Vaimoni Minnan ystävä Tuija oli kutsunut meidät viettämään juhannusta heidän mökilleen. Minna oli jollain lailla jännittynyt koko matkan ajan. Ilmeisesti hän odotti jotain jännittävää juhannusyllätystä Tuijalta.
Oli jo alkuilta, kun pääsimme perille. Tuija otti meidät vastaan ja tarjosi tervetuliaismaljat. Maistuivat varsin teräviltä mutta hyviltä. Hän ohjasi meidät mökin tilavaan tupakeittiöön ja sanoi, että olkaa kuin kotonanne. Tuijan mies ja hänen kolme kaveriaan olivat parhaillaan rantasaunalla. Tuija kävi saunalla sanomassa jotain miehelleen ja tuli sitten takaisin mökkiin. Ottakaa lisää juotavaa, jos maistuu. Minnalle maistui mutta minä päätin jättää väliin.
Minna näytti nauttivan juomapöydän antimista ja huomasin hänen jo rentoutuvan ja pääsevän vauhtiin. Sitten Tuija kysyi minulta, voisinko sekoittaa porukallemme boolin. Hän tiesi, että minulla oli kokemusta asiasta ja siksi sain kunnian boolin tekemiseen. Menimme keittiöön ja hän näytti minulle booliainekset. Sitten hän lähti tupaan juttelemaan Minnan kanssa, jolle alkoholi näytti jo vaikuttaneen. Kuulin heidän käymänsä seuraavan keskustelun:
- Miten Minna teillä on alkukesä mennyt?
- Aivan kivasti. kaikki tuntuu mukavalta. Töitäkin on riittänyt.
- Oletteko jo suunnitelleet perheenlisäystä?
- Ollaan jonkin verran yritetty mutta ei ole vielä tärpännyt.
- Onko sinulla odotuksia tai toivomuksia tälle juhannusillalle?
- No on mutta en tiedä rohkenenko sanoa.
- Totta kai voit sanoa, katsotaan sitten, saadaanko järjestymään.
- Tuolla saunalla on komeita miehiä ja olisi kiihottavaa antaa heille kaikille.
- Kuulostaa kiihottavalta. Haluatko, että he ottavat sinut jossain tietyssä asennossa?
- Mielellään takaapäin. Se tuntuu minusta niin hyvältä ja on kiihottavaa. Muukin asento käy.
- Mitä miehesi siihen mahtaa sanoa?
- Tiedän, että se sopii hänelle, jos hän saa katsella.
- Entä ehkäisyasiat?
- Minulla ei ole mitään tällä hetkellä enkä halua heidänkään käyttävän. Minusta on kiihottavaa saada vieraan miehen spermat sisälle ja jännittää, miten käy. Suostuisivatkohan he?
- Minä kyselen mutta olen varma, että suostuvat. Tarjous on heille yllättävä mutta varmasti haluttu.
Sitten Tuija meni taas saunalle ja jutteli miehensä kanssa. Juttelun päätteeksi tämä näytti nyökkäävän eli Tuija ehdotus ilmeisesti sopi heille paremmin kuin hyvin. Minä sekoittelin boolia, kun hän tuli takaisin. Hän tuli aluksi minun luokseni ja kysyi: Minna haluaisi seksiä noiden vieraiden miesten kanssa, jos se sopii sinulle. Hän sanoi, että saat katsella, jos haluat. Olimme näistä asioista Minnan kanssa keskustelleet ja tiesin hänen mieltymyksensä. Niinpä sanoin Tuijalle, että asia on minulle OK, jos Minna niin haluaa. Minna oli jo aika huppelissa ja varmasti vailla estoja. Tuija sanoi juttelevansa Minnan kanssa siitä, mitä tämä haluaa.
- Haluatko tälläkin kertaa käyttää silmämaskia?
- Haluan ilman muuta.
Tuija ohjasi Minnan makuuhuoneeseen, jonne oli jo etukäteen valmisteltu paikka seksin harrastamiselle. Sängyt oli siirretty sivulle ja tilalle asetettu pöytä, jonka päällä oli pehmusteena patja. Tuija oli selvästi aavistanut Minnan tarpeet.
- Haluatko riisuutua valmiiksi? Minäkin haluaisin nähdä sinun posliinin pillusi.
- Haluan ja voisitko sinä vähän lämmitellä minua?
- Laitetaan maski sinulle ensin, niin voidaan aloittaa. Saat asettua tuohon pöydälle makuulle. Saanhan ottaa videota, kun annat miehille?
- Saat mutta anna kopio sitten minullekin.
Minna nousi pöydälle ja kävi selälleen makaamaan. Tuija otti hieman öljyä käsiinsä ja alkoi sivellä Minnan alastonta vartaloa. Hän siveli rintoja, joiden nännit kohosivat kovettuneina nopeasti. Sitten hän alkoi hellästi sivellä Minnan vatsaa ja karvatonta pillua ja painoi välillä sormeaan selvästi jo kostuneeseen rakoon. Hän kosketteli clitorista varoen, ettei Minna tulisi liian nopeasti eikä ennen miesten tuloa. Minä istuin sivummalla kuitenkin niin, että näin mainiosti mitä tapahtui.
. . . JATKUU
Vaimon villi juhannus
1
2384
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
. . . JATKOA: Minna alkoi vaikuttaa valmiilta ja halukkaalta ottamaan vastaan kaiken, mitä tarjolla olisi. Samassa kuulin, kun ovi kävi ja miehet tulivat tupaan. Tuija meni heitä vastaan ja kertoi suunnitelmasta ja Minnan toiveista. Kaikki suostuivat enemmän kuin innokkaasti. Kaikki tulivat makuuhuoneeseen.
