Lopettakaa se toistenne nuoleskelu siellä. Miljoonat sinne mihin ne kuuluu,
koko kansan tarpeisiin. Ei ne kuulu teille, eikä teidän nuoleskelia kaverille ja kaverin kaverille.KOKO KANSALLE. YMMÄRRÄTTEKÖ ? TYÖLLÄ NE RAHAT ON TULLUT. SUURELLA VÄELLÄ. EI YKSI UKKO KATEISSA OLEVA UKKO OLE NIITÄ TEHNYT. OLEN AIVAN VARMA
HALLITUS HALLOOO????
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00002UUSI
Seuraava kommenntti poistettiin epäasiallisena:
"Suora puhe ja rehelliset teot voittavat aina".
Kysyn mitä epäasiallista siinä oli ? - Anonyymi00003UUSI
"Jälkiviisaissa" kysyttiin mitä muut puolueet saivat, kun kokoomus sai lahjoittaa
veronmaksajien rahoja 35 miljoonaa konkurssikypsälle hankkeelle ? - Anonyymi00004UUSI
Politiikka on ns. "lehmänkauppoja".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381166
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova94871Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78834Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113795- 30549
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28513Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20509- 44484
- 96481
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29427