Olin viinilasi kädessä ja pitkä iltamekko päällä, tunsin itseni hölmöksi ja jännittyneeksi samaan aikaan, kun mieheni oli järjestänyt kolmen kimppaan, mikä oli eilen muuttunut kolmeksi mieheksi. He olivat saunassa ja tulevat hetkenä minä hyvänsä, odottelen vain. Kuulen heidän tulevan, nosta mekkoa, ettei tissit näy. Mieheni tulee ensimmäisenä ja antaa kevyen halin, muut menee istumaan sohvalle ja tunnelma on jännittynyt, siirryn heitä lähemmäksi ja samalla himmennän valoja. Lasken viinilasi pyödälle ja kysyn saunomisesta? Vastaavat, keskeytän ja katson miestäni ja sanon mitä jos mennään makkkariin, saataisiin sekin pois alta? Nousen ja menen edeltä, hetki kuluu kun muut tulevat. Meillä oli tiukka keskustelu kolmannesta, hän sanoi sen olevan alle kolmenkymmenen ja söpö. Mieheni pyysi vanhempaa riisumaan minut, minua jännitti niin että olin voinnut lähteä vaikka lenkille. Kaverilla oli hellät kädet ja mekko poistui, oli mieheltäkin pyyhe vyötäisiltä pudonnut. Hän laski minut selälleen ja vinkkasi nuorempaa toiselle puolelle hellimään. Mieheni katseli sivusta. Vinkkasin he
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Jatkuu…
Vinkkasin heille alakerta kaipaa nuolemista ja vanhempi siirtyi pyynöstä, jännitys alkoi häviämään. Ensimmäisen orgasmin jälkeen muistikuvat ovat sekavia, minua pantiin nuoltiin ihan riittävästi, olin ja oltiin hiestä märkiä, myös lakanat vaihtokunnossa. Lopussa mieheni nai rajusti, jäin siihen makaamaan silmät kiinni ja miehet seisoivat sängyn vieressä, varmaankin katsoivat naitua naista, en kehdannut avata silmiään. He menivät saunaa ja minä kohta perässä suihkuun, mietein uskallanko mennä parveen heidän kanssa ja lopulta menin. Tuli hiljaista ja nuorempi kysyi miten koin? Vastasin etten tiedä viellä.
Hieno kokemus, en usko haluanko toiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731949Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu23991- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679- 44665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59635
- 58580