaan leveällä kielellä nuolaisin hänen pieniä avoimia häpyhuuliaan. Julia jäykistyi. Hänen kädet ja jalat tempoilivat vahvoja hihnoja vastaan.

- Ei, ei, ei, hän hoki.

- Julia. Nyt on sulla on lupa nauttia, sanoin.

Hän kohotti lantiotaan ja painoin kieleni hävylle uudelleen. Kieleni tunnusteli kaikkialta ja Julian hengitys alkoi käydä katkonaiseksi. Otin klitan varovaisesti huulieni väliin, aloin hellän imun ja aloin työntää sormea sisään. En ehtinyt pitkälle, kun hän ensimmäisen orgasmi alkoi.

- A, aa, aaaaaa, hän valitti ääneen.

Naapureille ei varmasti jäänyt epäselväksi että nauttiko vieraani. Orgasmi vain voimistui kun jatkoin imua ja koukistettu sormeni löysi g-pisteen. Kun raivokas orkku alkoi laantua, irroitin hihnat ja otin edelleen kouristelevan tytön syliini.

Julian hengityksen tasaannuttua käänsin hänet selälleen ja siirryin jalkojen väliin. Näin hänen silmistään että hän ei ollut koskaan kokenut mitään tällaista. Tiesin seurata ettei hän ylikuormittuisi mutta toisaalta näin ensimmäisenä iltana olisi luvassa vain vaniljaseksiä. Eksoottisemmat jutut saisivat vielä odottaa.

Hän oli nyt täysin avoimena. Hieroin paksua elintani hänen häpyhuuliaan vasten. Kosteudesta tämä ei ainakaan jäisi kiinni.

- Mahtuukohan se?, hän sanoi vieläkin hengästyneenä ja silmät laajentuneina.

- Olen varovainen, sanoin hiljaa.

Julia oli allani, polvet koukussa ja jalat avoinna. Hitaasti, milli kerrallaan painuin hänen sisään edestakaisella liikkeellä. Hän oikein puristi silmiään kiinni ja oli jäykkänä. Arvelin hänen jännityksestään että hän pelkäsi seksin taas sattuvan.

- Julia, rentoudut vaan. Mä lopetan heti jos sua sattuu.

Halusin osoittaa kaikin tavoin, että runnomista on nyt turha pelätä. Hitaasti liikuin edestakaisin ja painuin syvemmälle. Hän oli ahdas ja tiukka. Puolen välin jälkeen Julia tarttui minuun kuin hukkuvaan.

- Se on niin syvällä, hän huohotti.

Jatkoin hidasta työstöä tytön herkässä kohdassa.

- Nyt se hankaa jostain. Jos sä jatkat niin mä tuun, hän sanoi katsoen anovasti.

- Mä haluan että sä tulet.

Pujotin käden nuoren naisen niskan taakse jo nostin.

- Katso miten se painuu sun sisään, sanoin hänelle.

Hän jäi katsomaan miten litteiden vatsojen välistä näkyi miten upposin hänen sisään. Hetken kuluttua hänen hengitys muuttui taas katkonaiseksi.

- Sä olet niin kaunis kun sä laukeat, sanoin silmiin katsoen.

Hän veti mut suudelmaan. Jo hetken päästä hän huokasi ääneen ja tunsin hänen pienen pillunsa kouristelevan ympärilläni. Julia sai toisen orkkunsa.

Olisin halunnut antaa tytölle aikaa tasaantua mutta se oli mahdotonta. Hän oli niin seksikäs lauetessaan allani, että muutaman vedon jälkeen sain ääneen valittaen oman orgasmini. Yhdessä huohotimme ja tasasimme hengitystä, kunnes katsoimme toisiamme hymyillen silmiin.

Tästä alkoi ensimmäinen sessiomme. Parin tunnin jälkeen olimme kumpikin niin hikisiä, väsyneitä ja tyydytettyjä että nukahdimme vierekkäin. Aamuyöllä kun heräsin, olimme saman peiton alla. Tuntui hyvältä kun lämmin, alaston tyttö painautui kiinni ihoon.

Aamulla Julia vielä nukkui kun keitin kahvia. Vein hänelle kahvit sänkyyn. Unisena ja hymyillen hän otti kupin vastaan.

- Tähän voisi vaikka tottua.

Hyvä seksi vaatii sen, että tunnet toisen ja tiedät mistä hän nauttii. Ei pelkästään fyysisesti vaan myös henkisesti. Fantasiat ja muut mielihalut ovat fysiikkaa paljon tärkeämpiä. Päivät kuluivat ja me opimme tuntemaan toisiamme paremmin. Kävelyillämme Strandvägenilla ja Djurgårdenissa hän kertoi taustaansa ja kuten oletinkin, hänellä ei aiemmin ollut montaakaan hyvä seksikokemusta. Ensimmäiset kerrat sattuivat ja myöhemmistä ei saanut juuri mitään irti. Kotoa oli saanut kuvan, ettei naisen kuulu olla seksistä kiinnostunut ja naisen orgasmi on jotain mitä tulee välttää. Itse kerroin miten päädyin jo nuorena lähtemään Suomesta ja miten olin siitä lähtien onnistunut välttämään Suomea ja perinteistä perhe-elämää.

