Meen vasta 5lk ja mua kiusataan joka päivä aina kun olen esim kaveri porukassa mua kiusataan niistä kun ne näkyy housujen yli kai se johtuu siitä että olen väärässä kaveriporukassa pidän niitä yleensä aina kuin äiti pakoittaa mutta ainakin se huolehtii musta nebvaipat on ihan mukavan tuntuset silloin kun ne on puhtaat onneksi nyt on kesäloma ja ei ole koulua vaikka koulu on ihan jees mutta kun mua kiusataan vaipoista kun ne on välillä ihan täydet kerran purskahtin itkuun kun ruokalassa mut kaadetiin ja samalla mun housut tippui !!!vaipat ei siis tippunu ja nostin ne ylös ja lähdin itkien pois ja se on mulle aika herkkä aihe puhua sanokaa jos on vastaavia tilanteita
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Söpöö
- Anonyymi00002
Tuleeko sulle usein pissaa vaippoihin. Onko sulla jo karvoja.
- Anonyymi00003
Ei oo karvoja mutta pissaa tulee
- Anonyymi00004
Harmi jos sun kaverit näkee vaippojen käyttämisen ongelmana. Ootko kokeillut pitää niitä silleen, että vaipat ei näy housujen alta? Se on kuitenkin hyvä, että sun omasta mielestä vaipat tuntuu hyvältä.
- Anonyymi00005
Oon koittanu mut ne pullottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469