Vaipat alakoulussa

Anonyymi-ap

Mulla on aina vaipat.ne on välillä ihan mukavat kun ne on puhtaat.mua kiusataan aina niistä koska ne näkyy housujen yli.ne on semmoset yksisarvis vaipat.menen vasta 5lk. harrastan jalkapalloo koska olen älyttömän hyvä siinä ne vaipat yleensä hölskyy kun juoksen . Alussa kun liityin joukkueeseeni minua kiusattiin. Mutta se on jäänyt väliin koska meidän valmentaja piti koko joukkueelle puheen kuin olin poissa.ei siinä,koulussa meidän luokkalaiset tytöt aina sanoo vaan söpöööö en tiiä tarkoittaako ne sitä pahalla.sain 1vk sitten vaippahaalarin ja en saa sitä auki mitenkään äiti hommasi mulle avustajan että saataisiin vaihdettuun vaipat yöllä mun vaipat on yleensä täynnä.tykkään uida joten pitää laittaa uima vaippa mulle,se on aika noloa kun kaikki teinit nauraa mulle aina kun ne näkee vaipat mulla yleenaä en välitä mutta kyllä se silti tuntuu pahalle.ruokalassa kerran mulla tippu mun housut koska ne vedettiin alas siinä seisoin koko koulun edessä pelkillä vaipoilla minähän sitä en kestänyt ja purskahdin itkuun.se avustaja on mulla myös koulussa joten se nosti mut ylös nosti myös mun housut ja vei mut pois siitä mua varten tehtiin vessoihin vauvojen vaippa vaihto pöytä vai mikä ikinä se onkaan sitten mua alettiin haukkumaan vauvaksi ja se ei ole loppunut mulla on tällä hetkelläkin vaipat jalassa ja käyn meidän kotona semmosessa vauvojen vaippa vessassa.mun sisko on mulle jonki takia katea mun vaipoista ja se on koittanu niitä ja sanonu et ne on söpöt.koulussa oli liikka tunti mulla oli farkut eli mun liikka ope sano että mun pitää olla vaipoissa sen tunnin aikana tein 2 pissaa ja yhden kakan sit olin koko tunnin peloissani että huomaako kukaan sitä,liikan ope pyyteli anteeksi multa tunnin jälkeen mutta lähdin itkien luokkaan kun en kestäny sitä painetta ja mun vaipassa on nyt yks pissa ja olen sängyssä hotellissa.kun pidän vaippoja se näkyy koska se on yleensä ihän täynnä se vauvojen vaippa vessa onnsemmonen missä on se joku vaipan vaihto pöytä potta ja vaippoja mun pitää pyytää mun avustajaa aina aukasemaan mun vaipan ja laittamaan sen kiinnk mulla on ollu vaipat jo 5-vuotta sanokaa jos vastaavia tilanteita on käynyt

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
        Ikävä
        208
        2072
      2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
        Kuhmo
        49
        1237
      3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
        Ikävä
        185
        1130
      4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
        Ikävä
        81
        976
      5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
        Ikävä
        56
        871
      6. 71
        803
      7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
        Ikävä
        100
        792
      8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
        Ikävä
        77
        737
      9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        348
        695
      10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
        Virrat
        33
        685
      Aihe