Suomen Galaktinen Liitto järjestää kaikille avoimen Kosmisen Puistokokoontumisen kesäisessä Turussa la 18.07.2026. Tapahtuma on maksuton.
Lisätietoja linkissä:
https://suomengalaktinenliitto.net/post/kosminen-kokoontuminen-2026
Kosminen Puistokokoontuminen 2026
7
118
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Mun päässä lienee vielä jotain ohjelmointivikaa kun luin otsikon Koomiseksi Puistokokoontumiseksi, hmm ... Toivottavasti sää suosii.
Ja toivottavasti saatte paikalle ja kameroihin ufoaluksen tai useita.- Anonyymi00003
Sää näyttää suosivan, niin vai oliko se Kostea - vai Kosminen Puistokokoontuminen..
- Anonyymi00002
Ja omat juomat suositeltavia kuten puistokemisteillä tapana.
- Anonyymi00004
Varmaan jauhetaan siellä samoja asioita mitä noi on jauhanu jo mitä lie 20, 30,40 vuotta. Jokohan nyt niitä aluksia alkais vihdoin näkymään kun kovasti olette vuosikymmenten saatossa povanneet.
Naurettavaa touhua. - Anonyymi00005
Uuden aikakauden alku, vai tämän maailman loppu? Mihin käsitykseen päädyitte puistokokouksessannne ja oliko tästä erimielisyyttä mielipiteissä?
- Anonyymi00006
"Tämä kommentti on salainen ja sen sisältö välittyy vain telepatian välityksellä"
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Tämä kommentti on salainen ja sen sisältö välittyy vain telepatian välityksellä"
"Huumorin" yrityksiä jotka syntyvät omahyväisen ihmisen tarpeesta tuntea olevansa muita fiksumpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742345Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361922- 1001211
- 47975
- 92900
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147693- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598