Tulee pystyttää keskelle toria, patsaan korkeus minimissään 10m
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Loistava uutinen
- Anonyymi00003
Joko työ aloitettu
- Anonyymi00005
Ressun patsaasta voisi tehdä kansalaiskeräyksen.
- Anonyymi00006
Pönöttäisi komeasti
- Anonyymi00007
Arvaako joku mitä moni kokkolalainen tarkoittaa kun puhuu Ressun hampaista?
- Anonyymi00008
Hampaat ovat omat
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hampaat ovat omat
Ei se on kutsumanimi Ressun suunnittelemille tornitaloille. Moskovassa ja Varsovassa Staliniin linkitettyjä tornitaloja kutsutaan Stalinin hampaiksi. Kokkolan tornitalot, jotka ovat Ressun suunnittelemia ja ovat Ressun entisen työpaikan ympäristössä ovat saaneet kansansuussa nimityksen “Ressun hampaat”!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se on kutsumanimi Ressun suunnittelemille tornitaloille. Moskovassa ja Varsovassa Staliniin linkitettyjä tornitaloja kutsutaan Stalinin hampaiksi. Kokkolan tornitalot, jotka ovat Ressun suunnittelemia ja ovat Ressun entisen työpaikan ympäristössä ovat saaneet kansansuussa nimityksen “Ressun hampaat”!
Yksi puutarhajuttu siitä on ainoastaan ollut.
- Anonyymi00011
Eikö kallentorin piritorin pylväs riitä. Se on just sopiva. Äänestäjät istuu siinä juurella pulloineen ja kamoineen säännöllisesti.
- Anonyymi00012
Ressun uskollisimmat äänestäjät ovat varakkaita herrasmiehiä Vitsarista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651008
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40716- 145702
- 72666
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46653Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645- 43570
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)73541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k194530Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19520Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18471Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto63409Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail109408- 47402
- 52383
- 17382
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline101375- 74360