- Nyt voit Minna vaan rentoutua ja nauttia. Miehet pitävät sinusta hyvää huolta.
Minna makasi edelleen selällään patjalla. Kaksi miehistä asettui Minnan viereen – toinen vasemmalle ja toinen oikealle – ja tarttuivat Minnan jalkoihin. Yksi jäi jalkojen väliin ja katseli innokkaana edessään olevaa kiimaista pillua. Tuijan mies meni Minnan pään taakse ja alkoi hyvällä rintoja. Näytti siltä, että tällä kertaa Minna saa sellaisen hoidon, että muistaa lopun ikäänsä.
Miehet nostivat Minnan jalat ylös ja levittivät ne sivulle. Vuorotellen jokainen tunnusteli pillua sormillaan ja työnteli sormia sisälle pilluun. Minnan vierellä olevat miehet alkoivat vuorotellen hieroa klitorista ja levittää pillun huulia ja kolmas mies alkoi työnnellä sormiaan kiimalimaa tihkuvaan pilluun. Hän alkoi pumpata pillua ensin parilla sormella mutta huomatessaan Minnan liukkauden ja kiihottumisen, hän alkoi hitaasti työntää sormet supussa kättään kuumaan ja kosteana kutsuvaan pilluun. Minna näytti nauttivan ja huohotti kiimaisena. Käsi painui hitaasti syvemmälle pilluun ja näytti siltä, ettei se mahdu kokonaan sisään. Minnan vartalo vapisi ja samassa kun käsi upposi rannetta mukaan pilluun, hän voihkaisi äänekkäästi ja laukesi miehen käsi pillussaan. Mies piti käden pillussa niin kauan, kun tunsi orgasmin supistelun ranteessaan. Sitten hän veti limaisen käden ulos ja näytti kavereilleen, pyyhkien enimmät limat Minnan rintoihin liukasteeksi. Näin saatiin todiste siitä, että Minna on kiimainen ja valmis antautumaan pantavaksi. Niinpä mies riisui housunsa ja alkoi peniksellään hieroa Minnan limaista rakoa. Vähitellen paksu ja pitkä penis työntyi Minnan kutsuvaan ja halukkaaseen pilluun. Kaverit pitivät edelleen Minnan jalkoja levitettyinä, joten panemassa ollut mies pystyi työntymään syvälle. Hän alkoi pumpata voimistuvin työnnöin ja Minna näytti nauttivan. Vauhti kiihtyi ja Minna oli selvästi tulossa. Huomatessaan tämän, mies painoi peniksensä syvälle pillun ja näytti laukeavan. Minnan orgasmin loputtua mies vetäytyi ja spermaa valui pillusta lattialle. Toinen mies siirtyi hänen tilalleen, kokeili sormillaan pillua ja työnsi sitten peniksensä liukkaaseen ja limaiseen pilluun. Minna oli edelleen kiimainen ja halukas ja kuului pyytävän lisää. Sitä hän saikin, sillä tämä kaveri piti sellaista vauhtia, että luulin sen jo sattuvan Minnaa. Päinvastoin hän oli aivan liekeissä ja voihki kovaan ääneen. Aika nopeasti hän sai taas orgasmin ja niin sai mieskin. Painaen peniksensä mahdollisimman syvälle, hän laski satsinsa vaimoni halukkaaseen pilluun.
Ennen seuraavaa miestä Tuija kysyi Minnalta, vieläkö tämä oli valmis jatkamaan. Todellakin, kuului vastaus. Kolmas kaveri kävi vaimoni jalkojen väliin ja survaisi kalunsa saman tien sisälle. Minna ulvahti, kun pitkä ja paksu kalu upposi luultavasti pohjaan asti. Kaveri oli joutunut odottamaan vuoroaan jonkin aikaa ja paineet olivat sen mukaiset. Niinpä hän laittoi päälle hurjan pumppauksen.
Tuija otti sitten jonkinlaisen dominan roolin ja sanoi Minnalle: Nyt avaat suusi ja otat vähän herkkua sinnekin. Nielet sitten kaiken mitä saat, hän jatkoi.
Tuijan mies laittoi sitten kalunsa vaimoni suuhun ja tämä alkoi himokkaasti imeä sitä. Minna todella imi penistä kiihkeästi kuin ammattilainen. Pian näytti siltä, että hän sai spermat sekä pilluunsa että suuhunsa miltei samanaikaisesti.
Miehet poistuivat huoneesta. Tuija keräsi lattialle valuneet spermat lastalla ohuen levyn päälle ja valutti ne siitä Minnan vartalolle ja rinnoille. Saat vähän ihovoidetta, hän sanoi Minnalle hieroessaan spermat vatsalle ja rintoihin.
- haluatko vielä bonuskierroksen Minna?
- ehkä vielä yhden kestän.
- Hyvä, Saat sen joka tapauksessa.
Sitten hän kutsui minut ja sanoi:
- anna tälle naiselle nyt se, mitä hän ansaitsee jaettuaan pilluaan vieraille miehille.
Katsoin vaimoni punoittavaa pillua ja painoin hänen jalkansa kohti vatsaa ja levitin ne äärimmilleen. Katselusta kiihottuneena en aikaillut vaan painoin kaluni nussittuun, limaiseen ja spermaiseen pilluun ja muutamalla rajulla painalluksella latasin satsini sisälle. Kyllä tuntui hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556