Olin ensimmäistä kertaa kimpassa

Anonyymi-ap

Olin viinilasi kädessä ja pitkä iltamekko päällä, tunsin itseni hölmöksi ja jännittyneeksi samaan aikaan, kun mieheni oli järjestänyt kolmen kimppaan, mikä oli eilen muuttunut kolmeksi mieheksi. He olivat saunassa ja tulevat hetkenä minä hyvänsä, odottelen vain. Kuulen heidän tulevan, nosta mekkoa, ettei tissit näy. Mieheni tulee ensimmäisenä ja antaa kevyen halin, muut menee istumaan sohvalle ja tunnelma on jännittynyt, siirryn heitä lähemmäksi ja samalla himmennän valoja. Lasken viinilasi pyödälle ja kysyn saunomisesta? Vastaavat, keskeytän ja katson miestäni ja sanon mitä jos mennään makkkariin, saataisiin sekin pois alta? Nousen ja menen edeltä, hetki kuluu kun muut tulevat. Meillä oli tiukka keskustelu kolmannesta, hän sanoi sen olevan alle kolmenkymmenen ja söpö. Mieheni pyysi vanhempaa riisumaan minut, minua jännitti niin että olin voinnut lähteä vaikka lenkille. Kaverilla oli hellät kädet ja mekko poistui, oli mieheltäkin pyyhe vyötäisiltä pudonnut. Hän laski minut selälleen ja vinkkasi nuorempaa toiselle puolelle hellimään. Mieheni katseli sivusta. Vinkkasin he

1

1798

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jatkuu…
      Vinkkasin heille alakerta kaipaa nuolemista ja vanhempi siirtyi pyynöstä, jännitys alkoi häviämään. Ensimmäisen orgasmin jälkeen muistikuvat ovat sekavia, minua pantiin nuoltiin ihan riittävästi, olin ja oltiin hiestä märkiä, myös lakanat vaihtokunnossa. Lopussa mieheni nai rajusti, jäin siihen makaamaan silmät kiinni ja miehet seisoivat sängyn vieressä, varmaankin katsoivat naitua naista, en kehdannut avata silmiään. He menivät saunaa ja minä kohta perässä suihkuun, mietein uskallanko mennä parveen heidän kanssa ja lopulta menin. Tuli hiljaista ja nuorempi kysyi miten koin? Vastasin etten tiedä viellä.
      Hieno kokemus, en usko haluanko toiste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2029
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1186
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      174
      1082
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      772
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      677
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      661
    Aihe