Vähän kysyttävää?

pelokas

1. Minkä ikäisenä aloititte seurustelun???
2. Minkä ikäisenä harrastitte ekaa kertaa seksiä???

22

2171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dn-zg

      Aloin seurustelemaan ensimmäistä (ja toivottavasti viimeistä;) kertaa ollessani 14-vuotias. Olin 15, kun menin sänkyyn pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa. Harkintaa ja aikaa käytettiin.

      • ...

        Ai siis suhde on pitkäaikainen, kun se on kestänyt sellaset vuoden verran? :D Ookoo.


      • Härkä.vm-88
        ... kirjoitti:

        Ai siis suhde on pitkäaikainen, kun se on kestänyt sellaset vuoden verran? :D Ookoo.

        Meillä nuorilla se on pitkäaikainen ;)


      • ...
        Härkä.vm-88 kirjoitti:

        Meillä nuorilla se on pitkäaikainen ;)

        ...minä vanhus 15-vuotta kun luulin jotain ihan muuta ;)


      • dn-zg
        ... kirjoitti:

        Ai siis suhde on pitkäaikainen, kun se on kestänyt sellaset vuoden verran? :D Ookoo.

        Kyllä se kuule on tämän päivän nuorten mittakaavassa pitkäaikainen suhde. Mietitäänpä vaikka näitä yhden-illan-juttuja, joita melkein jokainen nykyään harrastaa, puhumattakaan niistä rakkaustarinoista, jotka päättyvät parin viikon sisällä pettämiseen tms... Pidähän kuule mölyt mahassasi.


      • Madjas-86
        ... kirjoitti:

        Ai siis suhde on pitkäaikainen, kun se on kestänyt sellaset vuoden verran? :D Ookoo.

        Kyllä tuntuu olevan, yleensä 14-16 vuotiailla suhteet kestävät korkeintaan pari kuukautta...
        Itse en ole ennen nykyisen tyttöystäväni tapaamista seurustellut enkä myöskään harrastanut lyhytjuttuja, vaan odotin että löysin sellaisen ihmisen joka haluaa todella jakaa elämänsä kanssani eikä mitään tunteetonta leikkimistä... Olemme olleet yhdessä nyt pari kuukautta, enkä vielä edes voi väittää juttuamme seurusteluksi, ehkä siinä vaiheessa kun 6kk tulee täyteen. Se, mitä nyt yritän sanoa, on se että parin kuukauden yhdessäoloa ei mielestäni voi vielä edes sanoa seurusteluksi, mutta jos juttu kestää yli puoli vuotta niin asia on jo eri. Ja jos 15-v:nä seurustelee vuoden verran, kyseessä on kyllä pitkä stoori!=)
        Kai joku nyt edes tajusi pointtini...=P


    • joku hömppeli

      noh...
      1. aloitin joskus 11-vuotiaana ekan kerran seurustelun,siis no mitä yleensä 11-vuotiaan seurusteluun kuuluisin mutta kuitenkin.

      2. varmaan ekan kerran 13-vuotiaana tosin oli 14 vuotis synttäreihin jotai 2kk mutta 13 olin kuitenkin silloin...(kadun kyllä mutta mennyttä ei voi korjata)

      nyt olen 15 ja olen seurustellut jopa 7kk maailman ihanimman ihmisen kanssa:)

      hyvät kesän jatkot kaikille...=)

    • MIes24

      Eka pidempi seurustelusuhde alkoi 18v ja kesti n.1v.Seksiä harrastin eka kerran 19v.En ole uskossa enkä muutenkaan mitään.En vaan pitänyt mitään kiirettä.Pettymyksiä ja tauteja kerkeää saada myöhemminkin ihan riittävästi,että kannattaa edetä ihan rauhassa.Sitten kun itse tuntee olevansa valmis.

