Ehdottaisin että kaikille joilta pääsee koira vahingossa vapaaksi .
Määrätään 500 euroa sakkoa.
Kun omistaja vielä myöntää että tietävät koiran karkailevan' !
Loppuisi tämä muiden ihmisten häirintä ja pelottelu kun iso koira juoksee vapaana.
Sitten vaan kuvia ottamaan ja lehteen tietoa vapaana juoksentelavista koirista.Onko koira muuten ilmoitettu rekisteriin?
Jossa pitäisi kaikkien koirien olla?
Lahti ja vastuuton koiran hoito.
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kauheen iso koira. Tappaa vielä jonkun. Jos ottaa koiran pitää huolehtia että se pysyy omalla pihalla.
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Joo. Piste tälle. Sitten on nämä joka itse kävelee kevin vasenta puolta ja koira fleksissa oikeaa puolta. Jos et kelloa soita takana kun tulet pyörällä niin huutoo tulee. Mikä vitun sääntö se on olevinaan että koiran kusettajat saavat kävellä reteesti rakkinsa kanssa valloittaen koko kevin ja että vielä pitäisi kelloa pimputtaa. Lakikin jo sanoo että koira on oltava hallittavissa koko ajan ja vastuu on siellä hihnan päässä. Laki ei sano että pyöräilijän pitää pimputella kelloja joka saatanan koiran takana. Hyväksykää säännöt ja ottakaa huomioon muutkin tienkäyttäjät.
- Anonyymi00004
Oli koira tai ei, pyöräilijän on velvollisuus väistää ja varoittaa. Pyöräilijäthän ne maailman luulee omistavansa. Ajetaan tuhatta ja sataa ohi takata.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli koira tai ei, pyöräilijän on velvollisuus väistää ja varoittaa. Pyöräilijäthän ne maailman luulee omistavansa. Ajetaan tuhatta ja sataa ohi takata.
Mikään laki ei velvoita kilkuttelemaan kelloa. Laki sen sijaan velvoittaa että koiran on oltava hallinnassa kokoajan. Kelvi ei ole yksin koiran kusettajille. Koiran kusettajan on huomioitava myös muut. Minä en aja tuhatta ja sataa ja kierrän koirat kaukaa mutta kävelijät ovat ne kaikkein puusilmäisemmät liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556