Pitkistä, useamman tunnin seksisessioista muodostui meille tapa. Muutamassa päivässä ehdimme kokeilla hurjan määrän erilaisia tapoja nauttia toisistamme. Onnistuin valamaan Juliaan uskoa ettei seksissä ole mitään väärää ja naisen orgasmi on kauneinta mitä onkaan.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Lopulta en väistänytkään häpyä vaan leveällä kielellä nuolaisin hänen pieniä avoimia häpyhuuliaan. Julia jäykistyi. Hänen kädet ja jalat tempoilivat vahvoja hihnoja vastaan.

- Ei, ei, ei, hän hoki.

- Julia. Nyt on sulla on lupa nauttia, sanoin.

Hän kohotti lantiotaan ja painoin kieleni hävylle uudelleen. Kieleni tunnusteli kaikkialta ja Julian hengitys alkoi käydä katkonaiseksi. Otin klitan varovaisesti huulieni väliin, aloin hellän imun ja aloin työntää sormea sisään. En ehtinyt pitkälle, kun hän ensimmäisen orgasmi alkoi.

- A, aa, aaaaaa, hän valitti ääneen.

Naapureille ei varmasti jäänyt epäselväksi että nauttiko vieraani. Orgasmi vain voimistui kun jatkoin imua ja koukistettu sormeni löysi g-pisteen. Kun raivokas orkku alkoi laantua, irroitin hihnat ja otin edelleen kouristelevan tytön syliini.

Julian hengityksen tasaannuttua käänsin hänet selälleen ja siirryin jalkojen väliin. Näin hänen silmistään että hän ei ollut koskaan kokenut mitään tällaista. Tiesin seurata ettei hän ylikuormittuisi mutta toisaalta näin ensimmäisenä iltana olisi luvassa vain vaniljaseksiä. Eksoottisemmat jutut saisivat vielä odottaa.

Hän oli nyt täysin avoimena. Hieroin paksua elintani hänen häpyhuuliaan vasten. Kosteudesta tämä ei ainakaan jäisi kiinni.

- Mahtuukohan se?, hän sanoi vieläkin hengästyneenä ja silmät laajentuneina.

- Olen varovainen, sanoin hiljaa.

Julia oli allani, polvet koukussa ja jalat avoinna. Hitaasti, milli kerrallaan painuin hänen sisään edestakaisella liikkeellä. Hän oikein puristi silmiään kiinni ja oli jäykkänä. Arvelin hänen jännityksestään että hän pelkäsi seksin taas sattuvan.

- Julia, rentoudut vaan. Mä lopetan heti jos sua sattuu.

Halusin osoittaa kaikin tavoin, että runnomista on nyt turha pelätä. Hitaasti liikuin edestakaisin ja painuin syvemmälle. Hän oli ahdas ja tiukka. Puolen välin jälkeen Julia tarttui minuun kuin hukkuvaan.

- Se on niin syvällä, hän huohotti.

Jatkoin hidasta työstöä tytön herkässä kohdassa.

- Nyt se hankaa jostain. Jos sä jatkat niin mä tuun, hän sanoi katsoen anovasti.

- Mä haluan että sä tulet.

Pujotin käden nuoren naisen niskan taakse jo nostin.

- Katso miten se painuu sun sisään, sanoin hänelle.

Hän jäi katsomaan miten litteiden vatsojen välistä näkyi miten upposin hänen sisään. Hetken kuluttua hänen hengitys muuttui taas katkonaiseksi.

- Sä olet niin kaunis kun sä laukeat, sanoin silmiin katsoen.

Hän veti mut suudelmaan. Jo hetken päästä hän huokasi ääneen ja tunsin hänen pienen pillunsa kouristelevan ympärilläni. Julia sai toisen orkkunsa.

Olisin halunnut antaa tytölle aikaa tasaantua mutta se oli mahdotonta. Hän oli niin seksikäs lauetessaan allani, että muutaman vedon jälkeen sain ääneen valittaen oman orgasmini. Yhdessä huohotimme ja tasasimme hengitystä, kunnes katsoimme toisiamme hymyillen silmiin.

Tästä alkoi ensimmäinen sessiomme. Parin tunnin jälkeen olimme kumpikin niin hikisiä, väsyneitä ja tyydytettyjä että nukahdimme vierekkäin. Aamuyöllä kun heräsin, olimme saman peiton alla. Tuntui hyvältä kun lämmin, alaston tyttö painautui kiinni ihoon.

Aamulla Julia vielä nukkui kun keitin kahvia. Vein hänelle kahvit sänkyyn. Unisena ja hymyillen hän otti kupin vastaan.

- Tähän voisi vaikka tottua.

