Moi olen 16-vuotias nuori poika ja teen omaa musiikkia ja ensimmäiset biisit tulevat vihdoinkin spotifyyn. mutta tarvitsisin musixmatch pro tilauksen vaikka sen halvimman jotta voin ennakkoon muokata sanoituksia tulevaan singleen. käytän itse too lost jakelijaa ja sekin on halvimmalla tilauksella mutta vanhemmat eivät anna enää käyttää rahaa mihinkään netti ostoksiin ja tilauksiin ja se tietäisi sitä että en voi tehdä täysivaltaisesti omia biisejäni ja julkaista ne haluaman mukaisesti koska se musixmatch on spotifyn ainoa virallinen kumppani jolla saa musiikkiin sanoitukset canvaksen ja kaikki hienosäädöt. mielestäni se on kuin unelman murskaaminen ja se tilaus on välttämätön myös kuin se jakelijan tilaus niin jos se ei maksa kuin 3 € kk niin on helvetti jos ei tuota vois ostaa JA se syy on se että jos vanhemmilla ei ole varaa johonkin niin miksi minä en saisi käyttää omia rahoja tähän harrastukseen jota itse omalla luovuudella ja taidolla teen että samahan esimerkki jos olisin kaupassa niin 3 € karkkipussin saan ostaa ja se menee hetkessä tyhjäksi kun taas tilaus joka kestää yhden kk verran ja sen aikana tehdyt muutokset pysyvät senkin jälkeen kun tilaus loppuu.
että siitä vaan kertokaaa MP
omakustanteinen musiikkiharrastus
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 2052039
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481196Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26661