Moikka. Oon 07 poika joka tykkää vaipoista. Oon käyttänyt vaippoja joku 5-6 vuotta varmaan (en aina). Onko muita samanlaisia jotka tykkää vaipoista?
Vastaukset 32
- Anonyymi00002
Kysy lääkäriltä apua
- Anonyymi00004
Miks
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miks
Niimpä miksi. Kun ite tykkään niin mitä kysyttävää olisi.
- Anonyymi00003
Jos olet samanlainen tyyppi äddää vaikka snäpissa elkku0607
- Anonyymi00005
Oon aika paljon nuorempi mutta täällä ollaan samoilla linjoilla
- Anonyymi00014
Miksi käytät ja pissaatko sinne?
- Anonyymi00006
Löytyyhä meitä aika varmasti myös. Itte oon käyttäny jo joku 10 vuotta
- Anonyymi00007
Miksi pidätte vaippoja?
- Anonyymi00010
Mä ainakin koska ne helpottaa elämää ja koska tykkään siitä tunteesta kun pissa tulee vaippaan.
- Anonyymi00011
On joo. Ärsyttää kun aina täällä tullaan haukuun. Mulla on silloin tällöin ja teen pissan sinne silloin.
- Anonyymi00013
Tää ei satuta ketään ja itselleni tulee hyvä olo ja näin.
Miksi aloittaja käytät vaippaa? Ja teetkö sinne?- Anonyymi00015
Mä tykkään pissata vaippaan. Erityisesti ehkä illalla ennenkun nukahdan tai yöllä. Käytän myös muulloin ja usein tai oikeastaan aina pissaan sinne koska se tuntuu hyvältä. Käytän sellaista vähän alushousut tyyppistä että se ei näy muille. Joskus tulee vähän yli tai reunan yli. Mutta en halua että muut näkee että mulla on vaippa.
- Anonyymi00021
Juu itte käytän vaippaa aina öisin kun kastelua
- Anonyymi00016
Vaipat on kyllä mukavan tuntusia päällä. Auttaa myös siihen jos on yliaktiivinen rakko ja välillä hankaluuksia pidätellä tai ehtiä vessaan. Käytän ite housu- tai teippivaippoja vähän tilanteesta riippuen
- Anonyymi00017
Joo totta. Myös tuo mihin auttaa.
- Anonyymi00018
Onks mitään somee
- Anonyymi00019
Varmaan löytyy joku somealusta
- Anonyymi00024
Telegram ryhmiä ja vaipat.net on some alustoja missä on suomalaisii vaippailioita
- Anonyymi00025
Kiinnostaisi kuulla käyttävätkö vaippailijat vaippojaan myös itsetyydytyksen aikana ja tuovatko ne jonkinlaisen lisäkiihokkeen kun leikitään itsensä kanssa?
Myöskin tulee mieleen kuinka yleisiä kaikenlaiset "ageplay" fantasiat ovat vaippaharrastelijoilla? Jos vaippoja käyttää itsetyydytyksen aikana niin palautuuko silloin fantasioissaan lapsuuteen ja sen aikaisiin itsetyydytyskokemuksiin?
Itse muistan hanganneeni itseäni vasten erilaisia muovisia ja kumisia alustoja siinä vaiheessa kun en vielä osannut tyydyttää itseäni käden avulla. Vaikka en ole vaippailija niin aina toisinaan käytän samanlaisia materiaaleja itsetyydytyksen apuvälineenä. Se aina nostattaa myös vanhoja lapsuuden muistoja mieleen, mikä tuntuu aina yhtä kiihottavalta.
Voisin hyvin haluta kokeilla vaippoja juuri masturboinnin aikana. Se voisi nostattaa mieleen hyvin vanhoja itsetyydytyksen kokemuksia, jolloin voisi ikään kuin palautua lapsuuden ensimmäisiin runkkailuihin, jotka olivat poikkeuksellisen voimakkaita ja nautinnollisia elämyksiä.- Anonyymi00026
Jatketaan vielä omaa postausta sen verran että olisi kiva kuulla enemmänkin vaippaihmisten seksuaalisista fantasioista. Ilmeisesti toivekumppani on samanlainen vaippaihminen, jonka fantasiat ja fetissit osuvat hyvin yhteen?
Ja millaista voisi olla vaippaihmisten unelmien seksi? Otettaisiinko siinä huomioon varhaislapsuuden ajan kokemusmaailma eli voisiko se olla yhteistä masturbointia ja hyväilyä vai jotain ihan muuta? - Anonyymi00027
Mielenkiintoinen kirjoitus. Oon tyttö ja käytän vaippaa ja pissaan sinne(välillä oikeasti tarvitsen sitä tän takia). Tai no useinkin. Tyydytän itseäni yleensä pissan tulon jälkeen heti mutta otan silloin vaipan pois. Joskus jos olen turvallisessa paikassa ennenkun pissa tulee. Mutta mulla on muistoja lapsuudesta että hieroin itseäni jotain vasten mutta en kyllä mitenkään nykyään palaa noihin muistoihin muuten.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jatketaan vielä omaa postausta sen verran että olisi kiva kuulla enemmänkin vaippaihmisten seksuaalisista fantasioista. Ilmeisesti toivekumppani on samanlainen vaippaihminen, jonka fantasiat ja fetissit osuvat hyvin yhteen?
