Täytyy ottaa viiden tunnin tirsat ennen Englanti - Norja- matsia, että jaksaa herätä katsomaan. Kiinnostaa nähdä Norjan viikingin suoritukset vs Kanen Harry.
Katselin tuossa uutisia ennen unia niin ymmärrettävää on että omaisten mielestä olisi voitu toimia toisin, mutta poliisin turvallisuusohjeiden, koulutuksen ja äkillisen hyökkäyksen vuoksi ei voitu.
"Mies tuli puukon kanssa poliisia kohti, jolloin poliisi käytti mieheen etälamautinta. Mies jatkoi tästä huolimatta lähestymistä puukon kanssa, ja poliisi käytti asetta miehen pysäyttämiseksi. Poliisi ampui miestä muutaman kerran, ja hän kuoli paikan päällä"
Iskä voi vähän kertoa miten se mee tuollainen tilanne.
Ne on elokuvajuttuja että noissa tilanteissa alettaisiin kikkailemaan ja yrittämään ottaa veistä pois käsipelillä tai pampulla. Riskiä ei voi ottaa kun ei tunne vastusta mihin tämä on valmis ja kykenevä.
Veitsihyökkäystä vastaan lähietäisyydeltä se on vaan laitettava kylmästi laukaukset torsoon johon nopeiten ja tehokkaitten ensin osuu. Ei ole aikaa tähtäillä.
Edes ampuminen ei takaa hyökkäyksen pysähtymistä mutta tällä kertaa se takasi.
Osut harmittomaan kohtaan niin saatat silti olla itse saanut kuolettavat iskut veitsestä kahta sekuntia myöhemmin.
Omaiset oli kyselleet että miksi eivät jättäneet ja lukinneet riehujaa sinne ullakolle yksin? Niin ei vaan voi tehdä, koska riehuja saattaa vahingoittaa myös itseään ja sitten syytellään heitteillejätöstä.
Poliisi on töissä ympäri vuoden ja yksi virhe voi viedä hengen tai terveyden lopullisesti. Siinä työssä toimitaan tilanteen vaatimalla tavalla. Onnittelut hyvästä poliisityöstä ampujille!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fa12802f-0a03-498d-87d0-d56146a16a5a
2010
PS: Ai mitenkö liittyy Pattayaan? Oli pari ammuskelua Pattayallakin tuossa keväämmällä. Thaipoliisikaan ei epäröi ampua, jos tilanne sen vaatii. Sen sai tuta nahoissaan venäläisten mopojengi.
Oliko oikein?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Laitoin vahvaan toroon hunajaa truutalla ja savustin koko helan hoidon...
>§< - Anonyymi00002
Poliisivoimatkin jäänyt paitsi sun korkeaa tietämystä, mutta hyvä että informoit Pattayan matkailijoita .... Suomalaisista häistä ottaessasi tirsat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on491565Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64971Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 88657
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14625Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24621Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.65611- 8599
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82548- 61535
- 44531
- 40526
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj15515- 56507
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.133479Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27427Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46423