Hyvä seksi vaatii sen, että tunnet toisen ja tiedät mistä hän nauttii. Ei pelkästään fyysisesti vaan myös henkisesti. Fantasiat ja muut mielihalut ovat fysiikkaa paljon tärkeämpiä. Päivät kuluivat ja me opimme tuntemaan toisiamme paremmin. Kävelyillämme Strandvägenilla ja Djurgårdenissa hän kertoi taustaansa ja kuten oletinkin, hänellä ei aiemmin ollut montaakaan hyvä seksikokemusta. Ensimmäiset kerrat sattuivat ja myöhemmistä ei saanut juuri mitään irti. Kotoa oli saanut kuvan, ettei naisen kuulu olla seksistä kiinnostunut ja naisen orgasmi on jotain mitä tulee välttää. Itse kerroin miten päädyin jo nuorena lähtemään Suomesta ja miten olin siitä lähtien onnistunut välttämään Suomea ja perinteistä perhe-elämää.

Pitkistä, useamman tunnin seksisessioista muodostui meille tapa. Muutamassa päivässä ehdimme kokeilla hurjan määrän erilaisia tapoja nauttia toisistamme. Onnistuin valamaan Juliaan uskoa ettei seksissä ole mitään väärää ja naisen orgasmi on kauneinta mitä onkaan.

Myös Julia oppi minusta lisää ja miten saada minut syttymään. Parasta oli hänen halunsa oppia tuntemaan toinen. Eräänä päivänä hän kokeili saada minut kiihottumaan ja siitä tulikin yhteisen aikamme käännekohta.

Taisi olla neljäs yhteinen päivämme, kun hoidimme aamuaskareet ja lähdimme kohti vanhaa kaupunkia. Edellinen ilta oli mennyt taas tutuissa merkeissä. Olimme tottuneet jo nauttimaan toistemme läheisyydestä, joten oli luonnollista että lähdimme matkaan yhdellä vuokraskuutilla. Ajoin puiston halki pitkin tärisyttävää hiekkatietä, kun edessäni seisova Julia kääntyi kuiskaamaan korvaani.

- Hei, mä taisin unohtaa laittaa pikkarit ja tuuli kutittaa mun paikkoja.

Sillä oli minuun sähköistävä vaikutus. Hengitykseni salpaantui. Julia todella oli tunnistanut mistä narusta vetää. Olin heti valmis. Näin pienen tiheikön, jonka takaa meitä ei ehkä nähtäisi. Pysäytin skuutin ja ohjasin Julian hätäisesti puiden taakse. Hänellä äkillinen kiire alkoi naurattamaan. Päästyämme puiden taakse hän kävi kontilleen, kauniisti kaareutuva pylly pystyssä hän tarjosi itseään minulle. Oli selvää, ettei hän valehdellut. Hän kiilsi kosteudesta. Pudotin shortsit, astuin niistä pois ja asetuin hänen taakseen. Onnistuin pitämään malttini ja työnnyin hitaasti sisään.

- Tuntui niin kiihottavalta kun olin ihan kostee ja tuuli tuntui niin kivasti, hän sanoi hiljaa.

Vedin hänen mekkonsa yläosan alas ja huomasin että hänellä ei ollut liivejäkään. Julia oli käytännössä alasti. En välittänyt vaikka joku meidät näkisikin. Otin hänen kauniita rinnat karheisiin käsiini. Se sai tytön kiemurtelemaan.

- Nai kovaa. Anna tulla, anna tulla kaikki vaan mun sisään, Julia sopersi.

Hän tuntui kiihottuvan omista rivoista puheistaan. Kun kuulin rytmikkään läiskeen ja Julian vaikerruksen, en tarvinnut muuta. Kiihdytin vielä tahtia ja aloitimme orgasmit lähes samaan aikaan.

Selvittyämme orkuista olimme itsekin vähän epäuskoisia kuinka nopeasti kaikki oli käynyt. Päästyämme takaisin puistoa halkovalle tielle huomasimme että skuuttikin oli jäänyt lukitsematta. Onneksi Tukholmassa on vähän varkaita.

Tuon tapauksen jälkeen hänen muutoksena nousi aivan uusille kierroksille. Kun hän tunnisti miten minut saa syttymään ja onnistuneesti kokeili sitä, kuoriutui arasta ja ujosta tytöstä rento, naurava, itsevarma ja seksuaalidestaan ylpeä nuori nainen.

Viikko meni nopeasti ja jäähyväiset olivat, kuten ne aina ovat, vaikeat. Tiesin että hän oli viikon aikana oppinut paljon sekä itsestään että miten paljon nautintoa ihmiset voivat toisille tuottaa. Ja rima uuden poikaystävän suoritukselle olisi korkealla.

- Hei, kiitos tästä viikosta, hän sanoi silmäkulma kosteudesta kiiltäen.

- Sä olet opettanut mulle niin paljon, ehkä eniten musta itsestä, hän jatkoi.

En pystynyt sanomaan mitään. Katsoin häntä vain silmiin. Tunsin todellakin onnistuneeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      154
      1246
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1174
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1080
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      57
      632
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      548
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      543
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      499
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      474
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      467
    Aihe