Chuck Norris meni ostamaan kaljaa. Kauppa pyysi henkilöllisyystodistusta. Chuck pyysi kaupalta rakennuslupaa.
Chuck Norris osti sixpackin. Oluet alkoivat itse kutsua sitä twelvepackiksi.
Chuck Norris ei maksa pantteja. Pullot palauttavat rahat hänelle jo etukäteen.
Chuck Norris osti alkoholitonta olutta. Se humaltui.
Kun Chuck Norris menee Alkoon, myyjät kysyvät: "Mitä laitetaan tänään hyllyyn valmiiksi?"
Chuck Norris osti yhden tölkin. Siitä riitti juhannus koko kylälle.
Chuck Norris ei kanna kaljakassia. Kaljakassi seuraa Chuckia.
Chuck Norris avaa tölkin katseellaan. Sihahtava ääni pyytää anteeksi.
Chuck Norris ei jäähdytä olutta. Olut jäähtyy, kun kuulee Chuckin olevan tulossa.
Chuck Norris osti viimeisen saunakaljan. Sen jälkeen panimo pyysi häneltä lupaa valmistaa lisää.
Kassahihna liikkuu Chuck Norrisin kohdalla hitaammin. Se haluaa viettää enemmän aikaa hänen kanssaan.
Chuck Norris näyttää itsepalvelukassalle kuittia. Itsepalvelukassa kiittää luottamuksesta.
Chuck Norris ei kysy: "Onko kylmää olutta?" Jääkaappi kysyy: "Olenko tarpeeksi kylmä?"
Chuck Norris palautti tyhjät tölkit. Panttiautomaatti antoi hänelle osinkoja.
Chuck Norris osti tarjousolutta. Se muuttui normaalihintaiseksi kunnioituksesta.
Chuck Norris meni K-Marketiin ostamaan kaksi Karhua. Poistui ulos kolmen oikean karhun kanssa. 🐻🍺🤣
Chuck Norris Lieksassa
6
77
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Energinen ja dynaaminen mies.
- Anonyymi00002
Muskotin kaljat juoksee chuck norrisin luo
- Anonyymi00003
LIEKSA – Maailmankaikkeus koki eilen poikkeuksellisen tektonisen rykäyksen, kun toimintasankari Chuck Norris päätti vierailla Lieksassa. Paikalliset seismologit havaitsivat pienen tärinän heti, kun Chuck Norris astui rajan yli. Tosiasiassa Chuck Norris ei matkustanut Lieksaan, vaan Lieksa siirtyi lähemmäs Chuck Norrisia.
Kohtaaminen Reunatiellä
Vierailu alkoi historiallisella tapaamisella Reunatien työttömien kokoontumispaikalla. Ilmapiiri oli sähköinen, mutta tilanne laantui nopeasti kunnioittavaksi yhdessäoloksi.
Kunnianosoitus: Työttömät eivät nostaneet käsiään ilmaan, vaan työttömyysaste laski välittömästi nollaan Chuckin katseen voimasta.
Paluu arkeen: Miehet päättivät silti jatkaa rennosti oleskelua yhteisymmärryksessä.
Kulttuuriteko: Paikallinen legenda Jore astui esiin ja tarjosi Chuckille Pircca-olutta.
Fysiikan lakien rikkoutuminen: Chuck Norris ei avannut tölkkiä, vaan olut pakeni tölkistä vapaaehtoisesti peläten Chuckin leukaperiä.
Makuelämys: Chuck totesi halpisolun mahtuvan hänen viiden parhaan nautintonsa listalle, heti pyörähdyspotkun jälkeen.
Busterilla Kolille
Reunatien tapaamisen jälkeen seurue päätti lähteä Pieliselle. Matkavälineeksi valikoitui perinteinen alumiinivene Buster.
Moottoriton ajo: Busterissa ei ollut polttoainetta, mutta vene kulki 150 solmun nopeudella, koska Chuck Norris tuijotti perämoottoria vihaisesti.
Sääilmiö: Pielisen aallot väistyivät veneen tieltä luodakseen täydellisen tasaisen kiitotien Kolille.
Kobe-härkää ja hauskanpitoa
Kolille saavuttuaan seurue suuntasi välittömästi herkuttelemaan ja juhlimaan.
Illallinen: Ryhmä tilasi raakaa Kobe-härkää. Härkä kypseni pöydässä pelkästä Chuckin läsnäolosta.
Seura: Ilta jatkui ravintolassa uhkeiden paikallisten pimujen kanssa peuhatessa ja tanssiessa.
Lopputulos: Juhlien päätteeksi Koli nousi kaksi metriä korkeammaksi, sillä maaperäkin yritti ylettyä lähemmäs Chuck Norrisia.
Lieksan reissun jälkeen kaupunki on julistettu pysyväksi vaaravyöhykkeeksi kaikille, jotka luulevat itsestään liikoja. Jore ja Reunatien miehet puolestaan jatkavat elämäänsä tietäen, että he ovat tarjonneet olutta miehelle, joka ei juo vettä – vaan vesi juo häntä.- Anonyymi00005
😁😂🤣😃
- Anonyymi00004
Chuck Norris avaa tölkin katseellaan. Sihahtava ääni pyytää anteeksi
😂🤣😃😁 - Anonyymi00006
Chuck Norris ei mennyt kelaan, kela tuli Chuk Norrisin luokse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2312481
- 1011731
- 1151134
- 1111035
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71952- 55798
- 33769
- 65747
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42722Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78664