Joko joukkoliikennepäällikkö on edeltäjiensä lailla irtisanoutunut kun ei ole lehdessä ollut pitkään aikaan ? Ainakaan liikenne ei hämeenlinnassa yhtään toimi....
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Näin on yhtään bussia ei liikkeellä.
- Anonyymi00002
Kaiken turhan ihmettelijä taasen herännyt.
- Anonyymi00004
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, vaan tyhmiä vastauksia.
- Anonyymi00003
Ei yksilökeskeisenä, kokoomus-hallituksen, aikana ole joukkoja vaan yksilökeskeinen yhteiskunta ... tai yhteisyksilöllisyys.
- Anonyymi00005
Kenen joukoissa seisot?
Kenen lippua kannat?
Ei synny rakkautta ilman oikeutta
Ei synny oikeutta ilman taistelua
Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa
https://www.youtube.com/watch?v=LkdRMV4KCnU
- Anonyymi00006
Joko eron... Erotettu? Bussi linjat järkyttävän surkeet, sairaalan pysäkki?ei mitään lokiikkaa linjavuoroissa päästä mihinkään vaikka sen kuuluisi olla päämäärä
- Anonyymi00007
Olen huolissani siitä ettei linja-autoille ole vieläkään vuonna 2026 kaupungissa yhtään parkkitaloa. Rähjäisiä pihoja kaupungin laitamilla niissä busseja sikin sokin valuttamassa öljyjään maahan. Jotain olisi tälle kyllä tehtävä. Näin ei voi jatkua. Hämeensaaressa olisi tilaa. Jokaiselle toimijalle oma kerros. Autoista valuvat nesteet saataisiin paremmin talteen eikä menisi luontoon ja saastuttaisi kaikkia hiekkakenttiä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen huolissani siitä ettei linja-autoille ole vieläkään vuonna 2026 kaupungissa yhtään parkkitaloa. Rähjäisiä pihoja kaupungin laitamilla niissä busseja sikin sokin valuttamassa öljyjään maahan. Jotain olisi tälle kyllä tehtävä. Näin ei voi jatkua. Hämeensaaressa olisi tilaa. Jokaiselle toimijalle oma kerros. Autoista valuvat nesteet saataisiin paremmin talteen eikä menisi luontoon ja saastuttaisi kaikkia hiekkakenttiä.
Tässä kylässä on aika lerput ympäristö viranomaiset. Palkan nostajia.
- Anonyymi00009
Malliesimerkki suunnittelun ammattitaidosta linjan 17 kunniakierros Kettumäessä.
- Anonyymi00010
Ennen ja varmaan nykyäänkin liikenne toimii itä-länsi suuntaisesti. Etelästä pohjoiseen tai päin vastoin ei. Et pääse bussilla vaikka Miemalasta tai Visamäestä Tiiriöön ja takaisin? Olenko oikeassa?
- Anonyymi00011UUSI
Yleensä jos pääsee johonkin, pääsee myös takaisin. Linjojen reitit eivät muutu päivän aikana.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Yleensä jos pääsee johonkin, pääsee myös takaisin. Linjojen reitit eivät muutu päivän aikana.
Paitsi ettei pääse.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paitsi ettei pääse.
Niin no kyllä liikenne yöksi tietysti loppuu. Koita herätä Tiiriön reissulle jo iltapäiväksi niin ehdit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522