Naiset jotka hakevat, moni heistä ei osaa tanssia hajustaa ja mies joutuu kärvistelemään kotona, vaikka oli siellä vaan tanssimassa. Onneksi tähän ongelmaan on jo löydetty erittäin luotettavasti toimiva ratkaisu
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13701886/wc---jukka-tehokasta-tuoksunpoistoa!
Naisten haju pois
9
59
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
NAISET KÄYTTÄÄ LIIKAA HAJUSTEITA ''OLEN ALLERGINEN''.
- Anonyymi00002
Vaikuttaa siltä, että naisten hajut aiheuttaa sinulle allergisia reaktioita, joten on hieman syytä ihmetellä, miksi ihmeessä hakeudut tanssimoihin eli paikkoihin, joissa on hirmupaljon naisia? Pystytkö selittämään tätä ristiriidallista taipumustasi?
- Anonyymi00003
Kyllä niitä övereitä on miehissäkin. Henki salpautuu jo kun ohi kävelee
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aivan, mutta nyt onkin kysymys hajusta (eli tuoksusta), josta syntyy etenkin tarttuneena ylivoimaisesti kaikkein suurin haloo, vaikka se olisi niin mietokin, että vainukoirakin joutuu nuuhkimaan tanssipaidankauluksia ja tanssiauton penkkejä jopa yli puolituntia, ennenkuin pääsee edes alustavasti jäljille.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miehet on 90 prosenttisesti juntteja. M
- Anonyymi00004
Kaksi viikkoa minulla kestää toipua naisten hausteista.
- Anonyymi00005
Lauvantaina oli hyvä tanssityttö luonnollinen iittalasta.
- Anonyymi00007UUSI
Missähän tuollaista hajustamista on esiintynyt? Ei havaintoa viimeisen vuoden aikana ainakaan Pavilla tai Puistokulmassa eikä Ruusulinnassa.
- Anonyymi00009UUSI
Pavi ja Puistokulma on pahimpia ja niissä käy vantaan huumekerma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491