Olin menossa kaveria katsomaan naapuriin ( joskus -70 luvulla) ja ihan normaali kolinoilla astuin sisälle. Talossa oli muuten hiiren hiljaista mutta peräkammarista kuului outoa kitinää ja äänekästä huokailua. Hämmästyin ja uteliaisuus sai vallan. Hiivin hiljaa ovelle ja se pienestä aukiolo raosta kurkistin sisälle. Siellä naapurin Hilkka, kaverini äiti oli ruskeissa nailonsukissaan kontallaan ja hänen edesään oli hänen miehensä jonka kalua Hihlkkaa imi hurjalla himolla. Hilkan takana lanteitaan heilutti kylän monitoimi raksamies Antti joka naama punaisena selkeästi urinastaan päätellen nautti tilanteesta. Kaverin isällä näytti olevan melko pieni kalu mutta tällä Antilla mielettömän ruojon ja ison näköinen sarvi. Kaverin äiti selkeästi nautti saannistaan. Kaverin isä kehotti moneen kertaan Anttia että laske sisään vaan kkoko lasti siitä vaimo tykkää. ja hän pääsee kunnon liukkaille taas kerran. Näin kun Antti jäykistyi selkä kaarelle ja karjui täyttä huutoa ja piti Hilkkaa lanteista todella kovaa kiinni pitäen kaluaan syvällä Hilkan sisällä. Minä olin oven takana kalu kovana näkemästäni ja lähdin kiireen vilkaan pois talosta. Menin piiloon ja runkkasin kaluani joka laukesi tuota pikaa. En ole kaverille uskaltanut asiasta koskaan kertoa. Pääosan näyttelijät ovat jo aikaa sitten kuolleet
Luetuimmat keskustelut
- 2152160
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511300Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711