16v kesällä oltiin perheen kanssa tuttuun tapaan mökillä isän veljen perheen kanssa. Eräänä iltana perheiden vanhemmat lähti kaupunkiin viettämään iltaa, ja minä jäin yksin mökille serkkutyttöjen kanssa. Siinä ensin pelailtiin mölkkyä jne., kun sitten toinen serkuista ehdotti, että pitäisikö lämmittää sauna. Minä sitten tähän vastasin, että voihan sen lämmittää ja lähdin saunan lämmityspuuhiin.
Kun sauna oli lämmin, ehdotin että tytöt kävisivät ensin saunassa ja minä heidän jälkeensä, mutta siihen toinen tytöistä sanoi turhaan sinä tänne yksin jäät, että tule meidän kanssa saunaan. Tämä tietysti kiinnosti minua, koska en ollut ennen nähnyt nuoria naisia alasti. Serkut siis olivat 16v ja 17v. Suostui tähän hiukan epäröiden.
Saunan pesutilassa katselin, kun nuoret naiset riisuivat ja tunsin, kuinka veri alkoi kiertämään alapäässä. En voinut olla huomaamatta pyöreitä ja kiinteitä rintoja, ja posliiniksi ajeltua pillua. Tytöt menivät jo edeltä saunaan ja sain erektion taantumaan. Suihkussa penikseni oli enää vähän paisunut. Kun avasin saunan oven, näin kuinka vanhempi tytöistä istui ylälauteella haarat levällään ja näin kaiken. Penikseni ampaisi täyteen erektioon sekunnissa, ja se oli kovin erektoni ikinä. Tämä tietenkin kiinnosti tyttöjä ja toinenkin avasi haarojaan ja kysyi "Etkö ole ennen alastonta naista nähnyt?". En vastannut siihen mitään, ja menin istumaan hieman nolostellen saunan nurkkaan muna kohti kattoa sojottaen. Molemmat tytöt katselivat ensin komeuttani kiinnostellen ja sitten vanhempi tytöistä kysyi "Eikö tuolle pitäisi tehdä jotain??". Vastasin, että kyllähän te voisitte tässä hieman auttaa, ja niinpä menin tyttöjen väliin istumaan ja he vuorotellen runkkasivat munaani ja minä sain sormettaa heidän pilluaan ja kosketella rintoja. Olin todella lähellä orgasmia, kun nuorempi tytöistä kysyi, että saako ottaa lastin kyytiin. Vastasin, että voit ja niinpä hän meni alalauteille ja alkoi ottaa suihin. Sain nopeasti siemensyöksyn ja tunsin kuinka serkku nielaisi lastit. Tämän jälkeen sain vielä suihkussa pestä heitä ja he minua. Ikävä kyllä en ole päässyt tätä ikinä kokemaan uudestaan, mutta olen muistellut tätä monta kertaa runkatessani.
Mökkisauna serkkutyttöjen kanssa
Anonyymi-ap
3
2158
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Hauska tarina.
Tosin en usko että 16 vee nielee.- Anonyymi00002
Miksi ei nielisi?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi ei nielisi?
Koska se oli koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568