Ja millaista voisi olla vaippaihmisten unelmien seksi? Otettaisiinko siinä huomioon varhaislapsuuden ajan kokemusmaailma eli voisiko se olla yhteistä masturbointia ja hyväilyä vai jotain ihan muuta?Ja oon sama tyttö niin mulla unelma kumppani ei tarvitse välttämättä itse käyttää vaippaa mutta täysin hyväksyä että minä käytän. Toki saa käyttää. Toki mulla on pissa asioiden takia ihan todellista tarvetta välillä ei aina vaipoille. Mutta myös kiihotun pissaamisesta. Vähän päällekkäin nämä asiat itselläni.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ja oon sama tyttö niin mulla unelma kumppani ei tarvitse välttämättä itse käyttää vaippaa mutta täysin hyväksyä että minä käytän. Toki saa käyttää. Toki mulla on pissa asioiden takia ihan todellista tarvetta välillä ei aina vaipoille. Mutta myös kiihotun pissaamisesta. Vähän päällekkäin nämä asiat itselläni.
Lapsuudessa muistan myös itse jo hyvin pienenä että iltasatu aikaan peiton alla sormet olivat pikkuhousuissa/ehkä sormetin mutta peiton alla. Ei ole kenenkään kanssa tullut puhuttua tuosta. Mutta varmaan tullut jotenkin hyvä olo kun jäänyt mieleen että ne sormet meni aina jalkoväliin tai sitten keinuhevonen jalkojen välissä hmm niin siihen hieroin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Lapsuudessa muistan myös itse jo hyvin pienenä että iltasatu aikaan peiton alla sormet olivat pikkuhousuissa/ehkä sormetin mutta peiton alla. Ei ole kenenkään kanssa tullut puhuttua tuosta. Mutta varmaan tullut jotenkin hyvä olo kun jäänyt mieleen että ne sormet meni aina jalkoväliin tai sitten keinuhevonen jalkojen välissä hmm niin siihen hieroin.
Joskus leikin ageplay mutta en ajattele lapsuutta silloin vaan enemmän fantasioin olevani "little" ja se kiihottaa. Mut joo en usein.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joskus leikin ageplay mutta en ajattele lapsuutta silloin vaan enemmän fantasioin olevani "little" ja se kiihottaa. Mut joo en usein.
Mutta mulla on pissa ainut, minkä teen vaippaan ja vain pissa kiihottaa. Tänä kesänä tuli ekan kerran tilanne, ja ei ole toistaiseksi tullut uudestaan Mutta en ollut kotona/päässyt vessaan, kun tuli kakkahätä. Kova sellainen. Pidättelin niin kauan kuin pystyin eli joku 20min. Mutta sitten se tuli vaippaan enkä voinut estää. Koin häpeää ja nöyryytystä ja lähdin kotiin heti. Päiviä myöhemmin huomasin että se kiihotti jälkikäteen ja ei kakka vaan se helpotuksen tunne, mikä tuli. Pissan kanssa taitaa olla samaa että helpotuksen tunne tuntuu hyvältä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mutta mulla on pissa ainut, minkä teen vaippaan ja vain pissa kiihottaa. Tänä kesänä tuli ekan kerran tilanne, ja ei ole toistaiseksi tullut uudestaan Mutta en ollut kotona/päässyt vessaan, kun tuli kakkahätä. Kova sellainen. Pidättelin niin kauan kuin pystyin eli joku 20min. Mutta sitten se tuli vaippaan enkä voinut estää. Koin häpeää ja nöyryytystä ja lähdin kotiin heti. Päiviä myöhemmin huomasin että se kiihotti jälkikäteen ja ei kakka vaan se helpotuksen tunne, mikä tuli. Pissan kanssa taitaa olla samaa että helpotuksen tunne tuntuu hyvältä.
Oletko tyttö vai poika?
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voisit antaa useammin tulla kakat vaippaa
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hmm no emmä tiiä. Onneksi ne tulee aika usein aamulla kotona mutta niin ehkä joskus. Tuo kerta tuli yllättäen ja kyllä sen vielä muistan kun helpotus oli niin iso.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se on kuitenkin aika eri asia myös sillee että pitää mennä vaihtamaan ja pesulle. Pissat teen usein eikä se haittaa.
- Anonyymi00032
Sellainen vinkki, että kun esitätte lapsia/nuoria, niin menkää nyt hyvät ihmiset tekemään se jollekin alustalle jota lapset ja nuoret oikeasti käyttävät. Suomi24 ei ole ikinä ollut sellainen, ja näin vupnna
- Anonyymi00033
...2026 se on vielä vähemmän.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
...2026 se on vielä vähemmän.
Ketjun aloittaja kertoo olevansa 07 syntynyt eli täysikäisestä ihmisestä on silloin jo kyse. Itse olen aikuinen mies ja tekstiäni kommentoinut "tyttö" oli varmasti myös jo täyskasvuinen. Eli vinkkisi tämän ketjun suhteen oli varsin turha.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀621093- 861016
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19956Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R60896Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208721- 63606
- 38579
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39535Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,38496