    • Härkä.vm-88

      1. Ensimmäinen "vakava" seurustelu tapahtui minulla vasta 15.

      2. Sänkyyn hyppäsin kans 15-vuotiaana, tosin seurustelukumppani ei ollut sama, mutta sama kuin nyt

    • ´Marco23v

      1, En ole vielä seurustellut kenenkään kanssa.
      2, En ole vielä harrastanut seksiä kenenkään
      kanssa. Olen vaan harrastanut runkkaamista.

    • ...

      1. olen "seurustellut" ensimmäisen kerran joskus aikaisin ja sitä ei edes voi laskea koska se oli hyvin typerää. oikeastaan sanoisin että poika jonka kanssa nyt olen puoli vuotta seurustellut on ensimmäinen jonka kanssa seurustelen, ja toivottavasti viimeinen. olen siis nyt 15, tai oikeastaan jo melkein 16.

      2. seksiä harrastin ensimmäisen kerran 15v, tämän nykyisen poikaystäväni kanssa. asiasta puhuttiin eikö kiirehditty, sitten kun se tapahtui en katunut ollenkaan.

    • ...

      1. 12- vuotiaana ensimmäinen "poikaystävä". Ensimmäinen "vakava" parisuhde alkoi 19- vuotiaana. Nykyinen liitto alkoi 24- vuotiaana.

      2. Neitsyyden menetin 18- vuotiaana. Seksiä harrastanut muuten jo ennen muutamia vuosia.

    • Milkakuu

      1. Seurustelin ensimmäisen kerran (4 vuotta vanhemman poitsun kanssa:)) 13-vuotiaana. Suhde kesti n. ½ vuotta, mutta kaatui välimatkaan. Palasimme yhteen vuoden kuluttua, mutta ei se silloinkaan toiminut. Huomaan nytten olleeni aika lapsi silloin vielä. En olisi ollut todellaakaan valmis seksiin silloin:)

      2. 15-vuotiaana, nykyiseni kanssa :))))

    • Nainen26

      Kovin nuorena täällä näyttää moni aloittaneen seurustelun ja seksielämän. Ehtii sitä myöhemminkin. Itse olin 18-vuotias, kun seurustelin ensimmäisen kerran ja seksiä harrastin ensimmäisen kerran 19-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa, joka nykyään on aviomieheni :) Yhdessä oltiin puolisen vuotta ennen ensimmäistä kertaa - hiljaa hyvä tulee...

      • sun

        todella nuorena alotetaan seksielämä, mitään ette menetä vaikka aloitatte sen vasta myöhemmin. ite oon aloittanut ensimmäisen seurustelu suhteen 17 vee ja se jatkuu edelleen. "suhteet" mitä oli ennen tätä ei ole kutsuttavissa seurusteluksi, eli vain näitä yhden illan juttuja!


    • mut neitsyys on kyl menny

      niin no neitsyys meni yhen yön jutus 14 wee ja ikinä en oo vielä seurustellu

    • 14 v poika

      1. ensimmäisen kerran seurustelin(jos sitä nyt seurusteluksi voi kusua, kesti 4 viikkooa
      12v ja se jälkeen taas kuukauden 14v.

      2. olen vielä neitsyt ja olen nyt 14 v en näe mitään pahaa siinä vaikka kaikki saman ikäiset kaverivat ovat olleet jo sängyssä.

      • Vastaaja2

        Ja todellisuudessahan ehkä 2 heistä on todellisuudessa harrastanut seksiä, kun taas loput haluaa uskotella niin, koska muutkin niin tekee. -_-


    • harrastaa seksiä

      Aloitin seurustelun 11 vuotiaana ja menin sänkyyn 11 vuotiaana

    • Vastaaja2

      1.18 vuotiaana.
      2. 18 vuotiaana.

    • harkitsija

      Aloitin seurustelun noin 2 viikkoa sitten... ja olen 13.v
      seksiä en ooe harrastanut, enkä aijo pitä asialla mitään kiirettä.
      Poikaystäväni on asiasta samaa mieltä...

      • Päättänt

        Aijaa, pitikö kaivaa 2 vuotta vanha ketju tuulettaaksesi seurustelua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe