Sanariksan saitilla väitetään, että huominen Vaalasen Kovis-ristikko olisi vaikeudeltaan 20 ½ .
Tietenkin siellä käytetty kirjainydistelmä XX voi tarkoittaa myös kahta lokakuuta tai kahta Khii-kirjainta. Tai myös kahta presidentti Ahtisaarta tai kahta veikkauksen tasapeliä.
En silti oikeasti usko, että Vaalasen vaikeustaso olisi lähelläkään kahtakymmentä.
IS Viikonloppu 11.-12.7.2026
9
174
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Suhteellisen tavanomainen 2,5 ristikko oli kuitenkin tällä kertaa
- Anonyymi00003
Muutama hyvä jekku, mutta kokonaisuutena yksi kaikkien aikojen tylsimpiä koviksia. Ei jakoon minun mielestäni!
- Anonyymi00004
Alhaalla on 3 + 3 kpl vähän pidempiä riviä vaikeutuksena.
Näille koviksille ei ole ainakaan 5 vuoteen enää laitettu vaikeustasoksi 2+ tasoa. Varmaan markkinoinnillisista syistä, että voidaan myydä aitona kovis-ristikkona.
Mutta kyllä sellaisen välitason saisi silti palauttaa takaisin. - Anonyymi00005
Mitä tämä vihje "alussa 001" tarkoittaa? Se on kai USAn suuntanumero, mutta mulla tuli siihen puoliväkisin alatasku...
- Anonyymi00006
Lepo! Tiedänkin jo mitä siihen tulee ja miksi..
- Anonyymi00007
Minulle vastasi oikein hyvin vaatimustasoaan. Minusta tämä oli myös kiva ratkottava, pitkät sanat ja muutama vihje erinomaisia, esimerkiksi kaupunkiautere. Luulen, ettei kaikille ollut kovin helppo kovis eikä ainakaan minulle tylsä.
- Anonyymi00008
Ristikon laatija on nimeltään Kari Vaalamo. Ihan tiedoksi Vaalasen ristikkoa ratkoneelle Huuhaalle.
- Anonyymi00009
Vanhuus ei tule yksin. Kohta tulee kuluneeksi 10 vuotta potkuista.
- Anonyymi00010
Tällä kertaa joku muu laittoi väärän nimen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591