Kaikki viikonloppuna mukaan on pärinää ja pauketta koko rahan edestä kun Euroopan parhaat vetää suorilla putkilla kumeja katuun...
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ostin ko. tapahtumaan 5 päivän VIP-lipun Facebookin myydään palstalta ja hinta oli vain 1000 € ja on sentään VIP lippu ja varikollekin pääsen käymään kolmantena tai neljäntenä kisapäivänä eli ensi viikolla. Mielestäni edullinen kauppa kun laskee päivähinnan eli 200 €/päivä. Muualla päivälippujen hinnat ovat olleet 340-380 €. Rahat ovat jo myyjän tilillä eli kauppa ns. varma ja huomenna perjantaina heti aamusta klo 08.00 saan lunastaa liput Ahveniston Moottoriradan kahviosta.
- Anonyymi00002
Ois muuten menty mutta sinne saa ottaa vain 1.5ltr vesipullon tai muun alkoholittoman juoman. Helle tulossa ja 1.5ltr pullolla ei kauaa pärjää. Varmaan haluavat tehdä bisnestä myymällä alueella vesipulloja 5 euron hintaan. Pitäkööt tunkkinsa.
- Anonyymi00005
Paitsi että nyt saa tuoda niin monta pulloa vettä kun haluaa. Ei rajoitusta. Tosin liput myyty myös loppuun...
- Anonyymi00003
Käy kaivamassa viiden litran vesikanisteri sinne maahan harjun päälle niin pärjäät.
- Anonyymi00004
Menemme suomipopeille. Ei viitsi alkaa kikkailemaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Menemme suomipopeille. Ei viitsi alkaa kikkailemaan.
Älkää nyt vaan sinne menkö. Miksi ihmeessä?
- Anonyymi00007
Taitaa tulla vaan kumin käryä tyhjille katsomoille?
- Anonyymi00008
Tietysti on kaikki liput myyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522