Oon 11v käytän vaippoja aina.ihan ennenkun mulla ees oli vaipat mulle oli tullu aika monesti tarpeet housuun yöllä.koitettiiin lääkkettä mutta ei se auttanu.sen jälkeen äiti kysyi multa että käykö vaipat sanoin EI!!! sen jälkeen tajusin että äiti oli salaa laittanu mulle yö vaipat,ja pakotti mun pitämään vaippoja aina,mulla on nytkin jalassa puhtaat vaipat:) en osaa avata tai laittaa kiinni mun vaippoja joten äiti hommasi mulle oman avustajan joka laittaa mun vaipat.koulussa muistan kuin ope ei tiennyt että käytän vaippoja se sai nähdä ekan kerran kun mentiin koulun kanssa uimaan ja mulla oli uimavaippa päällä.
Mua katotaan aina vähän vinoon uimahallissa kun on vaipat.ei se mua kauheesti haittaa,ja kun ollaan uimassa luokan kanssa niin mun luokan tytöt sanoo aina että mä oon söpö kun mulla on vaipat.mul menee joku 3 vaippaa päivässä .mä harrastan jalkii niin mun vaipat aina hölskyy ku juoksen.mun avustaja on laittanu mulle vaippahaalareita päälle ja en osaa ottaa sitä itte pois nii välillä se on tosi tosi täynnä.ja koulussa on tehty vessa jossa on vaipan vaihto pöytä mua varten mutta vaipat tuntuu mukavilta.vaippojen huonot puolet:välillä ne reunat näkyy.ne hölskyy.niistä kiusataan.en osaa laittaa niitä. Hyvät puolet:mukavat.ei tarvitse pelätä yöllä.saa tehä vaikka omaan huoneeseen.kerran olin liikka tunnilla mun liikka ope ei tienny että mulla oli vaipat sanoin sille että ei oo liikka vaatteita se sano että näytä onko shortsit housuken alla sitte näytin mun vaipan joka oli ihan täynnä ja se järkyttyneenä sano että noihan on vaipat sanoin niin on ja se sano siihe että no sä voit pelaa noissa siinä olkn vaippa jalassa koko liikkatunnin.kertokaa jos teillä on vaipat tai vastaavia tilanteita.
Vaipat jalassa 11v
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671