Marenkissa on kuultu että Kokkoomuksen hyvät heppuset painostavat viranhaltijoita maakauppoihin!
Kenenkä Kokkoomuslaisen kaverille tässä oltaisiin kaupunkin rahoja laittamassa? Onko tietoa?
Kokoomuksen Maakaupat!
25
230
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Orimattilan Kokoomus on jo pitkään jahdannut lähipiirilleen sopivia maakauppoja. On vain ajan kysymys koska pilliin puhalletaan. Perseilkää kokoomus vielä hiukan. Teidän aika tulee.
- Anonyymi00002
Jos Kokoomukselta kysyttäisiin niin hyviä teollisuustontteja olisi esim. Mallusjoella.
On ne saatana mänttejä! 😆 - Anonyymi00003
Ei kokoomuslaiset omista maita tärkeiltä alueilta. Esim. Pennala.
Oman edun ajajia nämä uuden sukupolven kokoomuslaiset. - Anonyymi00004
Jos kauppoja oltaisiin tekemässä kyseenalaiselle alueelle niin tarkistakaa sukulaissuhteet. Tämä teidän valtuusto on hyvinkin kyseenaalainen kompromissi.
- Anonyymi00005
Taas täällä mekastetaan turhista. Valtuusto tekee maakaupat eikä kokoomus.
- Anonyymi00024
Onko näin? Vaiko viranhaltija?
- Anonyymi00006
hei minä olen kaupunginvaltuutettu kiitos viestistä ja tiedosta! hyvää kesää ja syksyn odotusta!
- Anonyymi00007
Kaupunginvaltuutetun tulisi olla edes sen verran fiksu, että aloittaisi lauseen isolla kirjaimella. Mutta aloituksesi sopii nykyiseen valtuustoon. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaupunginvaltuutetun tulisi olla edes sen verran fiksu, että aloittaisi lauseen isolla kirjaimella. Mutta aloituksesi sopii nykyiseen valtuustoon. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
Oli selkeesti demari.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hei! Minä olen kaupunginvaltuutettu. Kiitos viestistä ja tiedosta! Hyvää kesää ja syksyn odotusta!
- Anonyymi00010
Kokoomus on halunnut myydä joutomaitaan jo vuosia! Liian viisaat viranhaltijat ovat olleet esteenä. Kokoomuksella on omalehmä ojassa. Katsotaan kuinka peli etenee.
Kokoomus haluaisi viranhaltijoita jotka tekisivät sellaisia päätöksiä mitkä hyödyttäisit lähipiiriä tai mahdollisesti itseään myös. Tämä tulisi ymmärtää.- Anonyymi00011
Mitä maita kokoomus omistaa Orimattilassa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä maita kokoomus omistaa Orimattilassa?
Ei sieltä missä olisi markkinoita. Joten voit kysyä itseltäsi miksi kokoomusta kiinnostaa investointirahat?
- Anonyymi00013
Kummallisen hiljainen ketju. 😅
Näkee mikä jengi hiljenee. Onko palaveri? - Anonyymi00014
Persujen vika tämäkin. 😆
- Anonyymi00015
Maanhankinta pitää mennä meiän kaupungin edun mukaan eikä minkään hemmetin puolueen tai niitten kavereitten!!!!
- Anonyymi00016
Ottavat mallia oppi-isien Orpon ja Vapaavuoren koplauksista isolta kirkolta. Hyvä pojat!
- Anonyymi00017
Mikäs tää juttu on? Onko niin että Kokoomus on oikeasti painostanut asiassa? Miksi tämä ei ole julkinen asia perusteluineen?
- Anonyymi00018
Älä huoli .kyseessä on joku persu jolla on kokoomus fobia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hehehe yhtä oikeistolaisia on molemmat. En äänestäis kumpaakaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko asia väärin? Kokoomuslaisena tiedät. 😁
- Anonyymi00020
Kyllä. Kokoomus painostaa viranhaltijoita maakauppoihin.
Tästä pitäisi tehdä tutkintapyyntö. - Anonyymi00022
Ei kai tämä mitään uutta ole. Ainahan jollekkin poliitikolle tässä kylässä löytyy joku sukulainen.
Painostaminen taloudellisen edun saamiseksi on sen sijaan eri asia. Sellaiseen toimintaan pitää puuttua ja se tulee tunnistaa ajoissa. - Anonyymi00023
Kommunistien höpinöitä!
- Anonyymi00025
Huhujen mukaan tämä alkoi jo viime kaudella. Täällä mainittiin H-luoma eräässä ketjussa. Kumpaako tarkoitettiin? Vain toinen on viranhaltija.
Tulkaa nyt hyvät pojat esiin kertomaan mihin kaupungin rahat pitää laittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581