Lahti ja vastuuton koiran hoito.

Anonyymi-ap

Ehdottaisin että kaikille joilta pääsee koira vahingossa vapaaksi .
Määrätään 500 euroa sakkoa.
Kun omistaja vielä myöntää että tietävät koiran karkailevan' !
Loppuisi tämä muiden ihmisten häirintä ja pelottelu kun iso koira juoksee vapaana.
Sitten vaan kuvia ottamaan ja lehteen tietoa vapaana juoksentelavista koirista.Onko koira muuten ilmoitettu rekisteriin?
Jossa pitäisi kaikkien koirien olla?

13

64

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kauheen iso koira. Tappaa vielä jonkun. Jos ottaa koiran pitää huolehtia että se pysyy omalla pihalla.

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Joo. Piste tälle. Sitten on nämä joka itse kävelee kevin vasenta puolta ja koira fleksissa oikeaa puolta. Jos et kelloa soita takana kun tulet pyörällä niin huutoo tulee. Mikä vitun sääntö se on olevinaan että koiran kusettajat saavat kävellä reteesti rakkinsa kanssa valloittaen koko kevin ja että vielä pitäisi kelloa pimputtaa. Lakikin jo sanoo että koira on oltava hallittavissa koko ajan ja vastuu on siellä hihnan päässä. Laki ei sano että pyöräilijän pitää pimputella kelloja joka saatanan koiran takana. Hyväksykää säännöt ja ottakaa huomioon muutkin tienkäyttäjät.

• Anonyymi00004

Oli koira tai ei, pyöräilijän on velvollisuus väistää ja varoittaa. Pyöräilijäthän ne maailman luulee omistavansa. Ajetaan tuhatta ja sataa ohi takata.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oli koira tai ei, pyöräilijän on velvollisuus väistää ja varoittaa. Pyöräilijäthän ne maailman luulee omistavansa. Ajetaan tuhatta ja sataa ohi takata.

Mikään laki ei velvoita kilkuttelemaan kelloa. Laki sen sijaan velvoittaa että koiran on oltava hallinnassa kokoajan. Kelvi ei ole yksin koiran kusettajille. Koiran kusettajan on huomioitava myös muut. Minä en aja tuhatta ja sataa ja kierrän koirat kaukaa mutta kävelijät ovat ne kaikkein puusilmäisemmät liikenteessä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Koiran omistajan velvollisuus pitää koira aloilla. Onko pakko mennä liikenteen seassa jos heluaa pitää löysällä hihnalla. Suomessa on jumalauta metsää vaikka muille jakaa missä saa temmeltää ja minä minä minä valtaan ja vaellan liikenteessä muiden harmina ihan vaan sen takia että minä minä minä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikään laki ei velvoita kilkuttelemaan kelloa. Laki sen sijaan velvoittaa että koiran on oltava hallinnassa kokoajan. Kelvi ei ole yksin koiran kusettajille. Koiran kusettajan on huomioitava myös muut. Minä en aja tuhatta ja sataa ja kierrän koirat kaukaa mutta kävelijät ovat ne kaikkein puusilmäisemmät liikenteessä.

Osui ja upposi kaikkien nisäkkäiden vihaajaan. Et omista jalkakäytäviä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Koiran omistajan velvollisuus pitää koira aloilla. Onko pakko mennä liikenteen seassa jos heluaa pitää löysällä hihnalla. Suomessa on jumalauta metsää vaikka muille jakaa missä saa temmeltää ja minä minä minä valtaan ja vaellan liikenteessä muiden harmina ihan vaan sen takia että minä minä minä.

Tietenkin on. Nopeammin kulkijan on vain velvollisuus väistää ja olla asiallinen. Sinä sitä et näköjään ole. Ihailet varmaan joka aamu peilistä itseäsi ja tuumaat, "olen kaikessa oikeassa"? Sinä olet vaaraksi muille kulkijoille.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eiköhän jokaisella ole velvollisuus huomioida muutkin tien käyttäjät. Mitäpä jos sieltä takaa tuleekin joku taapero vauhdin huumassa ja sun huonosti koulutettu rakkis tempaseekin just toiselle puolelle kun tää taapero on ohittamassa. Sanoisinpa että jos olis mun taapero niin lasku tulis perässä. Menee sinne mettään koiran kanssa jos ei osaa kävellä nätisti vierellä. Koiraa talutetaan aina siellä puskan puolella eikä niin että se kahlaa puolelta toiselle kun joku rajapiru.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ole mitään velvollisuutta. Itse kuljen kävellen, pyörällä ja autolla. Omien havaintojeni perusteella kävelijät ovat kaikkein eniten tiellä joka paikassa ja jopa siellä missä niiden ei edes kuuluisi olla. Joskus olen pimpottanut kelloa ja sitten alkaa se ihmeellinen sekoilu siinä..minne meen, mitäs pimpottelet, meenkö eteen, taakse vai sivulle. Ja jos meen sivulle niin kummalle sivulle....askel vasempaan...eiku meenki oikealle....eiku hei...voisinkin mennä sittenkin vasemmalle. Kävellään keskellä kevyen liikenteen väylää ja parhaassa tapauksessa valloitetaan koko väylä. Joskus pimpotin kelloa eäälle koiran kusettajalle joka oli sitten päättänyt vallata pyöräkaistan. Arvaatte varmaan mitkä huudot siitäkin seurasi. Jos kävelijät vaatimalla vaatii että pyöräilijän on muka pimpotettava kelloa joka vitun kerta kun ohitetaan niin voitteko ystävällisesti vaikka kädellä viittoa minne suuntaan ystävällisesti väistytte. Ei viittis aina katsella teidän sekoilua siinä pyörän edessä. Tehkää kansalaisaloite. Pyöräilijöille pakollinen pimpotus ja kävelijät vastaa siihen viittomalla mihin suuntaan väistyy. Jos tämä ei käy niin pitäkää nasskuat kiinni ja ottakaa huomioon myös muut kevyen väylän käyttäjät.

• Anonyymi00007

Naapuri piti koiraa talvella kytkettynä kylmässä koirankopissa. Näitä koiranvihaajia on ollut ennenkin. Jos koira vahingossa pääsee irti, niin sinä olet valmis vaatimaan 500 euroa. Suksikaa hiiteen.

• Anonyymi00008

Ursankenttä on nykyään koirapuisto!!! Ei sinne uskalla enää lasten kanssa tulla leikkikentälle kun koiria karkailee omistajiltaan tuon tuosta. Jokin päivä käy vielä huonosti! Koirien nimet tiedossa koska niiden perään huudellaan tuon tuosta.
      Korisaitaus on myös näiden koiranomistajien kovassa käytössä. Voi vain kuvitella miltä ruohomatto alkaa kohta haista kun sinne kuseskellaan. Ison koiran omistaja lisäksi pössyttelee ja on hyvinkin aggressiivinen jos asiasta mainitsee.

• Anonyymi00012

Soita poliisi jos uhkailee, mitä täällä itket?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2462
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1642
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      83
      760
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      728
    Aihe