Kerran Suomessa sattunutta

Anonyymi-ap

"Puolisuomalainen" Muay Thai- legenda Jomhod Kiatadakis oli pelottava vastus kelle vaan.

Tony Halmeen kulta-aikana moni kyllästyi siihen uhoon ja lätinään. Simo Rantalainen alkoi puuhata matsia näiden kahden välille.

Painoeroa 65 kiloa ja pituuseroa 20 senttiä. Halme kieltäytyi silti ottelusta..

Rantalainen sanoi että ymmärtää hyvin Halmeen päätöstä, sillä Jomhod on ammattitappelija ja Halme on ammattiturpaanottaja.

2010

14

51

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinä Tyttö2010Neitinen olet mielenvikainen ja osoituksena sun jokapäiväiset tälle palstalle, joka ei ole lainkaan synkronissa sen kanssa mitä yrität esittää olevasi, olet siis ammattifeikki.

• Anonyymi00002

Asiantunteva kommentti usean danin karatemestarilta joka miettii sisäfileitä ja rahtipolkupyöriä suomikaksnelosella matkailupalstalla vuokratorpassaan yksin. Ei ole vaimosi tulossa takaisin kun sai vapautensa. Sen verran hällä kuitenkin on järkeä päässä ettei tuhoa elämäänsä minkään sekopäisen nettiaddiktin kanssa vankilan kaltaisissa olosuhteissa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Asiantunteva kommentti usean danin karatemestarilta joka miettii sisäfileitä ja rahtipolkupyöriä suomikaksnelosella matkailupalstalla vuokratorpassaan yksin. Ei ole vaimosi tulossa takaisin kun sai vapautensa. Sen verran hällä kuitenkin on järkeä päässä ettei tuhoa elämäänsä minkään sekopäisen nettiaddiktin kanssa vankilan kaltaisissa olosuhteissa.

Pihviasiantuntijan tarina.

Sisäfilepihvien grillaaminen ei ole rakettitiedettä, vaan mielenkiintoista kotikokkailua, myös mökkelijöiden leppoisaa ajanvietettä.
        Minulla on joka lähtöön laite hankittuna, olen muurannut suuren liekkigrillin kommuunin maille ja kyläsepältä tilasin rosterilaatikon, sekä olen ostanut kuuspolttimoisen kaasugrillin ja mökilläni on pallogrilli joka toimii hiilillä.
        Lihat tulee nostaa huoneenlämpöön muutamaa tuntia ennen paistamista.
        Minulla on kaksi tapaa, poltan pihvien pinnan Oliver paistinpannulla induktioliedellä ja sitten pukkaan uuniin kypsenemään kunnes huudan stop.
        Toinen tapani on Syrjäsen tapaan kypsentää induktiolla miinusmeediumiksi kerran kääntäen ja teflonpannuun tilkka öljyä ja nokare voita valskosipulin ja yrtin kanssa, jota sitten lusikoin piffien päälle.
        Vuosikymmenien kokemuksella olen huomannut että kikkailut ja kokeilut on turhia, mausteena vain suolaa ja mustaa pippuria, koska silloin hienostunut maku pääsee valloilleen.
        Ei marinadeja, ei kastikkeita, korkeintaan maustevoi ja täytyy muistaa laittaa pihvit folioon stopin jälkeen.
        Olen elämäni aikana ostanut kaksi kertaa naudan sisäfilettä.
        Suunnitelmissa on ostaa kolmannen kerran sisäfilettä ja ottaa käyttöön hankkimani grillit.
        Totean vielä että ihmisillä on keskimäärin taipumusta tietää niistä asioista mitä tekee, ja olla tietämättä niistä asioista joita ei tee.
        Sellainen on turhaa tietoa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pihviasiantuntijan tarina.

