Hautausmaa

Anonyymi-ap

Onko se työkaluvarasto nykyään roskia varten. Onko täältä enää edustajaa seurakunnan elimissä niin voisi vastata. Kastelukannut voisi pestä joskus. Vai mönkijällä ajelu pääasia. Nuorille edes pieni siisteysopetus voisi alkaa jopa hautausmaalta.

23

314

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja sinne rantaan olisi aika saada hyvät kävelyreitit. Meidän hautausmaalla olisi mahdollisuus olla Suomen kauneimmalla paikalla, mutta kauheena ryteikkönä pidetään ranta eikä sinne päästetä ihmisiå kävelemään. Pari pistoa menee rantaan, mutta ei muuta.

• Anonyymi00002

Vapaaehtoiseksi kannattaa ilmoittautua, niin varmasti pääsette pesemään kastelukannuja ja keräämään risuja.
      Kannattaa arvostaa edes sitä että on vettä, kaikkialla ei ole edes sitä mahdollisuutta. Omaiset kantaa kotoaan veden ja kastelukannun.

• Anonyymi00004

Olen käynyt useammallakin hautuumaalla niin on ollu vettä ja työvälineitä. Missä tuommoinen hautuumaa on ihan kiinnostaa.
        Monet miehet pitää kotioloissa työkalunsa hyvässä järjestyksessä mutta jos ei ole tapana niin ei huomaa sotkuja muuallakaan.

• Anonyymi00003

Itse olen huomannut että nuoret on siistimpiä kuin aikuiset.

• Anonyymi00005

Voi olla mutta ajavat enemmän mönkijöillä.

• Anonyymi00024

Hahhahhahhahahahhahahhahhahahhhaaahhaaa

Kiitos hyvästä vitsistä ja vuoden nauruista.

• Anonyymi00006

Saa nähdä poistuuko ne metallitapit vasta, ku joku kaatuu niihin itsensä?

• Anonyymi00008

Olen kompastunut vuosien aikaan, ja nykyään kun ei ole selkeitä sorakäytäviä niin kuljetaan pitkin poikin. Mönkijän jälet kyllä näkyy. Eikö auraustolpat laiteta syksyllä niin vetää siimaa jos on niin kierot silmät ettei osaa laittaa ilnan noita rautatolppia.

• Anonyymi00016

Ihan syystä ovat siellä, jos ne on siellä kai niistä mitataan jotain?

• Anonyymi00007

Tapit ei lähde, et taida tietää mitä varten ne siellä on. Jos tietäisit, ois yks kitinä vähemmän ja kaikilla hyvä olla. Aamen

• Anonyymi00010

Uhoo sinä mitä vaan, mutta ne on vaarallisia. Niihin, kun rintakehänsä aikuinen kaatuu, niin on aika kiire sairaalaan. Ja voi jopa käydä niinkin, että ei tarvi kiirehtiä. Nukkukoon siihen.

• Anonyymi00009

Ei ne aurausviittoja varten ole.

• Anonyymi00011

No mitä varten? Tuskin nykypäivänä hautapaikkoja etitään tolppien sisältä kun niitä tolppia ei ole joka paikassa. Tuo olisi lehtijutin väärti ja miten korvaukset kun mahansa halkaisee.

• Anonyymi00012

Alussa oli valitus huonosta siivoojasta. Nyt käsitellään rautatolpat ja oli saatu mahtumaan rantaraitin puute.
      Mitä mieltä ollaan siitä suomi kivestä . Kajaanissa on muualle haudattujen alue kaunis, istutusten ympäröimä. Muutenkin vahva suositus opintomatka Kajaaniin, löytyy lentokentälle menevän tien varresta.

• Anonyymi00013

Tämä on oikea paikka valittaa ja ulista. Jokainen varmasti älyää ettei mikään taho ota kantaa Suomi24 julkaisuihin. Kannattaa ihan rohkeasti ottaa yhteys sinne minne haluaa valittaa.

• Anonyymi00014

Kypäriä pitäisi saada portinpieleen kun käpyjä tippuu päähän ja mönkijöitä vieraileville kun ne kävyt muljahtelloo jalan alla.

• Anonyymi00021

Kun portista astuu niin vasemmalla kentällä on jo käpymeri. Luppoajalla voisi suunnitella käpyharavaa mönkijän perään, semmosta lakasukonetta. Lapiolla sitten kasat kottikärryyn, oisiko se liian raskasta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kun portista astuu niin vasemmalla kentällä on jo käpymeri. Luppoajalla voisi suunnitella käpyharavaa mönkijän perään, semmosta lakasukonetta. Lapiolla sitten kasat kottikärryyn, oisiko se liian raskasta.

Tekee hyvää nilkoille, kun ei ole liian tasaista tallustaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tekee hyvää nilkoille, kun ei ole liian tasaista tallustaa.

Nilkkoja voi voimistella kotona ja tavallisesti kävellen. Oisiko se liikaa jos pari kertaa kesässä poistaisi käpyjä alueelta samalla siistisi käytäviä. Tuskin tarkoitus muuttaa metsähautausmaaksi.

• Anonyymi00015

Itse siellä kesätöissä olleena ei sillä mönkijällä ajeta huvikseen kyllä siinä aina joku tarkotus on

• Anonyymi00017

Esimerkiksi askelmittarin paristojen säästäminen.

• Anonyymi00018

Onkait siellä vanhempaakin väkeä töissä ettei pelkästään koululaiset keskenään? Esimerkillä voi opastaa.

• Anonyymi00019

Ketä opastetaan ja miten?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3050
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      943
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      817
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      766
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      559
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      48
      526
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      475
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      470
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      461
    Aihe