Eka kerta, kun myin seksiä

Anonyymi-ap

Mun sisko on seksityöläinen ja hänella on vakioasikkakaat n. 30 miestä kuukaudessa. Osalle on sovitut päivät, osa ilmoittaa ihan randomisti. Kukin elää tyylillään ja eipä hän näytä tuosta mitää raumoja saaneen.

Olen häntä 11 vuotta nuorempi ja elän avoliitossa miehen kanssa. Kerran aloin kysellä tarkemmin millaista tuo työ on. Sisko vastasi, että kun valitsee asiakkaansa, ei siinä sen kummenpaa.

Sisko sanoi, että kokeile edes kerran, niin sitten tiedät. Niinpä, mutta minulla oli mies, enkä tiennyt, miten hän tuohon suhtautuisi ? Siis edes yhteen kokeiluun. Olimme joskus nuorempina kokeilleet kimppaseksiä, mutta ei ollut mun juttu.

Asia jäi kaivertamaan mieltäni, millaista olis olla huora, naida rahasta, tai mitäs ikinä seksin saralla, mutta rahaa vastaan.

Sisko esitteli kalenteriaan, jossa oli valokuvia ja puhelinnumeroita asiakkaista. Etsi tuosta mieleisesi, niin minä kerron, että olen tapaamispäivänä sairaana ja että sisareni voi kyllä tulla luoksesi.

Katselin siskoni asiakasrekisteriä kännykästä ja sitten kysyin siskolta, kuka oli sellainen, että uskaltaisin mennä tapaamaan. Hetken mietittyään, hän hän näytti, että tuossa on sulle sopiva pappa, ihan mukava ja hauska.

Katsoin kuvaa, jossa harmaa hiuksinen mies soitti pienoa. Saisin kaksisataa euroa ja paikka olisi tuossa muutaman korttelin päässä. Ajattelin, että kerran elämässä, ok minä menen, sittenhän on sekin juttu kokeiltu.

Sisko opasti, pukeudu noihin vaatteisiin. Hän poimi sukat ja sukkanuhaliivit, samaa settiä pikkarit, rintsikat ja pitkän mekon minulle ja korkokengät. Älä meikkaa ja laita korkkarit laukkuun, ne laitat jalkaan vasta ulko-ovella.

Vaatteet oli sovitettu ja viikon päästä piti mennä tuota pappaa tapaamaan. En kertonut miehelleni asiasta mitään.

Viikon päästä: Soitin ovikelloa, vanha mies tuli avaamaan ja hymyili. Hän pyysi minua ensin istumaan soffalle. Jotakin hän jutteli ja kyseli, mutta en muista mitä. Menin aivan lukkoon ja juoksin ulos talosta.

Ei minusta ole tälläiseen , ajattelin. Kerroin siskolle mitä tapahtui ja sisko soitti tuolle asiakkaalle. Asiakas ei ollut millensäkään ja sanoi ymmärtävänsä asian. Oliko tuo sitä jälkimarkkinointia ? Varmaankin niin.

Viikkoja kului, ja asian vaivasi mieltäni ja myös kiihotti. Kun seuraavan kerran tapasin siskoni, hän kysyi haluaisinko vielä kokeilla. Sanoin , että haluaisin, mutta en uskalla. Sisko jatkoi, mulla olisi uusi asiakas tai oikeastaan kaksi, siis kaksoset. Ovat sinua nuorempia ja varmaankin sinulle mieluisempia asiakkaita.

Kaksi, kysyin ihmetellen. Sisko vastasi, että niin, mutta toinen haluaa vain katsella vierestä. Mielenkiintoista touhua tuo ajattelin. Selvä, mutta vain toisen kanssa. Kovasti olivat nuoren näköisiä, mutta komeita.

Soitin ovikelloa: Moro, sanoi oven avannut nuori mies. Sä oot Jennyn sisko siis. Nyökkäsin. Mies meni makuuhuoneen sängylle ja sanoi, että tule tänne. Riisuin hameen ja paidan. Katsoin itseäni peilistä ja sieltä katsoi hoikka ja seksikäästi pukeutunut ensimmäisen kerran ilotyttö.

Riisuin vielä pikkuhousuni, mutta muut alusvaatteet jätin päälleni. Mies oli mennyt sängylle ja rullasi kondomia kalunsa päälle. Ja kaksoisveli katseli nojatuolissa. No mikäs siinä, katselkoon vain.

Käännyin selälleen ja levitin sääreni. Suljin silmäni ja tunsin kalun työntyvän sisääni. Ei siinä kauaa mennyt, kun tunsin elimen sykähtelevän sisälläni. Mies veti sen ulos ja otti kodomin ja ja meni suihkuun.

Kysyin katsomossa olevalta mieheltä, miksi hän haluaa vain katsella ? Vastaukseksi sai hymyn. No sellainen tapaus, ajattelin.

Otatko lasillisen, kysyi tuo toiminnan mies ? Menin istumaan alusvaateisillani olohuoneen soffalle ja minulle tuotiin lasi viiniä, kuin ainakin kuningattarelle. Tule toistekkin, mies sanoi ja ojensi minulle neljä 50,-€ seteliä. En luvannut mitään.

Pukeuduin ja vaihdoin kävelykengät jalkaani. Sain eteisessä vielä halauksen. Kotimatkalla tunsin, miten housuni kastuivat. Kuukautiset ajattelin... vai laskiko mies sisääni...hitto sentään. Oli pakko työntää sormisisääni ja katsoa mitä tuo oli. Ei verta, ei spermaa, vaan kiimasta johtuvaa limaa.

Kerroin tuosta siskolle, hän nauroi ja sanoi, sellaista sattuu joskus... kokeneellekin.
Ei minusta kuitenkaan tullut huoraa. Olihan taas yksi asia mitä muistella vanhainkodissa.

3

1395

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuossa ammatissa näkee monenlaista melanheiluttajaa. Jos Iloneidoksi alkaa, niin kannattaa varautua kaikkeen. Minulla on kokemusta 18v. asti ja olen nyt 34 v. Pitää karsia ns. toivottomat ja vaaralliset tapaukset. Vakijutut on parasta, baarista kerta ja karkuun on se huonoin vaihtoehto. Ja kuten tuossa tarinassa, joka saattaa olla vaikka totta, ei tosiaankaan sovi kaikille tuo työ.

• Anonyymi00002

Kunnolla maksavia asiakkaita on se juttu, jolla pärjää. Ei siis 50,- € pikapanoja pitkin päivää, vaan oikeasti laadukasta seksiä.

• Anonyymi00003

Joopa joooooooooooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2069
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1227
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      183
      1122
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      30
      678
    Aihe