Rahaliiga on päätetty lopettaa, syylliset tuomitaan. Vihan aika on lopetettu, tämä tietty perhe on saanut elinikäisen suvereniteetin. Ulkomaalaisliiga lopetetaan. Saksa vetäytyy Suomesta ..
Naton joukkoja ja ydinaseita ei tuoda Suomeen. Suomi siirtyy EU:n ulkokehälle. Karjalaa ei saada. se saa kyllä autonomian. Venäjän suhteet normalisoidaan. Tämä tietyn yhtiön omistajuus maan päällä on allekirjoittaneella.
Tämä päätös on kompromissi, se johtaa siihen , että Suomi tuhoutuu ydinsodassa noin 12 vuoden kuluttua, syytön minä siihen.
Jumalan Poika
Suomessa kuohuu
Anonyymi-ap
6
86
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ainut mikä kuohuu on olut. Ei nämä höpöpö sivut kiinnosta ketään. Ei mene propakanda läpi tässäpitäjässä
- Anonyymi00002
Tykkään kaljasta
- Anonyymi00003
Olvia kneeseen
- Anonyymi00004
Jos kuohuvista puhutaan niin Pirkkan kalja sopii saunaan
- Anonyymi00005
Korostan , että Suomi ei ennen palaa yhteen, ennenkuin etelä muuttuu.
-00 - Anonyymi00007
Lääkitys kohdalleen. niin alkaa taas elämä hymyilemään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331462- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O41629- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554