Sisäfilepihvien grillaaminen ei ole rakettitiedettä, vaan mielenkiintoista kotikokkailua, myös mökkelijöiden leppoisaa ajanvietettä.
        Minulla on joka lähtöön laite hankittuna, olen muurannut suuren liekkigrillin kommuunin maille ja kyläsepältä tilasin rosterilaatikon, sekä olen ostanut kuuspolttimoisen kaasugrillin ja mökilläni on pallogrilli joka toimii hiilillä.
        Lihat tulee nostaa huoneenlämpöön muutamaa tuntia ennen paistamista.
        Minulla on kaksi tapaa, poltan pihvien pinnan Oliver paistinpannulla induktioliedellä ja sitten pukkaan uuniin kypsenemään kunnes huudan stop.
        Toinen tapani on Syrjäsen tapaan kypsentää induktiolla miinusmeediumiksi kerran kääntäen ja teflonpannuun tilkka öljyä ja nokare voita valskosipulin ja yrtin kanssa, jota sitten lusikoin piffien päälle.
        Vuosikymmenien kokemuksella olen huomannut että kikkailut ja kokeilut on turhia, mausteena vain suolaa ja mustaa pippuria, koska silloin hienostunut maku pääsee valloilleen.
        Ei marinadeja, ei kastikkeita, korkeintaan maustevoi ja täytyy muistaa laittaa pihvit folioon stopin jälkeen.
        Olen elämäni aikana ostanut kaksi kertaa naudan sisäfilettä.
        Suunnitelmissa on ostaa kolmannen kerran sisäfilettä ja ottaa käyttöön hankkimani grillit.
        Totean vielä että ihmisillä on keskimäärin taipumusta tietää niistä asioista mitä tekee, ja olla tietämättä niistä asioista joita ei tee.
        Sellainen on turhaa tietoa.

2010 on uransa huipulla, mutta siihen ei paljon vaadita, vain wanha windows kone, ja photofiltre 7 softa, näin varattomasta tulee miljonääri.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

2010 on uransa huipulla, mutta siihen ei paljon vaadita, vain wanha windows kone, ja photofiltre 7 softa, näin varattomasta tulee miljonääri.

Tuo 2010 on yksin oman ns. lahkonsa kanssa, mitään muuta ei ole edes ollut olemassa, vain kattila täynnä harhoja, vainoojia, ihan tavallinen trolli

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Possofantin viikonloppurieha alkanut suomi24 palstalla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuo 2010 on yksin oman ns. lahkonsa kanssa, mitään muuta ei ole edes ollut olemassa, vain kattila täynnä harhoja, vainoojia, ihan tavallinen trolli

No ei nyt ihan tavallinen.
        Tyttö2010Neitinen on erittäin pätevöitynyt feikki ja tavalliset trollit jää taakse satanolla.
        Sillä on kattava peppuskaarti fanittaen itse itseään määrävälein kiittäen.
        On yhtä viisas kuin G ja W apunaan Triptrap ja nykyisellään tekoälykin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tyttö2010Neitinen on erittäin pätevöitynyt feikki ja tavalliset trollit jää taakse satanolla.

Yksinpuhelu on kiva harrastus mutta ei kovinkaan sosiaalinen sellainen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No hulluilla on halvat huvit, viimeinen puolivuotta on paljastanut 2010 todellisuudessa on, ja varma trolli, itse 2010 ei ole olemassakaan, kaikki kuvat on varastettu jostain netistä, ihan samoin kun minun, vaimoni, siskoni ja poikani kuvat, tyttäreni kuvia ei ole aijaillut kun hän ei ole enää netissä lainkaan, joten voisi jo lopettaa, kaikki laiffilat, eläkeläiset, tt, aasit tulee samasta osoitteesta ja se osoite on kattila 2010 päässä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No hulluilla on halvat huvit, viimeinen puolivuotta on paljastanut 2010 todellisuudessa on, ja varma trolli, itse 2010 ei ole olemassakaan, kaikki kuvat on varastettu jostain netistä, ihan samoin kun minun, vaimoni, siskoni ja poikani kuvat, tyttäreni kuvia ei ole aijaillut kun hän ei ole enää netissä lainkaan, joten voisi jo lopettaa, kaikki laiffilat, eläkeläiset, tt, aasit tulee samasta osoitteesta ja se osoite on kattila 2010 päässä.

Hullu sinä olet Posso Pasanen et mitään muuta.

• Anonyymi00012

PPS: Huomenna mennään häihin Pattayalle, suomalaisiin häihin.

2010

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

PPS: Huomenna mennään häihin Pattayalle, suomalaisiin häihin.

2010

Taas alkoi poistattelu... https://ibb.co/9399WWYw

2010

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Taas alkoi poistattelu... https://ibb.co/9399WWYw

2010

Lopeta tuo varastamiesi kuvien aijailu.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lopeta tuo varastamiesi kuvien aijailu.

Todista Pasanen törkeät väitteesi taikka pidä pääsi kiinni. Ainoa kuvanväärentäjä olet sinä. Muistissa on kuvat näyttöruudulta Senssuna ja ne leikkaa-liimaa-askartele kuvat, kuvat suomikeittiöstä väittäen että olet Thaimaassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      558
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      67
      541
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe